Imprezaquote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef daNpy het volgende:
Tjah, als je een Impreza wil, koop die dan ipv hetzelfde geld weg te gooien aan een auto die een ouwe Polo nog niet bij houdt...
Polo G40 of Gti vreet dat ding op. Ik durft te wedden dat ie zelfs langzamer rond n circuit zou bewegen dan de standaard versie van je eigen auto dankzij de extra luchtweerstandquote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Impreza![]()
Hoe weet jij dat ik een Polo niet kan bijhouden
Bij deze..quote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee jij bent briljant. Plaats eens een foto van je auto lafaard.
Nee je bent een Jan Modaal Lease rukker..daaagquote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij deze..
[ afbeelding ]
En nu? Ben ik een petje?
Prima wat leggen we ertussen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Polo G40 of Gti vreet dat ding op. Ik durft te wedden dat ie zelfs langzamer rond n circuit zou bewegen dan de standaard versie van je eigen auto dankzij de extra luchtweerstand
Zit evenveel plastic op als die ford hoorquote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef S2Madness het volgende:
En toch is het 10 keer meer auto dan dat plastic spul van jou
Die Ford is tenminste wat geld waard, dat ding van jouw niet echt. Niet om jouw auto te bashen of zo, maar jij komt met van die rare opmerkingenquote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zit evenveel plastic op als die ford hoor
Mij hoor je niet klagen op m'n 22e met een Jan Modaal Lease auto. Beter dan steeds maar weer geld in een bodemloze put gooienquote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee je bent een Jan Modaal Lease rukker..daaag
Ga je nu overal mijn auto als referentie gebruiken?quote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zit evenveel plastic op als die ford hoor
Dit was de eerste keer geloof ikquote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
Ga je nu overal mijn auto als referentie gebruiken?
Jij noemt het een bodemloze put, ik noem het hobby. Misschien moet jij ook eens een hobby zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Die Ford is tenminste wat geld waard, dat ding van jouw niet echt. Niet om jouw auto te bashen of zo, maar jij komt met van die rare opmerkingenIk kan het dan niet laten.
Vertel mij wat over hobby's man! In mijn auto zit 10x zoveel geld als in die wagen van jou! Wat mij wel opvalt is dat jij altijd alles denkt te weten, je weet niet eens wat voor auto ik heb! En als je je hersens eens zou gebruiken had je dat zelf wel kunnen uitvogelen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij noemt het een bodemloze put, ik noem het hobby. Misschien moet jij ook eens een hobby zoeken.
Hobby's zat.quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij noemt het een bodemloze put, ik noem het hobby. Misschien moet jij ook eens een hobby zoeken.
Wees er trots op.quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer geloof ik
Zie de spoiler.quote:
Was laatst nog een topic over dat iemand je tegen kwam...quote:Hoe weet jij dat ik een Polo niet kan bijhouden
quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie de spoiler.
[..]
Was laatst nog een topic over dat iemand je tegen kwam...
Nou joepie jonge. 10 x zoveel geld als mij in een bodemloze putquote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Vertel mij wat over hobby's man! In mijn auto zit 10x zoveel geld als in die wagen van jou! Wat mij wel opvalt is dat jij altijd alles denkt te weten, je weet niet eens wat voor auto ik heb! En als je je hersens eens zou gebruiken had je dat zelf wel kunnen uitvogelen.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:55 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bent niets dan een kneus die zich verschuilt achter semantiek, want om 11 uur zat je hier ook te posten. En toen was het avond. Is dat eventjes balen. Wie zit er dus thuis op een zaterdagavond? Inderdaad. Googolplexian.
Ik lul me klem? Gast, je hebt echt een denkwijze van een 10 jarig kindquote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou joepie jonge. 10 x zoveel geld als mij in een bodemloze putje lult je ook elke keer klem he
En waarom denk ik alles te weten? Waar beweer ik dat? Ik hoef niet te weten wat voor auto je hebt. Intereseert me ook vrij weinig.
En jij het postgedrag van een minderjarige jostiquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik lul me klem? Gast, je hebt echt een denkwijze van een 10 jarig kind
PNG +1quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef ForcedInduction het volgende:
wat een kansloos topic pfff
Zowel een mooie supra als corvette als porsche hoort niet in het rijtje van petjegasten auto's
idioot gedrag op internet is niet inherent aan de auto die je rijdt. wat een onzin
het enige echte petje hier is die PNG gast met zijn gsi en onleesbare posts.
da's net zoveel uitzondering als de vertegenwoordiger in een '92 civic coupé en you know it.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
PNG +1
en P.S.: De auto die je rijdt is ook niet inherent aan of je een petje bent of niet. Je kunt met een Porsche of een Corvette net zo goed een petje zijn.
Juist ... gedrag bepaalt de petjes-factor.quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
da's net zoveel uitzondering als de vertegenwoordiger in een '92 civic coupé en you know it.
(hoewel de RHD non turbo automaat supras geen drol kosten en idd wel eens bij de mac meetings staan, maar we weten allemaal dat stefke iets héél anders bezat dan zo'n non turbo nep ding, dus de vlieger gaat niet op; maar goed die discussie voeren we maar in een ander topic)
Dat zal ik als TS dan nog wel beter weten dan jijquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef ForcedInduction het volgende:
jij kan echt moeilijk ontopic blijven he
En hoe zie jij dat geld terug dan?quote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef S2Madness het volgende:
Ik zie tenminste nog het grootste deel van mijn geld terug, en voor mij is het net zo goed een hobby. Maar gooi je geld vooral over de balk! Fathank ziet ook zijn geld terug, en dat je hem voor die keuze bashed slaat nergens opGeld in een bodemloze put gooien ok, maar voor zo'n bak als jij hebt? Dan moet je wel echt gek zijn.
En om nog ff door te zeiken; mn bier is op!![]()
Ik zie vrij weinig geld terug en betaal aardig wat bijtelling per maand. Maar daar tegenover staat dat ik zo'n 50.000 kilometer per jaar rijd zakelijk. Dan ga ik echt niet zelf een auto kopen en 2x per week tanken en 3x per jaar naar de garage voor 19 cent per kilometer. En ik ga ook niet een 2e auto voor de deur zetten om zo onder de bijtelling uit te komen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef S2Madness het volgende:
Ik zie tenminste nog het grootste deel van mijn geld terug, en voor mij is het net zo goed een hobby. Maar gooi je geld vooral over de balk! Fathank ziet ook zijn geld terug, en dat je hem voor die keuze bashed slaat nergens opGeld in een bodemloze put gooien ok, maar voor zo'n bak als jij hebt? Dan moet je wel echt gek zijn.
En om nog ff door te zeiken; mn bier is op!![]()
En ik wist alles beter S2Madness?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie vrij weinig geld terug en betaal aardig wat bijtelling per maand. Maar daar tegenover staat dat ik zo'n 50.000 kilometer per jaar rijd zakelijk. Dan ga ik echt niet zelf een auto kopen en 2x per week tanken en 3x per jaar naar de garage voor 19 cent per kilometer. En ik ga ook niet een 2e auto voor de deur zetten om zo onder de bijtelling uit te komen.
Is je eigen topic, gespot door Turc:quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt weinig verstand van auto's merk ik. Dat is namelijk een Mitsubishi Evo 8 spoiler
Zoek dat topic eens op dan. Ben benieuwd.
Ik ken me eigen topics. Daar staat nergens in dat Turk mij heeft gezien dat ik een Polo niet kan bijhouden. Dat stukje waar jij het over hebt gaat over dat Turk in een 1.1 Uno rijd? Dat was een grapje. Moeilijk om grapjes en realiteit te scheiden hequote:Op dinsdag 15 september 2009 07:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is je eigen topic, gespot door Turc:
Project: Mitsubishi Galant deeltje 3
Over brommers gesproken, ik heb ook nog een Citta in de garage staan. Die is wel vrij sjonniequote:Op dinsdag 15 september 2009 08:19 schreef LangeJan het volgende:
Mogen ex-petmobielen ook meedingen?
Ik had ooit een gele Opel Manta B GT/E en de opvolger daarvan was een 325i E36 in het stirling silver met M-pakket. En wat helemaal petje is, is dat ik nu rij met een Peugeot Ludix snorscooter![]()
![]()
Omdat ik er toch ineens achter kwam dat ik meer wegenbelasting en verzekering betaalde dan dat ik elke maand aan benzine verbruikteen dus met een scootertje ook goed uit de voeten kon
Lijkt me een goede om mee te dingenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:19 schreef LangeJan het volgende:
Mogen ex-petmobielen ook meedingen?
Ik had ooit een gele Opel Manta B GT/E en de opvolger daarvan was een 325i E36 in het stirling silver met M-pakket. En wat helemaal petje is, is dat ik nu rij met een Peugeot Ludix snorscooter![]()
![]()
Omdat ik er toch ineens achter kwam dat ik meer wegenbelasting en verzekering betaalde dan dat ik elke maand aan benzine verbruikteen dus met een scootertje ook goed uit de voeten kon
zo 1?quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Vertel mij wat over hobby's man! In mijn auto zit 10x zoveel geld als in die wagen van jou! Wat mij wel opvalt is dat jij altijd alles denkt te weten, je weet niet eens wat voor auto ik heb! En als je je hersens eens zou gebruiken had je dat zelf wel kunnen uitvogelen.
ik draag geen petjes dus zelf val ik afquote:Op maandag 14 september 2009 14:55 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Zonder twijfel.
Neemt niet weg dat 'ie daarmee ook een aantal van de vermakelijkste topics ter wereld heeft gebracht.
Scorequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:59 schreef fathank het volgende:
Ja maar hij heeft ook plastic bumpers![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zal ik als TS dan nog wel beter weten dan jij
Alleen waar dat nodig isquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:59 schreef fathank het volgende:
Ja maar hij heeft ook plastic bumpers![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 15:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb nu M3 spiegels op mijn Corsa![]()
Heb ook Xenon en 7colour led in de koplampen zitten en Tofas Dogan SLX stickers achter en de T van Tofas voor in de originele plaats van de Opel logo![]()
Foto's plxquote:
Dit soort velgen, BBS Replica.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Foto's plx?
Altijd wel leuk gevonden die dingen..
Replica = petjequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:39 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dit soort velgen, BBS Replica.
[ afbeelding ]
(niet mijn foto by the way)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |