Van die laatste zin kan ik echt niets maken sorryquote:Op zondag 13 september 2009 01:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Briljante film
Maar series nemen mij teveel tijd in beslag
Eensquote:Op zondag 13 september 2009 01:49 schreef Acinonyx het volgende:
Code Geass en D. Gray-man pwnen die hele Bleach en Naruto naar de maan![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eens![]()
En ja, animefilms zijn ook anime. Avatar niet.
Series = Teveel tijdquote:Op zondag 13 september 2009 01:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Van die laatste zin kan ik echt niets maken sorry
In plaats van te cirkeljerken met andere wapanners heb ik seks. Met meisjes, van die echten.quote:
Ja want ik ruk ook echt op animequote:Op zondag 13 september 2009 01:55 schreef MASD het volgende:
[..]
In plaats van te cirkeljerken met andere wapanners heb ik seks. Met meisjes, van die echten.
Dat zei ik niet. Maar dat jij die gedachte hebt zegt natuurlijk iets over jezelf.quote:Op zondag 13 september 2009 01:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja want ik ruk ook echt op anime
Wat is cirkeljerken dan?quote:Op zondag 13 september 2009 01:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar dat jij die gedachte hebt zegt natuurlijk iets over jezelf.
Jij begint er toch overquote:Op zondag 13 september 2009 01:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar dat jij die gedachte hebt zegt natuurlijk iets over jezelf.
quote:Op zondag 13 september 2009 01:55 schreef MASD het volgende:
[..]
In plaats van te cirkeljerken met andere wapanners heb ik seks. Met meisjes, van die echten.
Wat is er mis met circlejerken?quote:Op zondag 13 september 2009 01:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Met een naakte orihimequote:Op zondag 13 september 2009 01:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar hebben Ascendacy en ik onze Dakimakura voor![]()
Potverdorie ja zegquote:
Zo, die vinden ze nooit meer terug.quote:
Want iedereen die anime kijkt is een "wapanner".quote:Op zondag 13 september 2009 01:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, en we geilen alleen op aziatenquote:Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Want iedereen die anime kijkt is een "wapanner".
Jaja jongeman, jouw leven heeft nu geen zin meer.quote:Op zondag 13 september 2009 02:09 schreef cerror het volgende:
Guttegut. Ik ken een vage japanse tekenfilm niet. Nou nou.
Ik zal snel Dragonball Z, Naruto en Death kladblok o.i.d. downloaden.quote:Op zondag 13 september 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jaja jongeman, jouw leven heeft nu geen zin meer.
Goed bezig.quote:Op zondag 13 september 2009 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal snel Dragonball Z, Naruto en Death kladblok o.i.d. downloaden.
Met mijn post bedoelde ik: Ik doe geen van dat allen omdat het me de anus oxideert.quote:
Slecht bezig.quote:Op zondag 13 september 2009 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Met mijn post bedoelde ik: Ik doe geen van dat allen omdat het me de anus oxideert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2009 02:19 schreef mschol het volgende:
ik kijk anime, al ken ik C.C. nietHeb jij code geass echt niet gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
inderdaadquote:Op zondag 13 september 2009 02:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij code geass echt niet gezien?
quote:Op zondag 13 september 2009 02:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
rot op met je tekenfilms man gast
Wat zijn het dan? Superbelangrijke dingen in je leven? Net zoals WOW voor een tweakert?quote:Op zondag 13 september 2009 02:25 schreef mschol het volgende:
[..]tekenfilms noemt hij dat
anime is meer dan tekenfilms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |