Die voorzet van Suarez op Aissati, in één voetbeweging. Ook mooi.quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef StarGazer het volgende:
Die actie van Aissati vlak voor rust. Als Zidane in zijn beste dagen
Toch gek dat na de wissel van Sno ineens allemaal flesjes zijn gegooid op de plek waaar hij het veld in kwamquote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk idee, maar vind de uitwerking eigenlijk niet echt geslaagd. Als in; moeilijk te herkennen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hotlink doet het niet
Op tinypic even geupload
http://i32.tinypic.com/2dayx06.jpg
Emanuelson slechtste man op het veldquote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Echt genoten vanmiddag. Veel kansen, mooie goals, de wil om te winnen, inzet.
Man van de wedstrijd Cvitanich, Emanuelson slechtste man op het veld en Aissati was ook wat ongelukkig hier en daar.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Man van de wedstrijd Cvitanich, Emanuelson slechtste man op het veld en Aissati was ook wat ongelukkig hier en daar.
Urby de slechtste? Hij speelde prima.quote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Juist!quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Emanuelson slechtste man op het veld?
Ik vond hem juist weer erg goed spelen.
Ik denk niet dat jullie veel te zeggen hebben met die waardeloze tifo van jullie de laatste tijd.quote:
Ja, vond ik wel. Veel zwakke passes, leverde veel de bal in. Van der Wiel was ook kleurloos, normaal stoomt hij wel vaak op aan de rechterkant. Wel degelijk, maar dat was het.quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Emanuelson slechtste man op het veld?
Ik vond hem juist weer erg goed spelen.
Kennedy was een stuk slechter, Anita deed ook nauwelijks goed.quote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Jij dacht ook dat Ajax niet met 5-0 zou winnen van Slovanquote:Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ben het nog steeds totaal niet met je eens Ray.
Emanuelson behoorde tot de beste Ajacieden.
Anita en Kennedy waren zwak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |