abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 00:08:45 #276
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_76384487
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom zouden die zich hiermee bemoeien ? Ze zijn net een beetje bezig hun imago wat op te poetsen.
Het klopt toch wel dat tijdens een eerdere confrontatie tussen beide groepen de harde kern van Ajax bakstenen naar Marokkanen hebben gegooid.

Bron
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_76384509
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom zouden die zich hiermee bemoeien ? Ze zijn net een beetje bezig hun imago wat op te poetsen.
Broederschap beste Gelly. Iets wat jij blijkbaar niet begrijpt. Wil natuurlijk niet zeggen dat de hele Hells Angels over Culemborg gaat walsen, maar een paar Hells Angels zullen hun captain wel willen steunen.

Als meer mensen wisten wat broederschap inhield, dan waren die Marokkaanse etterbakjes allang in het hele land aangepakt en schoongeveegd.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:09:34 #278
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_76384518
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef shomila het volgende:

[..]

Ik weet het woon zelf in den haag, maar dit is wel heel extreem.
Maar ik denk dat dit hier ook wel gaat gebeuren eens zijn de mensen het zat.
Dit is nog niks, A'dam Slotervaart alweer vergeten of Mercator buurt??
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_76384533
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja welke bestuurder zet nou een hele hoop Marokkanen in een Molukse wijk. Geheid dat er problemen komen. Geen enkel volk kijkt er onderhand naar uit dat er een hele hoop Marokkanen in dezelfde wijk komen wonen.
Of je geeft elke bevolkingsgroep een eigen wijk en dan gaat het wel goed?
pi_76384545
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Sowieso zijn de Molukse wijken niet meer van deze tijd imho.
Er zitten nogal wat negatieve aspecten aan dat klopt. Maar eerdere plannen om ze op te breken werden niet echt toegejuicht (sittard, moordrecht, bijv)
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  maandag 4 januari 2010 @ 00:11:01 #281
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76384569
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:05 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Is niet alleen kut om daar te wonen hoor, ook in A'dam Osdorp, Slotervaart, oost, Gouda, Ede, Utrecht, Schilderswijk, Rotterdam, etc. te veel om op te noemen.
Ben je er zo één die ze op het internet voor van alles uitmaakt en in real life je ruggengraat inruilt voor wat vrede?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76384615
trouwens een molotov cocktail gooien, ik denk dat ze die nog wel terug gaan krijgen.
pi_76384629
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Broederschap beste Gelly. Iets wat jij blijkbaar niet begrijpt. Wil natuurlijk niet zeggen dat de hele Hells Angels over Culemborg gaat walsen, maar een paar Hells Angels zullen hun captain wel willen steunen.
Bedankt voor je verhelderende inzicht.
quote:
Als meer mensen wisten wat broederschap inhield, dan waren die Marokkaanse etterbakjes allang in het hele land aangepakt en schoongeveegd.
Oh, ik dacht dat dat broederschap nu precies was wat die Marokkaanse rellers verenigde. Dus dat is iets goeds als ik jou begrijp ?
  maandag 4 januari 2010 @ 00:13:10 #285
13462 BansheeBoy
pi_76384646
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:06 schreef montier het volgende:
dat slappe gelul iedere keer...met marokkaans tuig valt niet te praten
Dit soort problemen worden toch al aangepakt middels buurthuizen en ander opbouwwerk? Heb geduld. Het komt goed.

Ik maak me daarentegen wel zorgen om de zgn. Sjonnies. Dit soort gepeupel is te simpel en maakt op wereldschaal een lachertje van Nederland wat betreft de kenniseconomie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_76384664
quote:
We hebben afgesproken bij een Molukse man die zichzelf het verlengstuk noemt tussen politie en jeugd. Hij zegt geen oplossing te kunnen bedenken. ,,Ze zijn te diep bij ons binnengedrongen. De enige oplossing is dat ze ons met rust laten.

Marokkaanse overlastgevers dringen te diep binnen....goh wat verrassend zeg.

In elk geval, geeft deze Molukse man dat er met Molukkers niet te sollen valt.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:13:54 #287
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_76384671
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je er zo één die ze op het internet voor van alles uitmaakt en in real life je ruggengraat inruilt voor wat vrede?

²
1 op 1 ga ik de stijdt met elk naffertje aan, maar dat willen ze nooit en dus ben ik inderdaad iemand die voor een hele straat aan de kant gaat, het is schandelijk, ik weet t!!
pi_76384700
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik maak me daarentegen wel zorgen om de zgn. Sjonnies. Dit soort gepeupel is te simpel en maakt op wereldschaal een lachertje van Nederland wat betreft de kenniseconomie.

²
Dit gebeurt overal en gelukkig valt het hier in Ned nog wel mee.
pi_76384702
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Of je geeft elke bevolkingsgroep een eigen wijk en dan gaat het wel goed?
Hoeft niet per se. Maar het schijnt dat overal waar een hoop Marokkanen komen wonen, dat het dan mis gaat. Belgie en Frankrijk heb je dezelfde problemen met die Noord-Afrikaanse groep.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:16:30 #290
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_76384744
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit soort problemen worden toch al aangepakt middels buurthuizen en ander opbouwwerk? Heb geduld. Het komt goed.
Dit probleem speelt al langer en de plaatselijke autoriteiten krijgen er nog steeds geen vinger achter.
quote:

²
Off-topic.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:16:36 #291
13462 BansheeBoy
pi_76384748
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit gebeurt overal en gelukkig valt het hier in Ned nog wel mee.
Ik hoop het, maar ik maak me oprecht zorgen. De gemiddelde PVV stemmer komt ook niet echt intelligent over op mij. De uitzonderingen hierop bevestigen de regel.

²
pi_76384752
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef gelly het volgende:
Oh, ik dacht dat dat broederschap nu precies was wat die Marokkaanse rellers verenigde. Dus dat is iets goeds als ik jou begrijp ?
Dan doen Marokkanen sowieso al jaren. Nu krijgen ze het een keer terug.
pi_76384768
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

In elk geval, geeft deze Molukse man dat er met Molukkers niet te sollen valt.
Maar als de Marokkanen laten blijken dat er met hun niet te sollen valt is dat niet goed. Ik begrijp nu niet meer precies wat je bedoelt. Is het recht in eigen hand nemen nu iets goeds of fouts, of is dat geheel afhankelijk van wie jij steunt en aan wie jij een hekel hebt ? Verlicht mij oh Grote Allochtoon.
pi_76384795
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hoeft niet per se. Maar het schijnt dat overal waar een hoop Marokkanen komen wonen, dat het dan mis gaat. Belgie en Frankrijk heb je dezelfde problemen met die Noord-Afrikaanse groep.
Ja, met Marokkanen ?
  maandag 4 januari 2010 @ 00:19:56 #295
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_76384846
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Bedankt voor je verhelderende inzicht.
[..]

Dat zij min of meer vrij spel krijgen, lijkt me eerder aan de orde. De justitiële maatregelen sorteren nauwelijks een gedragsverandering en veel mensen zwichten voor het geweld en intimidatie.
pi_76384848
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar als de Marokkanen laten blijken dat er met hun niet te sollen valt is dat niet goed. Ik begrijp nu niet meer precies wat je bedoelt. Is het recht in eigen hand nemen nu iets goeds of fouts, of is dat geheel afhankelijk van wie jij steunt en aan wie jij een hekel hebt ? Verlicht mij oh Grote Allochtoon.
Het had allemaal niet zover hoeven te komen als de politiek die Marokkaanse etterbakjes al veel eerder had aangepakt. Want 2009 en 2010 zijn niet de eerste jaren dat er problemen zijn met Marokkaanse jongens (understatement).

Dat jij dat niet snapt is jouw probleem.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:20:09 #297
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_76384857
Wie weet is de Filthy Few (66FF) al onderweg.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:21:55 #298
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_76384908
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, met Marokkanen ?
In Antwerpen zeker.
pi_76384910
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:19 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Geef gewoon eens antwoord op m'n vraag. Het was geen moeilijke volgens mij.
pi_76384913
Molukse man:
quote:
Er hoeft maar iets te gebeuren en het gaat helemaal mis, zo laat hij weten. ,,Al zit er maar een barst in onze kerk dan weten we ze te vinden. Dan is het oorlog." Dat het dan niet met de blote vuist wordt uitgevochten blijkt als 'S' het heeft over kapmessen. De emotie zit diep. Hier is geen sprake van zomaar een ruzie. ,,We zijn op onze ziel getrapt.'' Bang zijn ze echter niet, zoals in sommige media werd bespiegeld. ,,Het irriteert ons mateloos dat wordt gesuggereerd dat de Molukkers zich bedreigd voelen. Wij zorgen voor onze mensen, met name voor de ouderen, zodat ze veilig kunnen slapen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')