quote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Meike26 het volgende:
Op welk spel test je het stuur? Als dat bij Codemasters Grid is, dan ben je niet de enigeDat is echt een schijtspel qua instellen/het spelen met een racestuur !
GT5 Prologuequote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Meike26 het volgende:
Op welk spel test je het stuur? Als dat bij Codemasters Grid is, dan ben je niet de enigeDat is echt een schijtspel qua instellen/het spelen met een racestuur !
Bij mij deed ie het gelijk zonder problemen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Meike26 het volgende:
Dat kwam dus ook in me op. Echter, hoe kom ik aan zo'n identieke adapter? Het enigste wat ik weet over die adapter is : 24Vquote:Op woensdag 18 november 2009 19:33 schreef SToRM81 het volgende:
En anders gewoon een adapter kopen met dezelfde aansluiting en hetzelfde voltage.
Mazzelaar !quote:Op woensdag 18 november 2009 21:00 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het gelijk zonder problemen.
Je kan bij settings nog de force feedback sterkte etc aanpassen in GRiD, maar dat vond ik niet nodig.
Het was wel goed zoals ie was.
Ik ben nou bezig met GT4.
Is er een manier om bij die challenges dat eindeloze handicap-countdown te skippen.
Bij sommige zit je echt 2 minuten te wachten tot je mag beginnen.
Even opnieuw kalibreren? Paar keer helemaal naar links/rechts sturen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef Splobber het volgende:
Heb nu eindelijk de G25 werkende! Wat me wel hindert, is dat het stuur op een of andere manier naar links afwijkt!![]()
Voor de rest is ie top!![]()
Het enigste wat ik nu moet hebben is een goedkoop alternatief in de vorm van een wheelstand
Okquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Even opnieuw kalibreren? Paar keer helemaal naar links/rechts sturen.
Mag het dan ook een topic zijn over dat ik een nieuw stuurtje heb gekocht. Geen G25 maar een Fanatec Porsche 911 Turbe S Wheel. link Als het goed is heb ik em deze of volgende week binnen. Het voordeel btw. van dit stuur is dat hij met een dongel ook op de ps3 en pc kan worden aangesloten. Het enige nadeel is het prijs kaartje.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Meike26 het volgende:
Het lijkt zo onderhand het Splobber heeft een G25 stuurtje gekocht topic te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |