Imprezaquote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef daNpy het volgende:
Tjah, als je een Impreza wil, koop die dan ipv hetzelfde geld weg te gooien aan een auto die een ouwe Polo nog niet bij houdt...
Polo G40 of Gti vreet dat ding op. Ik durft te wedden dat ie zelfs langzamer rond n circuit zou bewegen dan de standaard versie van je eigen auto dankzij de extra luchtweerstandquote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Impreza![]()
Hoe weet jij dat ik een Polo niet kan bijhouden
Bij deze..quote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee jij bent briljant. Plaats eens een foto van je auto lafaard.
Nee je bent een Jan Modaal Lease rukker..daaagquote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij deze..
[ afbeelding ]
En nu? Ben ik een petje?
Prima wat leggen we ertussen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Polo G40 of Gti vreet dat ding op. Ik durft te wedden dat ie zelfs langzamer rond n circuit zou bewegen dan de standaard versie van je eigen auto dankzij de extra luchtweerstand
Zit evenveel plastic op als die ford hoorquote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef S2Madness het volgende:
En toch is het 10 keer meer auto dan dat plastic spul van jou
Die Ford is tenminste wat geld waard, dat ding van jouw niet echt. Niet om jouw auto te bashen of zo, maar jij komt met van die rare opmerkingenquote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zit evenveel plastic op als die ford hoor
Mij hoor je niet klagen op m'n 22e met een Jan Modaal Lease auto. Beter dan steeds maar weer geld in een bodemloze put gooienquote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee je bent een Jan Modaal Lease rukker..daaag
Ga je nu overal mijn auto als referentie gebruiken?quote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zit evenveel plastic op als die ford hoor
Dit was de eerste keer geloof ikquote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
Ga je nu overal mijn auto als referentie gebruiken?
Jij noemt het een bodemloze put, ik noem het hobby. Misschien moet jij ook eens een hobby zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Die Ford is tenminste wat geld waard, dat ding van jouw niet echt. Niet om jouw auto te bashen of zo, maar jij komt met van die rare opmerkingenIk kan het dan niet laten.
Vertel mij wat over hobby's man! In mijn auto zit 10x zoveel geld als in die wagen van jou! Wat mij wel opvalt is dat jij altijd alles denkt te weten, je weet niet eens wat voor auto ik heb! En als je je hersens eens zou gebruiken had je dat zelf wel kunnen uitvogelen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij noemt het een bodemloze put, ik noem het hobby. Misschien moet jij ook eens een hobby zoeken.
Hobby's zat.quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij noemt het een bodemloze put, ik noem het hobby. Misschien moet jij ook eens een hobby zoeken.
Wees er trots op.quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer geloof ik
Zie de spoiler.quote:
Was laatst nog een topic over dat iemand je tegen kwam...quote:Hoe weet jij dat ik een Polo niet kan bijhouden
quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie de spoiler.
[..]
Was laatst nog een topic over dat iemand je tegen kwam...
Nou joepie jonge. 10 x zoveel geld als mij in een bodemloze putquote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Vertel mij wat over hobby's man! In mijn auto zit 10x zoveel geld als in die wagen van jou! Wat mij wel opvalt is dat jij altijd alles denkt te weten, je weet niet eens wat voor auto ik heb! En als je je hersens eens zou gebruiken had je dat zelf wel kunnen uitvogelen.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:55 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bent niets dan een kneus die zich verschuilt achter semantiek, want om 11 uur zat je hier ook te posten. En toen was het avond. Is dat eventjes balen. Wie zit er dus thuis op een zaterdagavond? Inderdaad. Googolplexian.
Ik lul me klem? Gast, je hebt echt een denkwijze van een 10 jarig kindquote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou joepie jonge. 10 x zoveel geld als mij in een bodemloze putje lult je ook elke keer klem he
En waarom denk ik alles te weten? Waar beweer ik dat? Ik hoef niet te weten wat voor auto je hebt. Intereseert me ook vrij weinig.
En jij het postgedrag van een minderjarige jostiquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik lul me klem? Gast, je hebt echt een denkwijze van een 10 jarig kind
PNG +1quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef ForcedInduction het volgende:
wat een kansloos topic pfff
Zowel een mooie supra als corvette als porsche hoort niet in het rijtje van petjegasten auto's
idioot gedrag op internet is niet inherent aan de auto die je rijdt. wat een onzin
het enige echte petje hier is die PNG gast met zijn gsi en onleesbare posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |