De arme zorgverzekeraars moeten meer inkomsten hebben, leve de marktwerkingquote:Wellink waarschuwt burger voor gevolgen crisis
HILVERSUM - Nout Wellink, de president van De Nederlandsche Bank, denkt dat de burgers de komende tijd extra te maken krijgen met de gevolgen van de economische crisis. Hij zei dat zaterdag in het RTL Nieuws.
Wellink zei dat vooral mensen met een baan nog weinig hebben gemerkt van de crisis. „Maar dat gaat veranderen”. Volgens hem heeft de overheid grote schulden gemaakt om bijvoorbeeld de banken op de been te houden, maar eens moet de balans worden hersteld. „Die rekening moet betaald worden”. Hij verwacht een toename van problemen bij consumenten en een flinke toename van het aantal faillissementen.
Vierendelen? dan is hij veel te snel dood. Ik stel voor dat ze hem kruisigen, na drie dagen opwekken om hem nogmaals te kunnen kruisigen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:18 schreef bwgrainer het volgende:
Vierendelen op de Dam, dit witteboordencrimineeltje, dat verantwoordelijk is voor zo'n beetje de hele crisis! Weg met deze ellendeling!
Goed plan. Of invriezen, steeds opnieuw tot leven wekken, er een stukje afschaven met een kaasschaaf, en dan weer invriezen enz.!quote:Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vierendelen? dan is hij veel te snel dood. Ik stel voor dat ze hem kruisigen, na drie dagen opwekken om hem nogmaals te kunnen kruisigen.
De Kaasschaafmethode! Al 30 jaar zeer populair.quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Goed plan. Of invriezen, steeds opnieuw tot leven wekken, er een stukje afschaven met een kaasschaaf, en dan weer invriezen enz.!
Ja, ik maak er een beetje een dolletje van, maar ik ben echt oprecht ontzettend pissig op deze faalhaas.quote:Op zondag 13 september 2009 12:56 schreef Farenji het volgende:
Waarom lapt Wellink niet een beetje mee uit zijn eigen fondsen? De bankbobo's hebben de crisis veroorzaakt, zij werden hiervoor beloond met miljarden van ons geld, en nu gaat die gast of all people ons waarschuwen dat "de rekening betaald moet worden"? Wat een lef heeft die klootzak. Als ik hem was zou ik mijn kop maar niet meer op straat vertonen want een publieke lynchpartij is hier wel gepast lijkt me.
En de bijstandsmoedersquote:Op zondag 13 september 2009 13:10 schreef Q. het volgende:
Het is weer tijd om Balkenende en Bos de schuld te geven van de crisis. Oh. En de Marokkanen. Vergeet de Marokkanen niet. Populisme FTW.
En de HRAquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat de burger Wellink gaat waarschuwen voor de gevolgen van zijn wanbeleid![]()
De idioot moet eens flink op zijn nummer worden gezet en ontslagen met terugbetaling van al zijn salaris en bonus
Valt best mee wat die verdienen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef henkway het volgende:
.. ja, ga ons maar weer gek maken
[..]
De arme zorgverzekeraars moeten meer inkomsten hebben, leve de marktwerking
Met Nederland op de rand van het faillissement is de waarde van de gulden ongeveer wat de gek ervoor geeft, ik vermoed 0,4 euro, de Gulden obligaties krijgen een status net boven junkbond, en de rente op gulden-obligaties zal naar de 8% moeten om nog te kunnen lenen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
Als we de gulden weer herinvoeren zijn we in 1 klap van het probleem verlost.
0,4 Euro is dan 0,6 US dollar; dus de US dollar dan Hfl. 1,66 met 8 % rente is dat helemaal geen reden voor paniek. Situatie is dan zoals in 1995.quote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef henkway het volgende:
[..]
Met Nederland op de rand van het faillissement is de waarde van de gulden ongeveer wat de gek ervoor geeft, ik vermoed 0,4 euro, de Gulden obligaties krijgen een status net boven junkbond, en de rente op gulden-obligaties zal naar de 8% moeten om nog te kunnen lenen.
Het probleem ligt vooral niet bij de mensen die op verjaardagen luidkeels verkondigden 'dat je wel gek was als je de overwaarde van je huis niet benutte'.quote:Op zondag 13 september 2009 13:10 schreef Q. het volgende:
Het is weer tijd om Balkenende en Bos de schuld te geven van de crisis. Oh. En de Marokkanen. Vergeet de Marokkanen niet. Populisme FTW.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het probleem ligt vooral niet bij de mensen die op verjaardagen luidkeels verkondigden 'dat je wel gek was als je de overwaarde van je huis niet benutte'.
Nooit gedaan. Tenminste ik niet. Ik zat een beetje achter de curve.quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het probleem ligt vooral niet bij de mensen die op verjaardagen luidkeels verkondigden 'dat je wel gek was als je de overwaarde van je huis niet benutte'.
woutertje heeft 1.000.000.000 nieuw uit te geven aandelen ING, gekocht a 10 euro maar die kan hij nu niet dumpenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik was altijd in de veronmderstelling dat Woutertje geld leende aan de banken die het dus ook weer terug moeten betalen.
Kortom, ons bancaire bankwezen is verkwanseld met hoofdletter V.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef henkway het volgende:
[..]
woutertje heeft 1.000.000.000 nieuw uit te geven aandelen ING, gekocht a 10 euro maar die kan hij nu niet dumpen
En de Fortis en de ABN zijn eigendom van de staat geworden
Maar die brengen nu niet genoeg op denk ik als ze naar de beurs gaan
Ze maken nog verlies, en de ABN is nog op zoek naar het internationale pootje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |