abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72764807
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Honinggraat velgen....Hoe lelijk kan je ze krijgen

Nee stel je voor dat je moeite moet doen Wel eens aan bluetooth gedacht?
Ik vind het mooie velgen en daar gaat het uiteindelijk om
En ik heb voor eigen gebruik een oud ding zonder blauwetand.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72764831
En ik vind mijn plastic/carbon mooi en daar gaat het om

Dan ben je fucked.
pi_72764891
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef Jimmie het volgende:

[..]

Replica = petje
Ach, het is een Duitser wat had je verwacht Er zat zelf een Rieger kit op de auto, dat zag er echt niet uit!
Ik vind de velgen wel mooi dus ik laat er lekker onder zitten, misschien dat ik ooit nog andere velgen koop.

[ Bericht 0% gewijzigd door S2Madness op 15-09-2009 14:08:18 ]
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72764973
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
En ik vind mijn plastic/carbon mooi en daar gaat het om

Dan ben je fucked.
Ik heb geen cent uitgegeven aan die velgen, het enige wat mij veel geld heeft gekost aan die auto is het verwijderen van een lelijke bodykit en de auto terug brengen naar orginele staat. (qua uiterlijk)

Carbon gebruik je om gewicht te besparen om uiteindelijk sneller te kunnen zijn. Alsof dat wat uitmaakt als je zoveel extra gewicht aan spoilers en spul op je auto plakt En aangezien carbon behoorlijk prijzig is, en jij er buiten de looks weinig aan hebt, vind ik dat nogal raar.

[ Bericht 4% gewijzigd door S2Madness op 15-09-2009 14:10:08 ]
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72766280
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Ik heb geen cent uitgegeven aan die velgen, het enige wat mij veel geld heeft gekost aan die auto is het verwijderen van een lelijke bodykit en de auto terug brengen naar orginele staat. (qua uiterlijk)

Carbon gebruik je om gewicht te besparen om uiteindelijk sneller te kunnen zijn. Alsof dat wat uitmaakt als je zoveel extra gewicht aan spoilers en spul op je auto plakt En aangezien carbon behoorlijk prijzig is, en jij er buiten de looks weinig aan hebt, vind ik dat nogal raar.
Je bent echt dom jij. Heerlijk die vooroordelen Ik zal je effe wat vertellen. Er zat een standaard spoiler op van massief PPE. Dus deze spoiler is lichter. De voorbumper was van massief PPE en binnenbumper van ijzer. Deze is van Polyester en dus lichter. Mijn auto is dus lichter geworden.
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:54:33 #156
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72766695
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je bent echt dom jij. Heerlijk die vooroordelen Ik zal je effe wat vertellen. Er zat een standaard spoiler op van massief PPE. Dus deze spoiler is lichter. De voorbumper was van massief PPE en binnenbumper van ijzer. Deze is van Polyester en dus lichter. Mijn auto is dus lichter geworden.
Uhu, maar trekt weet ik veel hoeveel extra luchtweerstand dus is alsnog trager dan het origineel
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72766756
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je bent echt dom jij. Heerlijk die vooroordelen Ik zal je effe wat vertellen. Er zat een standaard spoiler op van massief PPE. Dus deze spoiler is lichter. De voorbumper was van massief PPE en binnenbumper van ijzer. Deze is van Polyester en dus lichter. Mijn auto is dus lichter geworden.
Klopt, en die spoiler achter is om de achterwielaandrijving meer grip te geven.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72766831
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef x3ro het volgende:

[..]

Uhu, maar trekt weet ik veel hoeveel extra luchtweerstand dus is alsnog trager dan het origineel
Dat, en dat het hele nut van het carbon verloren gaat op die auto. Het zelfde geldt voor die spoiler achterop, de orginele EVO heeft dat ding nodig, bij hem voegt het niets toe aan de auto. En dan noem je anderen dom? Haha, kansloos figuur met soortgelijke auto! Ik ben er klaar mee
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72766862
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:58 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Dat, en dat het hele nut van het carbon verloren gaat op die auto. Het zelfde geldt voor die spoiler achterop, de orginele EVO heeft dat ding nodig, bij hem voegt het niets toe aan de auto. En dan noem je anderen dom? Haha, kansloos figuur met soortgelijke auto! Ik ben er klaar mee
Nou dat werd tijd! Daaag!
pi_72766878
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef x3ro het volgende:

[..]

Uhu, maar ...

Daar stopte ik met lezen
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:06:23 #161
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72767114
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Daar stopte ik met lezen
!

Je bent geestelijk echt nog niet 100% volgroeid zo te merken. Maar het is gewoon natuurkunde dat die nep rally bak trager naar de 100 gaat dan het origineel. Maarja, aan je handelen te zien zijn natuurkunde en boeken vreemde woorden voor je, dus je dat aan het verstand brengen zal wel erg lastig worden.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72767328
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef x3ro het volgende:

[..]

!

Je bent geestelijk echt nog niet 100% volgroeid zo te merken. Maar het is gewoon natuurkunde dat die nep rally bak trager naar de 100 gaat dan het origineel. Maarja, aan je handelen te zien zijn natuurkunde en boeken vreemde woorden voor je, dus je dat aan het verstand brengen zal wel erg lastig worden.
Waarom gaat ie trager denk je? Luchtweerstand wordt ie niet langzamer van 0-100 van maar hij zuipt misschien wat meer. Daarnaast heb ik een CAI ingebouwd dus is ie dan nog steeds trager dan een standaard E30? Hij is lichter geworden dus is ie dan nog steeds trager?
pi_72767371
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Klopt, en die spoiler achter is om de achterwielaandrijving meer grip te geven.
Punt 1)
Hopelijk heeft jouw achterwielaandrijving geen grip op de weg ... of zelfs maar contact met de weg.
Da's typisch een taak voor de banden.

Punt 2)
Je hoeft geen achterwielaandrijving te hebben om baat te hebben bij het gebruik van een achterspoiler.
Juist als een auto voorwielaandrijving EN de motor voorin heeft kan 'ie wel wat neerwaartse druk gebruiken op de achterwielen. Ik zeg daarmee niet dat een Evo spoiler op een Galant veel zin heeft, trouwens ... maar da's een kwestie van smaak.
Calm down, please!
pi_72767475
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Ik zeg daarmee niet dat een Evo spoiler op een Galant veel zin heeft, trouwens ... maar da's een kwestie van smaak.
Precies. Ik vind het mooi en daarom zit et erop.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:17:38 #165
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72767480
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Waarom gaat ie trager denk je? Luchtweerstand wordt ie niet langzamer van 0-100 van maar hij zuipt misschien wat meer. Daarnaast heb ik een CAI ingebouwd dus is ie dan nog steeds trager dan een standaard E30? Hij is lichter geworden dus is ie dan nog steeds trager?
Luchtweerstand beīnvloed de acceleratie ook heur Wanneer jij dus door die plasticzooi het frontaal oppervlak vergroot gaat ie langzamer optrekken, top komt lager te liggen en hij zuipt meer.

Maar gezien er zat mensen in PTA op hameren denk ik helaas niet dat ik de overtreffende trap tot je verstandsverbijstering zal veroorzaken
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72767637
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef x3ro het volgende:

[..]

Luchtweerstand beīnvloed de acceleratie ook heur Wanneer jij dus door die plasticzooi het frontaal oppervlak vergroot gaat ie langzamer optrekken, top komt lager te liggen en hij zuipt meer.

Maar gezien er zat mensen in PTA op hameren denk ik helaas niet dat ik de overtreffende trap tot je verstandsverbijstering zal veroorzaken
En gewichtsbesparing scheelt natuurlijk helemaal niets voor het feit dat de voorbumper 10 cm lager is dan het origineel heb jij de mavo afgemaakt?
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:27:53 #167
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72767807
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En gewichtsbesparing scheelt natuurlijk helemaal niets voor het feit dat de voorbumper 10 cm lager is dan het origineel heb jij de mavo afgemaakt?
Nee als jij n als jij n krat pils mee neemt van bij de winkel is die gewichtsbesparing al weer dubbel en dwars weg. Die besparing daarvan zal namelijk niet zo gek veel zijn. En mavo heb ik helaas niet gered, was toch echt een aantal tandjes te zwaar voor me
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:28:10 #168
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_72767814
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En gewichtsbesparing scheelt natuurlijk helemaal niets voor het feit dat de voorbumper 10 cm lager is dan het origineel heb jij de mavo afgemaakt?
Kom eerst maar eens met getallen, voor je alles weg gaat compenseren. Luchtweerstand heeft veel meer effect dan gewichtsbesparing goed kan maken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:29:48 #169
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72767867
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kom eerst maar eens met getallen, voor je alles weg gaat compenseren. Luchtweerstand heeft veel meer effect dan gewichtsbesparing goed kan maken.
Dat dus, er is een rede dat auto's getest worden in windtunnels om ze gestroomlijnder te maken etc.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72767974
Grappig dat het altijd om prestaties moet gaan. Ik vind styling belangrijker.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:36:18 #171
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72768064
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Grappig dat het altijd om prestaties moet gaan. Ik vind styling belangrijker.
Omg, je hebt t er net zelf over dat t lichter is etc etc

Krijg je tegenspraak van een aantal mensen, is t opeens puur en alleen vanwege styling
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72768409
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef x3ro het volgende:

[..]

Omg, je hebt t er net zelf over dat t lichter is etc etc

Krijg je tegenspraak van een aantal mensen, is t opeens puur en alleen vanwege styling
De reden dat ik die bumper en spoiler erop heb is omdat het mooier vind, maar omdat jullie zitten te janken over prestaties dacht ik, ik leg het effe uit voor de mavo josti's.

Trouwens je bent het FOK! emo echt aan het verkrachten. Overkill.
pi_72768463
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:28 schreef daNpy het volgende:

Luchtweerstand heeft veel meer effect dan gewichtsbesparing goed kan maken.
Daar wil ik wel eens getallen van zien ... zeker als het gaat om 0-100 acceleratie.
Calm down, please!
pi_72768465
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

De reden dat ik die bumper en spoiler erop heb is omdat het mooier vind, maar omdat jullie zitten te janken over prestaties dacht ik, ik leg het effe uit voor de mavo josti's.

Trouwens je bent het FOK! emo echt aan het verkrachten. Overkill.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72768525
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Daar wil ik wel eens getallen van zien ... zeker als het gaat om 0-100 acceleratie.
Ja luchtweerstand heeft volgens mij ook meer te maken met topsnelheid maar ja....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')