Turquaz ... noted (jij snapt het punt van het topic)quote:Op zondag 13 september 2009 09:51 schreef Mikkie het volgende:
Zal ik geheel ontopic dan Turquaz nomineren? Of is dit toch een verkapt DS4 vs. StefanP topic?
Poolse BMW 323i gekauft.. BPM & hoe overschrijven..??quote:Op zondag 13 september 2009 10:09 schreef Googolplexian het volgende:
Kun je ook effe motiveren waarom je Turquaz nomineert? proest ... doe nou maar
Nee Opel en Volkswagen, dat is pas klassequote:Op zondag 13 september 2009 10:12 schreef draaijer het volgende:
Mensen die in aanmerking komen zijn :
De mensen met een Jap of Amerikaan..
Waarom?
Ze zijn standaard al erg ordinair. Erger ga je niet snel vinden.
Lexus vind ik inderdaad erg mooi. Maar de voorkeur geniet Porsche en Audiquote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee Opel en Volkswagen, dat is pas klasse![]()
Zoals Stefan pro USA is, ben jij aardig pro Duits (en dan vooral Porsche) heb ik het idee. Moet ik wel zeggen dat ik de Duitsers wel degelijker vind over het algemeen. Maar vergeet ook Lexus en Infinity niet natuurlijk. Of zijn die de uitzondering?
't Is wel smaak, maar sommigen houden er wel een erg arrogante houding op na.quote:Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef infinity_737 het volgende:
Doe es lief....!
Het is allemaal gewoon een kwestie van smaak. (Of een kwestie van: "ik wil graag tot een bepaalde groep horen")
Dat is inderdaad de petjes-mentaliteit, imo.quote:Op zondag 13 september 2009 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is wel smaak, maar sommigen houden er wel een erg arrogante houding op na.
Stefan_P ... 4quote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Steve-O het volgende:
Die ene turk met ze golf3 diesel van zijn vader enzo kan even niet op de naam komen ..
Dank die was het inderdaad .quote:Op zondag 13 september 2009 20:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Stefan_P ... 4
Turquaz ... 2
"OxygenFRL ofzoiets" ... 2
damnquote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je er eerst flink mee patsen natuurlijk
En zolang je anderen maar niet continu hoeft te overtuigen van je vrede met je auto als een soort Jehova getuige.quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat is dit voor sneu gedoe??
Wat maakt het uit wat voor auto je rijdt? Zo lang je er zelf maar blij mee bent...
Ja dat heb je continu op internet....quote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En zolang je anderen maar niet continu hoeft te overtuigen van je vrede met je auto als een soort Jehova getuige.
En dat is dus dit sneue gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |