Oorzaak?quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, mijn trein is ook nog eens uitgevallen
He bah MaJo, dat klinkt echt naar, dat ze niks meer eetquote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
voel me blehmijn oma is vandaag opgenomen in het ziekenhuis omdat ze niets meer eet en dus graatmager is geworden
ik ben nu onderweg naar wijk om op willow te passen zodat mijn ouders naar oma kunnen. Maar het liefst zou ik zelf ook bij haar langs gaan
damn
Storing natuurlijkquote:
Ze is 90 dus zo gek is het ook niet. Maar dat maakt het ook wel enger, op die leeftijd kun je immers niet meer zoveel aanquote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bah MaJo, dat klinkt echt naar, dat ze niks meer eet![]()
is ze ziek of 'gewoon' al heel erg oud? dat klinkt lullig, zo bedoel ik het niet natuurlijk
En sterkte natuurlijk
90... ja da's wel erg oudquote:Op maandag 14 september 2009 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze is 90 dus zo gek is het ook niet. Maar dat maakt het ook wel enger, op die leeftijd kun je immers niet meer zoveel aan
heb mijngesmst of ie naar me toe wil komen maar nog niks van hem gehoord
voel me echt even flink rot
He Yuriquote:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd heftig die diensten Cobra.
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist de afgelopen dagen?
Dat krijg je ervan als je je weer eens met iets bemoeit.... dan mis je leuke dingen......quote:
waar moest jij je mee bemoeien dan?quote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je je weer eens met iets bemoeit.... dan mis je leuke dingen......
Ja, want je hebt ons gemist.quote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je je weer eens met iets bemoeit.... dan mis je leuke dingen......
De vriendin van een maat van mij was vreemdgegaan en ik moest mijn maat tegenhouden dat hij die gozer niet een koppie kleiner zou maken....en dus kon ik de gehele zaterdagavond en zondag op het politiebureau doorbrengen......quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
waar moest jij je mee bemoeien dan?
Tja, wat zal ik hier op zeggen....................quote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De vriendin van een maat van mij was vreemdgegaan en ik moest mijn maat tegenhouden dat hij die gozer niet een koppie kleiner zou maken....en dus kon ik de gehele zaterdagavond en zondag op het politiebureau doorbrengen......
Ja ik ook... maar die idioot zit aan de anabolen dus dan kan je wel voorstellen in wat voor toestand hij naar dat huis van die gozer ging. Ik en nog 3 anderen moesten hem tegenhouden. Maar die gast had dus gebeld dat zijn huis door 5 man bestormd werd.....quote:Op maandag 14 september 2009 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kan mezelf een leuker weekend voorstellen....
rare vriendenquote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De vriendin van een maat van mij was vreemdgegaan en ik moest mijn maat tegenhouden dat hij die gozer niet een koppie kleiner zou maken....en dus kon ik de gehele zaterdagavond en zondag op het politiebureau doorbrengen......
Ach ik denk dat ze dezelfde catering hebben als in het ziekenhuis. Gelukkig heeft die inmiddels ex-vriendin getuigd dat ze mij had gebeld om hem tegen te houden. Die maat heeft ook getuigd dat wij er alleen waren om hem te stoppen. Hij zit nog wel vast ivm vernielingen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik hier op zeggen....................
Hoe was het eten in de cel?
Op zich is hij niet onaardig maar hij zit aan de anabolen....quote:
Beetje jammer dusquote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich is hij niet onaardig maar hij zit aan de anabolen....Dat zorgt buiten het feit dat je breed wordt voor een ontzettend opvliegend karakter.
Begrijp ik het goed? Zij gaat vreemd, is betrapt en belt dan jou om te zorgen dat haar lover niet in elkaar gehoekt wordt?quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ze dezelfde catering hebben als in het ziekenhuis. Gelukkig heeft die inmiddels ex-vriendin getuigd dat ze mij had gebeld om hem tegen te houden. Die maat heeft ook getuigd dat wij er alleen waren om hem te stoppen. Hij zit nog wel vast ivm vernielingen.
Ja, want geweld lijkt me nou niet echt een oplossingquote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed? Zij gaat vreemd, is betrapt en belt dan jou om te zorgen dat haar lover niet in elkaar gehoekt wordt?
Heel erg.... hij was altijd een dunne vriendelijke jongen en nu is hij in 1,5 jaar 50 kilo aan spiermassa aangekomen en zo agressief als een hooligan.....quote:
Als zij niet was vreemd gegaan was er toch geen reden voor geweld?quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, want geweld lijkt me nou niet echt een oplossing
Ja inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed? Zij gaat vreemd, is betrapt en belt dan jou om te zorgen dat haar lover niet in elkaar gehoekt wordt?
Dat is wel waar. Ik ben ook niet zo happy met haar acties maar ik ben wel blij dat ze mij gebeld heeft want anders had die maat van me nu voor een zwaarder delict vastgezeten denk ik....quote:Op maandag 14 september 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als zij niet was vreemd gegaan was er toch geen reden voor geweld?
Dan maakt zij, in mijn ogen, flink misbruik van jouw vriendschap. Zij laat de vuile klusjes door jou opknappen.quote:
Nee, maar die kerel in elkaar meppen lijkt me ook geen oplossing. En wie zegt dat die kerel wist dat de vrouw waar hij mee in bed lag vreemd ging? Die vrouw is fouter of iig net zo fout.quote:Op maandag 14 september 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als zij niet was vreemd gegaan was er toch geen reden voor geweld?
Ik was ook niet blij dat ik ineens met nog een paar jongens hem moest gaan lopen tegenhouden. Maar ik wil ook niet dat die gozer in een nog lastigere situatie komt. Het is op zo'n moment kiezen. Kies je er voor om haar rotzooi op te ruimen of kies je ervoor om je maat wegens mishandeling de bajes in te zien gaan....quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maakt zij, in mijn ogen, flink misbruik van jouw vriendschap. Zij laat de vuile klusjes door jou opknappen.
Juist, dus als die vrouw niet was vreemdgegaan was er niks aan de hand.quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar die kerel in elkaar meppen lijkt me ook geen oplossing. En wie zegt dat die kerel wist dat de vrouw waar hij mee in bed lag vreemd ging? Die vrouw is fouter of iig net zo fout.
Je hebt haar troep dus opgeruimt. En nu?quote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was ook niet blij dat ik ineens met nog een paar jongens hem moest gaan lopen tegenhouden. Maar ik wil ook niet dat die gozer in een nog lastigere situatie komt. Het is op zo'n moment kiezen. Kies je er voor om haar rotzooi op te ruimen of kies je ervoor om je maat wegens mishandeling de bajes in te zien gaan....
Dat klopt. Ze is hem zat dat kan ik me voorstellen. Hij is veranderd de laatste tijd. Hij is agressiever geworden. Daar lijdt ze onder maar ik vind wel dat ze zo netjes had moeten zijn om hem te dumpen voor ze de fout in ging.quote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, dus als die vrouw niet was vreemdgegaan was er niks aan de hand.
Ah, gelukkig, gemist.quote:
Zij is naar een blijf van me lijfhuis gegaan vandaag en hij moet nu afkicken van die anabolen en hulp zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt haar troep dus opgeruimt. En nu?
En ben je nu nog steeds vrienden met die griet of kan ze de boom in na haar acties?quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij is naar een blijf van me lijfhuis gegaan vandaag en hij moet nu afkicken van die anabolen en hulp zoeken.
Ik ben nooit bevriend met haar geweest. Zij was de vriendin van een vriend van mij.quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ben je nu nog steeds vrienden met die griet of kan ze de boom in na haar acties?
En dat hij hulp moet zoeken vind ik wel goed. Weg met die troep.
quote:* Q: How can you delay milk turning sour?
* A: Keep it in the cow.
Kan hij mooi gouverneur worden...quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben nooit bevriend met haar geweest. Zij was de vriendin van een vriend van mij.
Ik hoop dat die idioot zelf nu ook door heeft dat die anabolen totaal geen nut hebben want nu moet ie afkicken en verliest ie dus een groot deel van zijn verkregen 'spieren'......
Ik hoop ook dat dit een wijze les is voor hem.quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben nooit bevriend met haar geweest. Zij was de vriendin van een vriend van mij.
Ik hoop dat die idioot zelf nu ook door heeft dat die anabolen totaal geen nut hebben want nu moet ie afkicken en verliest ie dus een groot deel van zijn verkregen 'spieren'......
Ik zal het tegen hem zeggen zodra het effect van de anabolen weg isquote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan hij mooi gouverneur worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |