Dan zou ik z'n ex en die kerel ook ff inlichten, He'll be backquote:Op maandag 14 september 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het tegen hem zeggen zodra het effect van de anabolen weg is
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat dit een wijze les is voor hem.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar anabolen grijpen.
Dan kan Emiel Ratelband meer bij hem bereiken dan anabolen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
In zijn geval onzekerheid, bang dat mensen hem fysiek de baas zijn en gebrek aan wilskracht.
Hij had gewoon vrede moeten hebben met het feit dat hij een vriendelijke gozer, type data- analist, met een lieve vriendin was. Je bent gewoon wie je bent en zo lang je dat accepteert is er niks mis met je.quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan Emiel Ratelband meer bij hem bereiken dan anabolen.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij had gewoon vrede moeten hebben met het feit dat hij een vriendelijke gozer, type data- analist, met een lieve vriendin was. Je bent gewoon wie je bent en zo lang je dat accepteert is er niks mis met je.
Brood en een pastagerecht met kip.quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
Maar even naar een vrolijker onderwerp......
Wat heb je precies gegeten in de bak?
Stank voor dank.quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik dus nu zondagmiddag pas naar huis mocht en als die muts dus gewoon direct naar het politiebureau was gegaan had ik dus al zaterdagmiddag naar huis gekund.....
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je trouwens de cel moeten delen met "Bubba"?
Dan kom je er goed mee weg. Anders was je sterretje vast een rondje geworden.quote:
Ben ik even blij dat dat niet gebeurd is!quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kom je er goed mee weg. Anders was je sterretje vast een rondje geworden.
Ja, breezersletjes zijn er dol op!quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat dat niet gebeurd is!
Misschien dat ik nu wel meer sjans heb bij de dames. Zo'n nachtje in de cel levert me toch weer extra streetcred op!
Dat is waar. En als ik daar aan zit ga ik de bak in zonder streetcred maar met dikke minpunten.... Ik denk dat kassameisje niet zo gek is op bajesklanten.....quote:Op maandag 14 september 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, breezersletjes zijn er dol op!
Maar dat mag niet. Zijn nog (lang) geen 18.
Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar. En als ik daar aan zit ga ik de bak in zonder streetcred maar met dikke minpunten.... Ik denk dat kassameisje niet zo gek is op bajesklanten.....
Dat is waar. Kan ik straks met mijn maats als de cast van Oz aan het carnaval meedoen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Maar je bent nu iig wel gerechtigd om tijdens carnaval een boevenpak te dragen.
I don't knowquote:Op maandag 14 september 2009 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
'Morning
Wat is er aan de hand met je site?
Hoi PS!quote:
Avond en truste Red.quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef iamredleader het volgende:avond en bedtijd... Maar wat een verhalen hier
even een
voor de vrouwen die het niet meezit, en een ferme schouderklop voor de heren
Truste Red en bedankt voor de schouderklop!quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef iamredleader het volgende:avond en bedtijd... Maar wat een verhalen hier
even een
voor de vrouwen die het niet meezit, en een ferme schouderklop voor de heren
Als wie ga jij dan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar. Kan ik straks met mijn maats als de cast van Oz aan het carnaval meedoen.
Ik als Ryan en mijn anabolenmaat als Cyril!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik als Ryan en mijn anabolenmaat als Cyril!
Moet die eikel wel zijn haar laten groeien.quote:
Geef hem stiekem Pokon ipv anabolen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet die eikel wel zijn haar laten groeien.
Krijgt ie ook eindelijk haar op zijn tanden....quote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef hem stiekem Pokon ipv anabolen.
Nee hij heeft coupe de Beau van Erven Dorens.....quote:
jawel, maar degene die daar wat aan kan doen is op vakantie ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi PS!
Is het dan toch niet een overschrijding van de datalimiet?
Dat is wel klote zeg.....Ik mis je belevenissen nu wel....quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, maar degene die daar wat aan kan doen is op vakantie ofzo
Da's lekker.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, maar degene die daar wat aan kan doen is op vakantie ofzo
Postduiven.... die schijnen sneller te zijn dan internet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lekker.![]()
Hou ga je nu al je vrienden op de hoogte houden?
In Zuid Afrika wel ja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Postduiven.... die schijnen sneller te zijn dan internet.
Sowieso de meest veilige manier van boodschappen overbrengen...quote:
Ja als nieuwbakken bajesklant moet je toch een beetje over dat soort zaken nadenken....quote:Op maandag 14 september 2009 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als cobra dat nou zou zeggen,....
En je kunt de koerier tenminste lekker op eten.quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sowieso de meest veilige manier van boodschappen overbrengen...
Don't kill the messenger....quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je kunt de koerier tenminste lekker opeten.
Een lekker duifje? Echt wel. Mmm, lekker met cranberrie saus.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Don't kill the messenger....
Ook wel een duif gegeten in Frankrijk maar ik zou die duiven die in steden vliegen niet snel eten.....quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een lekker duifje? Echt wel. Mmm, lekker met cranberrie saus.
Dat zijn dan ook niet de duiven die als koerier gebruikt worden.quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook wel een duif gegeten in Frankrijk maar ik zou die duiven die in steden vliegen niet snel eten.....
Yep smerige beesten. Die gewone ratten mogen ze ook allemaal vergassen van mij.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook niet de duiven die als koerier gebruikt worden.![]()
Die stadsduiven mogen ze allemaal vergassen. Vieze vliegende ratten.
Behalve de muskusratten! Die zijn heerlijk!quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep smerige beesten. Die gewone ratten mogen ze ook allemaal vergassen van mij.
Dat heb je wel eens gegeten?quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Behalve de muskusratten! Die zijn heerlijk!
In België. Om je vingers bij af te likken.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens gegeten?
In Delfshaven(een wijk in Rotterdam) schijnt er ook een restaurant te zitten die het serveert.quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In België. Om je vingers bij af te likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |