abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72762255
Weet je gelijk dat dat iemand is die je links moet laten liggen, die zit toch vol soa's.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  One tough cookie dinsdag 15 september 2009 @ 12:28:05 #52
169210 liesje1979
pi_72762445
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef Arnold_fan het volgende:
Weet je gelijk dat dat iemand is die je links moet laten liggen, die zit toch vol soa's.

Wat leuk voor je TS, geniet ervan
pi_72766612
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik bedoel ik heb hetzelfde ervaringen, ik praat de taal, zelfde grappen, houdt van hetzelfde muziek, enz. Ik bedoel het niet op een racistische manie zoals mensen hier zeiden van Ïk kom te laat en krijg veel kinderen waar ik niet voor zorgt". De meeste Antillianen zijn niet zo en dat is een feit. Maar het is ook een feit dat Antillianen en Arubanen een andere kijk op het leven hebben dan Nederlanders (in het algemeen dan).
Zo zie je maar weer, dat je huidskleur niks mee te maken heeft maar met je persoonlijkheid (die deels door cultuur wordt beinvloedt).
pi_72775447
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik bedoel ik heb hetzelfde ervaringen, ik praat de taal, zelfde grappen, houdt van hetzelfde muziek, enz. Ik bedoel het niet op een racistische manie zoals mensen hier zeiden van Ïk kom te laat en krijg veel kinderen waar ik niet voor zorgt". De meeste Antillianen zijn niet zo en dat is een feit. Maar het is ook een feit dat Antillianen en Arubanen een andere kijk op het leven hebben dan Nederlanders (in het algemeen dan).
Joh, trek het je niet aan, dat mens ziet alleen maar wat ze wilt zien met haar zwart/wit oordeel. Wie heeft er nou vooroordelen? Zij noemt die zelf op, en gaat jou dan ervan beschuldigen. Trap er niet in amigo.
pi_72781448
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Joh, trek het je niet aan, dat mens ziet alleen maar wat ze wilt zien met haar zwart/wit oordeel. Wie heeft er nou vooroordelen? Zij noemt die zelf op, en gaat jou dan ervan beschuldigen. Trap er niet in amigo.

Zeg, jij bent toevalllig toch niet een Lemmeb-kloon?
pi_72788406
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

0, daar wil ik het graag bij houden. Als jij als vrouw maar jezelf blijft voorliegen dat anti's en suri's trouw zijn, dan ben je naïef. Heck, mn ex is een anti en die zegt ook dat de meeste anti-mannen zo ontrouw zijn als een malle...
|Er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die vreemdgaan hoor, alleen zit t niet zo in onze cultuur om daar over op te scheppen of er open over te zijn
  woensdag 16 september 2009 @ 08:48:09 #57
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_72792637
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

|Er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die vreemdgaan hoor, alleen zit t niet zo in onze cultuur om daar over op te scheppen of er open over te zijn
Ik wil ook niet beweren dat autochtone Nederlanders niet vreemd gaan, maar de cultuur heeft niets te maken met het erover praten of niet, maar meer met het doen..

Cultuur is ook respect hebben voor vrouwen. Soms hebben ze wel respect, maar denken ze met hun 3e been. Dan komt het respect voor de vrouw op de 2e plek.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_72792994
VInd t wel n beetje raar. Ze heeft slechte ervaring met Nederlandse jongens, maar je gaat me echt NIET vertellen dat zij op liefdes-gebied, goeie ervaringen heb met Surinaamse of Antilliaanse jongens

Misschien alleen de grootte van hun lalla's, maar meer zal het niet wezen.
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_72795610
Zij is verliefd op jou, jij voelt iets voor haar.

Gewoon gaan, spijt hebben kan altijd nog.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_72801019
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik wil ook niet beweren dat autochtone Nederlanders niet vreemd gaan, maar de cultuur heeft niets te maken met het erover praten of niet, maar meer met het doen..

Cultuur is ook respect hebben voor vrouwen. Soms hebben ze wel respect, maar denken ze met hun 3e been. Dan komt het respect voor de vrouw op de 2e plek.
Maar als je er niet over praat in de ene cultuur en wel in de andere, dan weet je niet of het in de ene cultuur ook daadwerkelijk veel meer voorkomt natuurlijk.
En het respect voor iemand hoeft niet te maken hebben met de seksuele trouw aan iemand
pi_72802599
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, tot nu toe alleen jou moeder.
Epic
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
  Redactie Sport donderdag 17 september 2009 @ 11:17:30 #62
218273 crew  JayJay8
pi_72833794
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef bluespice het volgende:
"Once you try black you never go back".
pi_72846521
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:10 schreef Biomek het volgende:
VInd t wel n beetje raar. Ze heeft slechte ervaring met Nederlandse jongens, maar je gaat me echt NIET vertellen dat zij op liefdes-gebied, goeie ervaringen heb met Surinaamse of Antilliaanse jongens

Misschien alleen de grootte van hun lalla's, maar meer zal het niet wezen.
Misschien voelt ze zich er meer toe aangetrokken. Er zijn zat blanke vrouwen die niet op donkere mannen vallen, of donkere mannen die niet of blanke vrouwen vallen.

Nou en, it's just perference.
pi_72846725
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef bluespice het volgende:
"Once you try black you never go back".
Ehm. Once you try black, they don't want you back.
  Redactie Sport donderdag 17 september 2009 @ 18:51:23 #65
218273 crew  JayJay8
pi_72848362
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ehm. Once you try black, they don't want you back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')