quote:Op zondag 13 september 2009 16:15 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je noemt wel een partij kut bands
Daar ben ik het eigenlijk wel met je eensquote:Op zondag 13 september 2009 16:15 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je noemt wel een partij kut bands
Sowieso, iPodsquote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef sinadO het volgende:
Fok! op z'n smalst weer hoor.
Waarbij aangetekend; ik vermoed dat veel van de 'metal' roepers stiekem de hele iPod vol hebben staan met de vuigste speed, thrash en death.
ib4 zen fagsquote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef sinadO het volgende:
Waarbij aangetekend; ik vermoed dat veel van de 'metal' roepers stiekem de hele iPod vol hebben staan met de vuigste speed, thrash en death.
Dragonforce is ook " extreme Power Metal "quote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Draken Metal zegt toch al genoeg.
Maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef First het volgende:
[..]
Dragonforce is ook " extreme Power Metal "![]()
Klein beetje tegenstrijdig eerst lach je mer uit omdat ik naar Power Metal luister en daarna zeg je ieder zijn dingquote:
quote:
Ja, wat wil je dat ik dan ga doen, je verrot schelden?quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef First het volgende:
[..]
Klein beetje tegenstrijdig eerst lach je mer uit omdat ik naar Power Metal luister en daarna zeg je ieder zijn ding
Applequote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef sinadO het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 16:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dat ik dan ga doen, je verrot schelden?![]()
Oké kankerpowermetal, TS is een randebiele flikker die naar Power Metal luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |