En daarom word je ook zo vaak genomineerd voor de Gouden Pet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Grappig dat het altijd om prestaties moet gaan. Ik vind styling belangrijker.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
De reden dat ik die bumper en spoiler erop heb is omdat het mooier vind, maar omdat jullie zitten te janken over prestaties dacht ik, ik leg het effe uit voor de mavo josti's.
Trouwens je bent het FOK! emoecht aan het verkrachten. Overkill.
O je mag meerdere nomineren?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef fathank het volgende:
Ik nomineer trouwens ook Bietelboer, maar dat is puur omdat hij thuis zo ongeveer een heel autokerkhof heeft staan.
Met zo'n rotkop als jij ga je inderdaad voorop in de strijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je telt ook totaal niet mee.
Sorry vriend, kwil niet lullig doen ofzo.. maareh:quote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met zo'n rotkop als jij ga je inderdaad voorop in de strijd.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sorry vriend, kwil niet lullig doen ofzo.. maareh:
http://fotoboek.fok.nl/user/248821
Aangezien t volgens hem kennelijk om de kop gaat, hebben we volgens mij niets meer aan stemmenquote:
Dat ziet er nog altijd stukken beter uit dan dat Friesche blonde koppie van hemquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sorry vriend, kwil niet lullig doen ofzo.. maareh:
http://fotoboek.fok.nl/user/248821
Dat mag zeer zekers. Ik heb trouwens eigenlijk meer een soort.. tjsah... misschien zelfs respect voor Turq vanwege dat Uno project van mquote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef tevebe het volgende:
Jammer dat Asmooh er niet meer is. Die bak van Googol is erg fout door die 4 uitlaten (dubbele DTM toch?). Ik vind de auto's van StefanP mooi, dus hem nomineer ik niet.
Ik nomineer Turquaz omdat hij het iedere keer weer voor elkaar krijgt om zich volledig belachelijk te maken met zijn projecten.
Edit: Oxy kan er ook wat van natuurlijk. Kan ik er ook 2 nomineren?![]()
Haha ik had nooit gedacht dat hij echt een cabrio ervan zou maken!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat mag zeer zekers. Ik heb trouwens eigenlijk meer een soort.. tjsah... misschien zelfs respect voor Turq vanwege dat Uno project van m
Nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat ziet er nog altijd stukken beter uit dan dat Friesche blonde koppie van hem
Ik ben t eigenlijk zover gemerkt nooit een met jou, maar hier support ik je toch echt voor de volle 100 inquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben t eigenlijk zover gemerkt nooit een met jou, maar hier support ik je toch echt voor de volle 100 in
10 second car dusquote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Trouwens...heb een 0-100 filmpje gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |