Ik vind het mooie velgen en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Honinggraat velgen....Hoe lelijk kan je ze krijgen
Nee stel je voor dat je moeite moet doenWel eens aan bluetooth gedacht?
Ach, het is een Duitser wat had je verwachtquote:
Ik heb geen cent uitgegeven aan die velgen, het enige wat mij veel geld heeft gekost aan die auto is het verwijderen van een lelijke bodykit en de auto terug brengen naar orginele staat. (qua uiterlijk)quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
En ik vind mijn plastic/carbon mooi en daar gaat het om
Dan ben je fucked.
Je bent echt dom jij. Heerlijk die vooroordelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik heb geen cent uitgegeven aan die velgen, het enige wat mij veel geld heeft gekost aan die auto is het verwijderen van een lelijke bodykit en de auto terug brengen naar orginele staat. (qua uiterlijk)
Carbon gebruik je om gewicht te besparen om uiteindelijk sneller te kunnen zijn. Alsof dat wat uitmaakt als je zoveel extra gewicht aan spoilers en spul op je auto plaktEn aangezien carbon behoorlijk prijzig is, en jij er buiten de looks weinig aan hebt, vind ik dat nogal raar.
Uhu, maar trekt weet ik veel hoeveel extra luchtweerstand dus is alsnog trager dan het origineelquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je bent echt dom jij. Heerlijk die vooroordelenIk zal je effe wat vertellen. Er zat een standaard spoiler op van massief PPE. Dus deze spoiler is lichter. De voorbumper was van massief PPE en binnenbumper van ijzer. Deze is van Polyester en dus lichter. Mijn auto is dus lichter geworden.
Klopt, en die spoiler achter is om de achterwielaandrijving meer grip te geven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je bent echt dom jij. Heerlijk die vooroordelenIk zal je effe wat vertellen. Er zat een standaard spoiler op van massief PPE. Dus deze spoiler is lichter. De voorbumper was van massief PPE en binnenbumper van ijzer. Deze is van Polyester en dus lichter. Mijn auto is dus lichter geworden.
Dat, en dat het hele nut van het carbon verloren gaat op die auto. Het zelfde geldt voor die spoiler achterop, de orginele EVO heeft dat ding nodig, bij hem voegt het niets toe aan de auto. En dan noem je anderen dom? Haha, kansloos figuur met soortgelijke auto! Ik ben er klaar meequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, maar trekt weet ik veel hoeveel extra luchtweerstand dus is alsnog trager dan het origineel
Nou dat werd tijd! Daaag!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:58 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dat, en dat het hele nut van het carbon verloren gaat op die auto. Het zelfde geldt voor die spoiler achterop, de orginele EVO heeft dat ding nodig, bij hem voegt het niets toe aan de auto. En dan noem je anderen dom? Haha, kansloos figuur met soortgelijke auto! Ik ben er klaar mee
quote:
Waarom gaat ie trager denk je? Luchtweerstand wordt ie niet langzamer van 0-100 van maar hij zuipt misschien wat meer. Daarnaast heb ik een CAI ingebouwd dus is ie dan nog steeds trager dan een standaard E30? Hij is lichter geworden dus is ie dan nog steeds trager?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef x3ro het volgende:
[..]!
Je bent geestelijk echt nog niet 100% volgroeid zo te merken. Maar het is gewoon natuurkunde dat die nep rally bak trager naar de 100 gaat dan het origineel. Maarja, aan je handelen te zien zijn natuurkunde en boeken vreemde woorden voor je, dus je dat aan het verstand brengen zal wel erg lastig worden.
Punt 1)quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Klopt, en die spoiler achter is om de achterwielaandrijving meer grip te geven.
Precies. Ik vind het mooi en daarom zit et erop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet dat een Evo spoiler op een Galant veel zin heeft, trouwens ... maar da's een kwestie van smaak.
Luchtweerstand beīnvloed de acceleratie ook heurquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom gaat ie trager denk je? Luchtweerstand wordt ie niet langzamer van 0-100 van maar hij zuipt misschien wat meer. Daarnaast heb ik een CAI ingebouwd dus is ie dan nog steeds trager dan een standaard E30? Hij is lichter geworden dus is ie dan nog steeds trager?
En gewichtsbesparing scheelt natuurlijk helemaal niets voor het feit dat de voorbumper 10 cm lager is dan het origineelquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Luchtweerstand beīnvloed de acceleratie ook heurWanneer jij dus door die plasticzooi het frontaal oppervlak vergroot gaat ie langzamer optrekken, top komt lager te liggen en hij zuipt meer.
Maar gezien er zat mensen in PTA op hameren denk ik helaas niet dat ik de overtreffende trap tot je verstandsverbijstering zal veroorzaken
Nee als jij n als jij n krat pils mee neemt van bij de winkel is die gewichtsbesparing al weer dubbel en dwars weg. Die besparing daarvan zal namelijk niet zo gek veel zijn. En mavo heb ik helaas niet gered, was toch echt een aantal tandjes te zwaar voor mequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En gewichtsbesparing scheelt natuurlijk helemaal niets voor het feit dat de voorbumper 10 cm lager is dan het origineelheb jij de mavo afgemaakt?
Kom eerst maar eens met getallen, voor je alles weg gaat compenseren. Luchtweerstand heeft veel meer effect dan gewichtsbesparing goed kan maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En gewichtsbesparing scheelt natuurlijk helemaal niets voor het feit dat de voorbumper 10 cm lager is dan het origineelheb jij de mavo afgemaakt?
Dat dus, er is een rede dat auto's getest worden in windtunnels om ze gestroomlijnder te maken etc.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met getallen, voor je alles weg gaat compenseren. Luchtweerstand heeft veel meer effect dan gewichtsbesparing goed kan maken.
Omg, je hebt t er net zelf over dat t lichter is etc etcquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Grappig dat het altijd om prestaties moet gaan. Ik vind styling belangrijker.
De reden dat ik die bumper en spoiler erop heb is omdat het mooier vind, maar omdat jullie zitten te janken over prestaties dacht ik, ik leg het effe uit voor de mavo josti's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg, je hebt t er net zelf over dat t lichter is etc etc
Krijg je tegenspraak van een aantal mensen, is t opeens puur en alleen vanwege styling
Daar wil ik wel eens getallen van zien ... zeker als het gaat om 0-100 acceleratie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:28 schreef daNpy het volgende:
Luchtweerstand heeft veel meer effect dan gewichtsbesparing goed kan maken.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
De reden dat ik die bumper en spoiler erop heb is omdat het mooier vind, maar omdat jullie zitten te janken over prestaties dacht ik, ik leg het effe uit voor de mavo josti's.
Trouwens je bent het FOK! emoecht aan het verkrachten. Overkill.
Ja luchtweerstand heeft volgens mij ook meer te maken met topsnelheid maar ja....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens getallen van zien ... zeker als het gaat om 0-100 acceleratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |