Nee, want dan moest ik alles in een vuilniszak doen en die weer wegbrengen. Veel te veel werk..quote:Op zondag 13 september 2009 11:27 schreef Esmerallda17 het volgende:De afwas op het balkon zetten en de natuur z'n werk laten doen, een paar weken later nieuw servies kopen .
kan je net zo goed alles in 1 x weg dumpen xD
Nee, want dan moest ik alles in een vuilniszak doen en die weer wegbrengen. Veel te veel werk..quote:Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
kan je net zo goed alles in 1 x weg dumpen xD
Is dit vreemd? Dit gebeurt altijd na het sportenquote:[b]Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:Lekker gaan douchen met een potje bier in je handen
Als ik het nu zou doen word ik toch wel vreemd aangekeken door m'n vriendin gok ik zo.quote:Op zondag 13 september 2009 11:33 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Is dit vreemd? Dit gebeurt altijd na het sporten
Niet thuis natuurlijk maar wel bij de sportverenigingquote:Op zondag 13 september 2009 11:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik het nu zou doen word ik toch wel vreemd aangekeken door m'n vriendin gok ik zo.
quote:Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:
Jullie kennen het wel nu je samenwoont of verliefd bent op iemand doe je opeens wel altijd de afwas, ruik je lekker en is je huis tip top in orde.
Maar... wat was het meest vrijgezelle ding wat je daarvoor deed? Je had een eigen huis/kamer en geen bemoeienis van anderen.
Voor mij waren het de volgende dingen:Een gootsteen was gewoon een tweede toilet
Schijten deed je daar ook in TS?Lekker gaan douchen met een potje bier in je handen
Sluit ik me bij aan deed en doe ik soms nog steeds.
Poepen in een gootsteen lijkt me niet verstandig, noch hygienisch. Maar plassen wou prima, precies de juiste hoogte. Hoppa de kraan aan en verstand op nul.quote:
Smaakte ze nog?quote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Echo99 het volgende:
Wakker worden met de resten van een McFlurry op je borst en 3 kip-nuggets tussen met tenen...
Met zoet-zure saus... Dat dan weer wel...
Inderdaad zeg...quote:Op zondag 13 september 2009 11:45 schreef BrandX het volgende:
naast het geijkte met vrienden stappen en dan alleen bij een vreemde vent in het bed belanden ():
*knip*
. ben wat saai geloof ik
Mannelijker dan dit kan het denk ik niet worden. Dit soort mensen zijn volgens mij de meest geschikte lui om een biertje mee te doenquote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Het meest vrijgezelle ding: Een motorblok van mijn Honda reviseren, op de keukentafel, en die daar weken laten liggen.
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
quote:Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:
Jullie kennen het wel nu je samenwoont of verliefd bent op iemand doe je opeens wel altijd de afwas, ruik je lekker en is je huis tip top in orde.
Maar... wat was het meest vrijgezelle ding wat je daarvoor deed? Je had een eigen huis/kamer en geen bemoeienis van anderen.
Voor mij waren het de volgende dingen:Een gootsteen was gewoon een tweede toilet Lekker gaan douchen met een potje bier in je handen Een hele zondag in je ondergoed rondlopen, boeiend dat de gordijnen open waren. De afwas op het balkon zetten en de natuur z'n werk laten doen, een paar weken later nieuw servies kopen .
En wat voor typisch vrijgezelle dingen deed jij?
Ranzigquote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Echo99 het volgende:
Wakker worden met de resten van een McFlurry op je borst en 3 kip-nuggets tussen met tenen...
Met zoet-zure saus... Dat dan weer wel...
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 13 september 2009 11:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mannelijker dan dit kan het denk ik niet worden. Dit soort mensen zijn volgens mij de meest geschikte lui om een biertje mee te doen.
Toen ik dit topic aanklikte had ik nooit kunnen verwachten wat een moois ik hier zou aantreffen xDquote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Het meest vrijgezelle ding: Een motorblok van mijn Honda reviseren, op de keukentafel, en die daar weken laten liggen.
Dan is het goedquote:Op zondag 13 september 2009 12:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee was een geintje...![]()
Het was BBQ saus..
Ik flik dat zelfs in de hal bij de voordeur zodra die in het slot valt, soms..quote:Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef AppleJuiceKid het volgende:
dronken op de bank in slaap vallen...
Boring...quote:Op zondag 13 september 2009 12:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kan trouwens niets bedenken. Ik laat de afwas niet staan, het is altijd opgeruimd hier. Bed verschoon ik gewoon keurig elke week, ik draag zelfs lingerie terwijl iemand me een poosje terug vertelde dat ze niet wist dat ik setjes lingerie had omdat ik toch 'single' ben
Held!quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef MASD het volgende:
SomethingAwful?
Anyway, 6 maanden lang elke dag in dezelfde pan met dezelfde olie frituren. Pas toen ik echt ziek werd besloten het schoon te maken. Spatel erbij, 300 gram aan aangekoekt vet/frikandel/weetikhet er af gekomen.
Ik weet hetquote:
Herkenbaar even aanvullen:quote:Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:Een gootsteen was gewoon een tweede toilet Lekker gaan douchen met een potje bier in je handen Een hele zondag in je ondergoed rondlopen, boeiend dat de gordijnen open waren. De afwas op het balkon zetten en de natuur z'n werk laten doen, een paar weken later nieuw servies kopen .
dat zijn meer gore studentenpraktijken.quote:Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:
Voor mij waren het de volgende dingen:Een gootsteen was gewoon een tweede toilet Lekker gaan douchen met een potje bier in je handen Een hele zondag in je ondergoed rondlopen, boeiend dat de gordijnen open waren. De afwas op het balkon zetten en de natuur z'n werk laten doen, een paar weken later nieuw servies kopen .
Saaiquote:Op zondag 13 september 2009 12:08 schreef Echo99 het volgende:
Toen ik nog rookte: aan de keramische kookplaat mijn sigaretten aan steken omdat ik geen vuur meer had
Wat een held ben jij.quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Daar is inderdaad niets van gelogen. En nu?quote:Op zondag 13 september 2009 12:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS stinkt....
Wat heeft dit met vrijgezel te zijn? Je was gewoon een ransbeer
maar omdat je nu wilt neucken doe je alsof je schoon bent, maar als je wijffie bij je weg zou gaan ga je gewoon weer 6 weken in je kaas onderbroek lopen
Man, je weet niet wat je mist!!!..quote:Op zondag 13 september 2009 12:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:![]()
bleekselderij
![]()
dat is echt ZO smerig... dan maar dood van de honger
Echt... de Magnetron gaat sneller... Oppassen met spijkerbroeken i.v.m. knopen en ritsen etc.quote:Op zondag 13 september 2009 12:18 schreef P.F het volgende:
Ik droog mijn kleren heel vaak met een fohn als ik ze snel nodig heb
Je bent zeg maar gewoon een tokkie.quote:Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:
Weggooien is niet zo'n probleem, daar is de schoonmaakster voor.quote:Op zondag 13 september 2009 12:19 schreef MASD het volgende:
Om niet af te hoeven wassen gewoon je kast volzetten met voedsel in blik. Op een vuurtje zetten, opeten en je kunt het blik weggooien. Efficiënt.
Tenzij je te lui bent om het vuilnis weg te brengen en je er maar een berg van gaat maken in een kamer die je toch niet meer gebruikt.
Aan het einde van de week lagen er altijd nog wel wat groentes in de koelkast, alles bij elkaar in de pan, water er bij, en dan kookte je je eigen GFT-soep.quote:Op zondag 13 september 2009 12:08 schreef Xebrozius het volgende:
Uiteraard vergeten voor de zondag ook eten in te kopen.
Dus zit je zondag in huis, geen zin om iets af te halen en geen geld in huis om iets te laten bezorgen. Wat moet je dan? Je koelkast uitpluizen op zoek naar enigzins eetbaar voedsel.
Hmm. Deze bleekselderij ziet er aardig geel uit. *proeft* Oh, maar dat er wel mee door. En dan uit noodzaak 200 gram bleeselderij naar binnen werken. Een paar uur laten ga je weer op zoek naar iets eetbaars in de keuken.
Nee, want jij bent nooit ongesteldquote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Ladidadida het volgende:
Echt, als ik dit topic lees vind ik mezelf ineens zo schoon en netjes...
quote:Op zondag 13 september 2009 12:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik draag zelfs lingerie terwijl iemand me een poosje terug vertelde dat ze niet wist dat ik setjes lingerie had omdat ik toch 'single' ben
Tja eeh open een topic? Ik ben een Ransbeer?quote:Op zondag 13 september 2009 12:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar is inderdaad niets van gelogen. En nu?
Klopt, dat doe ik inderdaad allemaal nooit.quote:Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, want jij bent nooit ongesteldgooit je maandverband in een prullenbakje dat je 5 maanden later als 'ie vol zit netjes opruimt
Witte vloed
Bh's die nat zijn van het zweet de volgende dag weer aandoen en je dan afvragen waarom dat ding zo klam is
Hier moest ik heel erg lollen. Dat is zelfs bij mij nooit opgekomen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 12:06 schreef Steve-O het volgende:
Wachten tot je visite je huis begint schoonmaken omdat ze het niet meer aan kunnen zien
Mijn top 3quote:Op zondag 13 september 2009 12:17 schreef Echo99 het volgende:
Geen schone sokken meer hebben... Gauw wassen en drogen in de magnetron... En dan half-klammig nog aantrekken...
quote:Op zondag 13 september 2009 12:06 schreef LostFormat het volgende:
Dat in de wasbak pissen ben ik maar mee opgehouden, in dronken staat leek m'n toetsenbord er teveel op.
Dat je uberhaupt groente in huis had! Als ik eens een week wegga, eet mijn vent patat en spaghetti met knoflook, geloof ikquote:Op zondag 13 september 2009 12:27 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Aan het einde van de week lagen er altijd nog wel wat groentes in de koelkast, alles bij elkaar in de pan, water er bij, en dan kookte je je eigen GFT-soep.
ik had een befaamde bh-slinger. die moest ook weg ):quote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt groente in huis had! Als ik eens een week wegga, eet mijn vent patat en spaghetti met knoflook, geloof ik
Meneer bewaarde overigens, toen hij nog student was, al zijn lege deo-rollers, en had dus op het plankje boven de wasbak zo'n 30 stuks nivea-rollerflesjes staan. En dan nog heel verbolgen dat dat wegmoet als je gaat samenwonen
Sowieso bijna al je meubels. Nee, die comfortabele oranje bank die je bij het grofvuil hebt gevonden gaat echt niet meequote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik had een befaamde bh-slinger. die moest ook weg ):
Ik heb dat ook vaak gedaanquote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Nerd-equivalent: monitoren, allehande kabels, toetsenborden, muizen, moederborden en weet-ik-niet wat voor computerzooi allemaal tot in het oneindige bewaren. Dozen vol verouderde zooi, overal en nergensquote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef eleusis het volgende:
Vijf lekke en half-gare fietsen op het balkon en in de gang hebben staan omdat je "er ooit nog wat aan hebt"
hahaquote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Dit en de rest... was jij die huisgenoot lolquote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef eleusis het volgende:
Ook in die categorie: 's avonds met huisgenoot de laatste euro's bij elkaar gooien en beslissen of je gaat voor wat vlees of 6euro wiet... (wordt dan vaak toch de wiet)
quote:Op zondag 13 september 2009 12:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kan trouwens niets bedenken. Ik laat de afwas niet staan, het is altijd opgeruimd hier. Bed verschoon ik gewoon keurig elke week, ik draag zelfs lingerie terwijl iemand me een poosje terug vertelde dat ze niet wist dat ik setjes lingerie had omdat ik toch 'single' ben
Selecteer je vrouwen voortaan ook op hygiëne .quote:Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, want jij bent nooit ongesteldgooit je maandverband in een prullenbakje dat je 5 maanden later als 'ie vol zit netjes opruimt
Witte vloed
Bh's die nat zijn van het zweet de volgende dag weer aandoen en je dan afvragen waarom dat ding zo klam is
quote:Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef Rapaille het volgende:
-Lege kratten niet weg brengen maar gewoon in de garage zetten en flessen Na een paar weken erachter komen dat je 8 kratten hebt staan en 4 zakken met lege flessen![]()
En dan in een keer de boodschappen voor een week doen met statiegeld.quote:Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef Rapaille het volgende:
-Lege kratten niet weg brengen maar gewoon in de garage zetten en flessen Na een paar weken erachter komen dat je 8 kratten hebt staan en 4 zakken met lege flessen![]()
Spa!..quote:Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Xebrozius het volgende:
Die keer raden wat m'n favoriete frisdrank is.
