Dat gaat 100% zeker over die tennisbal.quote:
Hoi Szuraquote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Szura het volgende:
Godverdetering, is er toch nog getennist vannacht
I swear to God (....) You see this ball, I will shove it down your fucking throat (....) i swear to God maak ik er uit op. Ik geloof niet dat ze 'i will kill you' zegt, wat ik eerst wel dacht wanneer ze met haar racket naar voren wijst (dat duidt erop dat ze op dat moment enorm boos is), maar haar mimiek, ondanks dat het van de zijkant is, ze zegt absoluut het woord 'kill' niet.quote:
Gezond lijkt me een tennisbal door je slokdarm anders ook weer niet.quote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
I swear to God (....) You see this ball, I will shove it down your fucking throat (....) i swear to God maak ik er uit op. Ik geloof niet dat ze 'i will kill you' zegt, wat ik eerst wel dacht wanneer ze met haar racket naar voren wijst (dat duidt erop dat ze op dat moment enorm boos is), maar haar mimiek, ondanks dat het van de zijkant is, ze zegt absoluut het woord 'kill' niet.
quote:
Nee da's waarquote:Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gezond lijkt me een tennisbal door je slokdarm anders ook weer niet.
Dat 2e.quote:Op zondag 13 september 2009 13:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Is Williams gediskwalificeerd of kreeg ze haar 2e waarschuwing waardoor ze alleen het punt verloor?
Ach ja. Who cares. Het gaat toch niet om die partij. Het gaat om die van vanavond.quote:Op zondag 13 september 2009 13:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Tvp voor degene die t filmpje kan liplezen![]()
Ik vind t sneu voor Kim dat ze niet op een normale manier heeft gewonnen, nu gaat alle aandacht naar Williams. Kim keek echt helemaal niet blij toen t afgelopen was...
OP lezen teveel gevraagd?quote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Szura het volgende:
Maar de halve finales heren zijn dan vanaf 19:00 vanavond of later?
quote:Op zondag 13 september 2009 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond de twee SF bij de mannen:
18.00: Nadal-Del Potro
22.30: Federer-Djokovic
En daarna de vrouwenfinale tussen Clijsters en Wozniacki.
D'n Xavier mag niet ontbreken natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 09:37 schreef Nalbandian het volgende:
Ik moest direct hier aan denken!
Clijsters
Volgens mij een beetje verbouwereed. Zou ik ook wel zijnquote:Op zondag 13 september 2009 13:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Tvp voor degene die t filmpje kan liplezen![]()
Ik vind t sneu voor Kim dat ze niet op een normale manier heeft gewonnen, nu gaat alle aandacht naar Williams. Kim keek echt helemaal niet blij toen t afgelopen was...
Ze lijkt ook iets te zeggen tegen Serena van "I don't wanna win like this" ofzo.quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje verbouwereed. Zou ik ook wel zijn
Misschein zei ze tegen die tennisbal dat ze de tennisbal ging vermoorden door hem door de strot van die lijnrechter te duwenquote:Op zondag 13 september 2009 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat gaat 100% zeker over die tennisbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |