abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72700568
Hallo mede fokkers!

Over een niet al te ruime tijd wil ik gaan survivallen in de Ardennen.
Dan doel ik niet op het survivallen wat de meeste burger mensen bedoelen maar echt overleven in de natuur Alleen zoek ik nog een paar uitrustings stukken die ik nergens kan vinden.

Deze dingen zijn:
Rode flares, Groene flares, smoke pods, flare pen + cartridges

Dit zijn bij mijn weten essentiėle dingen die je nodig hebt als er iets fout gaan en mensen naar je op zoek zijn.
Weet iemand waar je deze kunt kopen?

Greets
pi_72700808
Wat dacht je van een GPS en een mobiele telefoon? Voor noodgevallen alleen natuurlijk.
  zondag 13 september 2009 @ 16:20:09 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_72700908
Legerdump?
Deze verkopen deze spullen ook redelijk goedkoop maar van zeer goed kwaliteit!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_72701400
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef XpectorNL het volgende:
Wat dacht je van een GPS en een mobiele telefoon? Voor noodgevallen alleen natuurlijk.
Ik heb een hele lijst van spullen wat ik mee neem, GPS, Tel, Compass alles zit daarin....
Hier een PDFje van al het spul:
Pdfje
pi_72701472
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef thesystem het volgende:

[..]

Ik heb een hele lijst van spullen wat ik mee neem, GPS, Tel, Compass alles zit daarin....
Hier een PDFje van al het spul:
Pdfje
Flares heb je in dat geval niet nodig. Of wil je daarmee beren en wolven bevechten?
pi_72701545
Gps kan kapot/leeg gaan ondanks extra batterijen, telefoon het zelfde. Geen bereik, leeg.
Ik ben namelijk van plan een geruime tijd weg te blijven en in geval van nood kunnen ze erg handig zijn. Het is meer als laatste redmiddel
pi_72701611
Een goed mes en een vuursteen. Mocht je echt in nood zijn, dan kan je beter een groot vuur maken.
  zondag 13 september 2009 @ 16:45:05 #8
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_72701671
in een zeilsport winkel kan je noodfakkels kopen
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_72701704
Ik zou een SPOT kopen. met 1 druk op de knop kan je kan heel makkelijk aan vrienden/familie laten weten waar je bent en dat het goed met je gaat, je kan vrienden/familie om hulp vragen en je kan een bericht naar een internationale meldkamer sturen die vervolgens de lokale diensten naar je positie stuurt.

Voor 11 euro extra (eerste jaar, daarna 150) zorgt GEOS International voor maximaal $50.000 aan search en rescue diensten (prive helikopter of vliegtuig etc.) .

Les Stroud (survivorman) gebruikt hem ook .
http://www.findmespot.eu/en/

Als je vaker zo wil gaan survivallen, lijkt me dit een goede investering. Lijkt me ook nuttiger dan wat flares, want de kans is best groot dat niemand dat ziet natuurlijk.
pi_72857213
survivallen en echt "overleven" kan ik niet echt rijmen met de Ardennen.
Ga dan naar een gebied waar je echt weinig mensen/bebouwing om je heen hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')