Vrijgezel is ongeveer hetzelfde als 'student in een ranzig studentenhuis'quote:Op zondag 13 september 2009 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Oh, en uiteraard de megabarbeque voor 50 eurocent. Men neme een winkelwagentje, vult deze met hout of andere meuk die in de weg staat en 'opgeruimd' moet worden. Kippengaas er overheen en vlees d'r op.
Beste hamburgers die ik ooit heb gehad
[ afbeelding ]
Niks van dat alles.quote:Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Witte vloed
Wel een schone hoop ik..? Anders zou het ranzig zijnquote:Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef Echo99 het volgende:
Douchen en jezelf afdrogen met een theedoek
ik wil dat jij NIET meer reageert in topics waar ik ook kom!quote:Op zondag 13 september 2009 21:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wel een schone hoop ik..? Anders zou het ranzig zijn
Dat maak jij niet uitquote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ik wil dat jij NIET meer reageert in topics waar ik ook kom!
Hij kan niet gebruikt worden als met autobanden verbrandquote:Op zondag 13 september 2009 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Oh, en uiteraard de megabarbeque voor 50 eurocent. Men neme een winkelwagentje, vult deze met hout of andere meuk die in de weg staat en 'opgeruimd' moet worden. Kippengaas er overheen en vlees d'r op.
Beste hamburgers die ik ooit heb gehad
[ afbeelding ]
Waarom zou je de deur dicht doen als je alleen thuis bent? Ik hoor de muziek dan niet meer (laat staan dat iemand op msn een verhaal tegen me aan het vertellen is)quote:Op zondag 13 september 2009 18:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niks van dat alles.
Ben toch echt bang dat ik niet verder kom dan met de deur open schijten.
niet zo flauw! gewoon postenquote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Teveel komt me té bekend voor
![]()
Hieronder had ik een opsomming geypt, maar die heb ik toch maar gedeleteLaten we het er op houden dat ik niet bepaald een typisch meisje was
Mensen in dit topic zijn bruut eerlijk, dus waarom jij niet?quote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef Tinkepink het volgende:Teveel komt me té bekend voor
![]()
Hieronder had ik een opsomming geypt, maar die heb ik toch maar gedeleteLaten we het er op houden dat ik niet bepaald een typisch meisje was
Doe ik ook niet. Maar als ik samenwoon en hij is thuis dus wel. Daar ging dit topic toch overquote:Op zondag 13 september 2009 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Waarom zou je de deur dicht doen als je alleen thuis bent?
Ik vrees voor mijn goede naamquote:Op zondag 13 september 2009 22:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen in dit topic zijn bruut eerlijk, dus waarom jij niet?
Je woont nu samen en hij is er niet, wat doe je met de deur?quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als ik samenwoon en hij is thuis dus wel. Daar ging dit topic toch over
Zo uit een of andere vijver?quote:
's Ochtends afspreken om aan een project te werken, in plaats daarvan kaarten tot de kroeg open is, daar zuipen, tafelvoetballen en darten en dan 's middags toch maar terug naar school gaan om half dronken daar toch maar iets aan het project te doen. En in plaats daarvan toch maar weer te kaarten en daarna maar weer naar de kroegquote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
na een dag studeren direct door naar de kroeg en vanuit de kroeg direct weer door naar het werk en dan "s middags nog een tentamen maken.... etc.... Geweldige studententijd gehad trouwens![]()
Uit de rivierquote:Op zondag 13 september 2009 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo uit een of andere vijver?
kan jou dat nou schelenquote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog veel ergere/gekke dingen gedaan, maar die vertel ik niet online
quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan jou dat nou schelentis toch anoniem
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op zondag 13 september 2009 12:08 schreef Xebrozius het volgende:
Uiteraard vergeten voor de zondag ook eten in te kopen.
Dus zit je zondag in huis, geen zin om iets af te halen en geen geld in huis om iets te laten bezorgen. Wat moet je dan? Je koelkast uitpluizen op zoek naar enigzins eetbaar voedsel.
Hmm. Deze bleekselderij ziet er aardig geel uit. *proeft* Oh, maar dat er wel mee door. En dan uit noodzaak 200 gram bleeselderij naar binnen werken. Een paar uur laten ga je weer op zoek naar iets eetbaars in de keuken.
Ik wil je gewoon nog even een keer quoten.quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Buzzkill.quote:Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ik vroeger een beetje raar was wil niet meteen zeggen dat ik ook naief ben.
Dit soort postsquote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog veel ergere/gekke dingen gedaan, maar die vertel ik niet online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |