Wel in het werk hoorquote:Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi MaJo
Heb je nu al geen zin meer in het werk!?
Ah, ik schrok al.quote:Op maandag 14 september 2009 07:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel in het werk hoormaar het vroege opstaan valt me zwaar
tevens Meuningsaffie doen?
Sterktequote:Op maandag 14 september 2009 08:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben er weg van. Naar Venray voor de uitvaart.
Ik ben eigenlijk wel redelijk relaxt. Toen ik buiten kwam, renden de kinderen ook al weg en ik had Lennon in alleen een rompertje op mn arm.quote:Op maandag 14 september 2009 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Sterkte vandaag C4
En Diaan, heb je dan niet ontzettend veel zin om een deuk in het dak van zo'n kind te maken? ik wel op die momenten namelijk.
Gaan ze ongetwijfeld beginnen met de daken...quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou ze als straf de rest van het jaar jullie auto's hebben laten wassen
hee dat was wel een goede geweest... Maar ik moet die kinderen niet te vaak bij ons rond huis hebben. Laatst vielen ze Twan ook al lastig toen hij gewoon aan het spelen was op het gras. Heb ze toen ook moeten wegsturen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou ze als straf de rest van het jaar jullie auto's hebben laten wassen
quote:Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wat ons gisteren is overkomen...
Dit ging me toch echt te ver... Twan zou een paar weken straf hebben gekregen trouwens. Dit kan gewoon niet. Je moet van andermans spullen afblijven.quote:
Filmpjes editten is wel tofquote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
Omg, ik mag zo de promo monteren voor ons programma![]()
dat voorstukje dus wat je tijdens de reclameblokken ziet
i love my job
![]()
Tip: Southern Comfort met ginger ale. Of Safari met ginger ale, allebei verraderlijk zoetquote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Etcetera het volgende:
cola + Southern Comfort
Ik heb ook al gehoord dat hetquote:Op maandag 14 september 2009 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Tip: Southern Comfort met ginger ale. Of Safari met ginger ale, allebei verraderlijk zoet
Kom kom, het is nou niet echt een exquise drank die jaren heeft liggen rijpen, gewoon een likeurtje. Als je nou iets door een Glennfiddich oid gooit, ja dan mag je boos worden.quote:Op maandag 14 september 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat hetschandalig
is dat Southern Comfort uberhaupt met iets gemixed wordt
Ja ik vond het ook enigszins belachelijk (sowieso vind ik mensen die gillen dat je drank niet mag mixen een beetje overdrijven). Edit: behalve dan iets wat jarenlang heeft liggen rijpen iddquote:Op maandag 14 september 2009 12:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Kom kom, het is nou niet echt een exquise drank die jaren heeft liggen rijpen, gewoon een likeurtje. Als je nou iets door een Glennfiddich oid gooit, ja dan mag je boos worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |