quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:38 schreef First het volgende:
Had ik vandaag met iemand een gesprek over muziek, zei ik dat ik naar metal luisterde waarop zij vond dat dat slecht was.
Want het is satanistische muziek en ze schreeuwen er alleen maar doorheen je verstaat er niks van![]()
Mensen die niets van metal weten![]()
Edguy![]()
Avantasia![]()
Apocalyptica![]()
Metallica![]()
Sonata arctica
Helloween![]()
Kamelot![]()
Dream Theater![]()
Power Metal ftwquote:Op zondag 13 september 2009 15:56 schreef Seam het volgende:
Power/Speed Metal
Dream Theater vind/vond ik echter wel erg goed
Niet alle Metal is emo, luister maar is naar een paar nummers van edguy/Helloween vaak zelfs vrolijkquote:Op zondag 13 september 2009 16:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vind emo's maar rare mensen. Daarom wil ik eigenlijk ook helemaal niets van metal weten, ook al zitten er misschien wel leuke nummers tussen.
Exodus is inderdaad erg goed, ik heb al hun albums gedownloadquote:
Idd.Meeste Metal isquote:Op zondag 13 september 2009 15:56 schreef Seam het volgende:
Power/Speed Metal
Dream Theater vind/vond ik echter wel erg goed
quote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Exodus is inderdaad erg goed, ik heb al hun albums gedownload
quote:Op zondag 13 september 2009 16:15 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je noemt wel een partij kut bands
Daar ben ik het eigenlijk wel met je eensquote:Op zondag 13 september 2009 16:15 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je noemt wel een partij kut bands
Sowieso, iPodsquote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef sinadO het volgende:
Fok! op z'n smalst weer hoor.
Waarbij aangetekend; ik vermoed dat veel van de 'metal' roepers stiekem de hele iPod vol hebben staan met de vuigste speed, thrash en death.
ib4 zen fagsquote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef sinadO het volgende:
Waarbij aangetekend; ik vermoed dat veel van de 'metal' roepers stiekem de hele iPod vol hebben staan met de vuigste speed, thrash en death.
Dragonforce is ook " extreme Power Metal "quote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Draken Metal zegt toch al genoeg.
Maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef First het volgende:
[..]
Dragonforce is ook " extreme Power Metal "![]()
Klein beetje tegenstrijdig eerst lach je mer uit omdat ik naar Power Metal luister en daarna zeg je ieder zijn dingquote:
quote:
Ja, wat wil je dat ik dan ga doen, je verrot schelden?quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef First het volgende:
[..]
Klein beetje tegenstrijdig eerst lach je mer uit omdat ik naar Power Metal luister en daarna zeg je ieder zijn ding
Applequote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef sinadO het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 16:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dat ik dan ga doen, je verrot schelden?![]()
Oké kankerpowermetal, TS is een randebiele flikker die naar Power Metal luistert.
Doom metalquote:Op zondag 13 september 2009 16:53 schreef A-mineur het volgende:
Loodzware doom metal
Dan ben jij slecht geinformeerd.quote:Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Doom metal
alhoewel
Maar, alsnog Doom metal
dat zijn de echte emo's
Lekker depressieve muziek luisteren en het leven van een negatieve kant bekijkenquote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dan ben jij slecht geinformeerd.
Veel reaguurders zijn inderdaad best wel fail inderdaad maar geenstijl voor de restquote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
Reaguuerders of wat voor AIDStermen ze daar ook mogen gerbuiken![]()
Zoals ik al zeg. Je bent slecht geinformeerd.quote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Lekker depressieve muziek luisteren en het leven van een negatieve kant bekijken
ja, dan ben je pas hardcore
Optie D: ik houd van muziek, geen kutherriequote:Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef NoFidea het volgende:
Je moet kiezen wat je bent, ben je gabber of ben je metalfan?
Déjà vuquote:
Beverton!quote:
Je opent wel baggertriggerende topicsquote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef First het volgende:
[..]
Beverton!
Dat is lang geleden !
Kan me nog herinneren dat jij zei dat ik talent had om een Goede Baggeraar te worden.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:12 schreef slindenau het volgende:
Veel Metalfags op FOK! lol...hoort blijkbaar bij het loser imago.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je opent wel baggertriggerende topicsDa's ook een talent.
Je bent een kwaliteitsuser gewordenquote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef First het volgende:
[..]
Beverton!
Dat is lang geleden !
Kan me nog herinneren dat jij zei dat ik talent had om een Goede Baggeraar te worden.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Je bent een kwaliteitsuser geworden
Evanescence is sowieso geen metal. (Wel goed maar dat komt vooral door Amy's stem.)quote:Op zondag 13 september 2009 19:39 schreef beverton het volgende:
[..]
je was er nog twee vergeten:
evensence![]()
epica
Ik respecteer jouw muzieksmaak en ik respecteer dat smaken kunnen verschillen. Zelf ben ik echter van mening dat female fronted metal kant noch wal raaktquote:Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Evanescence is sowieso geen metal. (Wel goed maar dat komt vooral door Amy's stem.)
Lacuna Coil is eigenlijk ook geen metal maar die zette ik erbij omdat ik weet dat postportum naar hun luistert.![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 19:54 schreef Biels het volgende:
Mensen uitkafferen die niks van metal weten en dan met 13-in-een-dozijn pauperbands als Sonata Arctica komen. En Kamelot, dat zijn ook een stapel talentloze faalberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |