Nog steeds in comaquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:08 schreef Keesbroekheid het volgende:
Trouwens, ligt Sharon nog steeds in een coma of is hij al dood?
Had tijdje terug een film gezien van een vrouwtje die na 30(!) jaar wakker werd uit een coma.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:31 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Tering zeg, dat is echt fucking lang! |:
Dat mag je niet zeggen, je moet wel politiek correct blijven, of ben je soms zo een aanhanger van Wilders! die ook altijd politiek oncorrect is!quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Volgend x beter, opgeruimd staat netjes.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Mja, als ik soms door de straten van Rotterdam loop heb ik moeite hem ongelijk te geven.quote:Op zondag 13 september 2009 00:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, je moet wel politiek correct blijven, of ben je soms zo een aanhanger van Wilders! die ook altijd politiek oncorrect is!
Nee, doe mij maar deze geile beerquote:
Doodsverwensing!quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik hoop dat die oorlogsmisdadigers allemaal doodvallen, vuile klootzakken zijn het.quote:Op zondag 13 september 2009 02:00 schreef Meh7 het volgende:
Wat een stuk stront is het eigenlijk ook he?
oh zo "deception", eerst pro-Israël, dan anti-shitsraël, goed bezig hoor...quote:Op zondag 13 september 2009 02:26 schreef marcusa het volgende:
[..]
goed zo.. ik hou er namelijk niet van om voorspelbaar te zijn
China heeft ruim 1,3 miljard inwoners, India heeft er bijna 1,2 miljard. Brazilië, Japan, Rusland, Amerika, Canada, Zuid-Korea, Taiwan, het grootste deel van Europa: allemaal niet islamitisch en economisch veel machtiger dan islamitische landen ooit zullen zijn. Over 50 jaar wordt het Midden-Oosten gerund door India, China en Israëlquote:Op zondag 13 september 2009 02:47 schreef Aboutaleb het volgende:
[..]Dude, who needs friends als we met anderhalf miljard zielen zijn. Jij wordt nog eerder uitgespuugd door ons dan andersom. Maak je vooral geen illusies.
Dat was een doodsverwensing naar je mede-user, toch wel van een ander kaliber dan iemand in functie die medeverantwoordelijk is voor de slachtingen op Gaza, tenslotte wens jij Bin Laden ook dood, toch?quote:Op zondag 13 september 2009 01:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doodsverwensing!
Nogal hypocriet om van de week een soortgelijke opmerking van mij te modden en er dan zelf doodleuk een te plaatsen
Welingelicht ben je ook niet te noemen, geen enkel moslim aanbidt Mohammed, noch ben ik een moslim. Ik heb niet eens 10% van mijn leven ingericht zoals de verachtelijke 'profeet' dat aanbeveelt, , maar dat even terzijde.quote:
Je laatste stukje moet gebaseerd zijn op de vooringenomenheid dat ik een moslim ben waardoor je zinconstructie 'jouw broeders' bevat, maar goed ook dat maakt niet veel uit. De Joden werden ook wereldwijd uitgespuugd en vervolgd tot ze de respect kregen wat ze verdienen anno 2009.quote:Om OT te blijven; Shimon Peres heeft gelukkig een beter leven gehad dan velen van jouw broeders, die door de hele wereld worden uitgespuugd zodra de olie op is (en met hen hun verwerpelijke moraal, cultuur en wreedheden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |