abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72681211
.. ja, ga ons maar weer gek maken
quote:
Wellink waarschuwt burger voor gevolgen crisis
HILVERSUM - Nout Wellink, de president van De Nederlandsche Bank, denkt dat de burgers de komende tijd extra te maken krijgen met de gevolgen van de economische crisis. Hij zei dat zaterdag in het RTL Nieuws.
Wellink zei dat vooral mensen met een baan nog weinig hebben gemerkt van de crisis. „Maar dat gaat veranderen”. Volgens hem heeft de overheid grote schulden gemaakt om bijvoorbeeld de banken op de been te houden, maar eens moet de balans worden hersteld. „Die rekening moet betaald worden”. Hij verwacht een toename van problemen bij consumenten en een flinke toename van het aantal faillissementen.
De arme zorgverzekeraars moeten meer inkomsten hebben, leve de marktwerking
pi_72685442
Vierendelen op de Dam, dit witteboordencrimineeltje, dat verantwoordelijk is voor zo'n beetje de hele crisis! Weg met deze ellendeling!
pi_72695409
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:18 schreef bwgrainer het volgende:
Vierendelen op de Dam, dit witteboordencrimineeltje, dat verantwoordelijk is voor zo'n beetje de hele crisis! Weg met deze ellendeling!
Vierendelen? dan is hij veel te snel dood. Ik stel voor dat ze hem kruisigen, na drie dagen opwekken om hem nogmaals te kunnen kruisigen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_72695465
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vierendelen? dan is hij veel te snel dood. Ik stel voor dat ze hem kruisigen, na drie dagen opwekken om hem nogmaals te kunnen kruisigen.
Goed plan. Of invriezen, steeds opnieuw tot leven wekken, er een stukje afschaven met een kaasschaaf, en dan weer invriezen enz.!
pi_72695569
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Goed plan. Of invriezen, steeds opnieuw tot leven wekken, er een stukje afschaven met een kaasschaaf, en dan weer invriezen enz.!
De Kaasschaafmethode! Al 30 jaar zeer populair.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_72695838
Waarom lapt Wellink niet een beetje mee uit zijn eigen fondsen? De bankbobo's hebben de crisis veroorzaakt, zij werden hiervoor beloond met miljarden van ons geld, en nu gaat die gast of all people ons waarschuwen dat "de rekening betaald moet worden"? Wat een lef heeft die klootzak. Als ik hem was zou ik mijn kop maar niet meer op straat vertonen want een publieke lynchpartij is hier wel gepast lijkt me.
pi_72695979
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:56 schreef Farenji het volgende:
Waarom lapt Wellink niet een beetje mee uit zijn eigen fondsen? De bankbobo's hebben de crisis veroorzaakt, zij werden hiervoor beloond met miljarden van ons geld, en nu gaat die gast of all people ons waarschuwen dat "de rekening betaald moet worden"? Wat een lef heeft die klootzak. Als ik hem was zou ik mijn kop maar niet meer op straat vertonen want een publieke lynchpartij is hier wel gepast lijkt me.
Ja, ik maak er een beetje een dolletje van, maar ik ben echt oprecht ontzettend pissig op deze faalhaas.

Als er morgen een opstootje wordt aangekondigd in Amsterdam waarbij Nout Wellink een kopje kleiner wordt gemaakt, dan sta ik vooraan om het aan te moedigen of zelfs een beetje mee te hakken. Dan kunnen ze wel zeggen "geweld lost niks op", maar dan ben ik in elk geval van m'n boosheid en frustratie af.

Niet dat ik verwacht dat dat ooit gaat gebeuren, maar toch...
pi_72696280
Het is weer tijd om Balkenende en Bos de schuld te geven van de crisis. Oh. En de Marokkanen. Vergeet de Marokkanen niet. Populisme FTW.
For great justice!
pi_72697279
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:10 schreef Q. het volgende:
Het is weer tijd om Balkenende en Bos de schuld te geven van de crisis. Oh. En de Marokkanen. Vergeet de Marokkanen niet. Populisme FTW.
En de bijstandsmoeders
pi_72700814
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef henkway het volgende:

[..]

En de bijstandsmoeders
En de HRA
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 13 september 2009 @ 16:26:35 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72701122
Wordt het niet eens tijd dat de burger Wellink gaat waarschuwen voor de gevolgen van zijn wanbeleid

De idioot moet eens flink op zijn nummer worden gezet en ontslagen met terugbetaling van al zijn salaris en bonus
pi_72701151
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat de burger Wellink gaat waarschuwen voor de gevolgen van zijn wanbeleid

De idioot moet eens flink op zijn nummer worden gezet en ontslagen met terugbetaling van al zijn salaris en bonus

Als er iemand nat gegaan is bij deze crisis is het Nout wel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72709257
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef henkway het volgende:
.. ja, ga ons maar weer gek maken
[..]

De arme zorgverzekeraars moeten meer inkomsten hebben, leve de marktwerking
Valt best mee wat die verdienen.

Het is gewoon niet normaal wat iedereen allemaal declareerd
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_72709371
Waarom de burger waarschuwen?

Lijkt me eerder dat hij die politici moet waarschuwen zij zijn immers degene die als een malle spenderen op kosten van de burgers.
pi_72712958
Een soort waarschuwing voor aankomende deflatie of juist inflatie ?

Als we de gulden weer herinvoeren zijn we in 1 klap van het probleem verlost.
pi_72713710
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
Als we de gulden weer herinvoeren zijn we in 1 klap van het probleem verlost.
Met Nederland op de rand van het faillissement is de waarde van de gulden ongeveer wat de gek ervoor geeft, ik vermoed 0,4 euro, de Gulden obligaties krijgen een status net boven junkbond, en de rente op gulden-obligaties zal naar de 8% moeten om nog te kunnen lenen.
pi_72713974
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef henkway het volgende:

[..]

Met Nederland op de rand van het faillissement is de waarde van de gulden ongeveer wat de gek ervoor geeft, ik vermoed 0,4 euro, de Gulden obligaties krijgen een status net boven junkbond, en de rente op gulden-obligaties zal naar de 8% moeten om nog te kunnen lenen.
0,4 Euro is dan 0,6 US dollar; dus de US dollar dan Hfl. 1,66 met 8 % rente is dat helemaal geen reden voor paniek. Situatie is dan zoals in 1995.
pi_72729359
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:10 schreef Q. het volgende:
Het probleem ligt vooral niet bij de mensen die op verjaardagen luidkeels verkondigden 'dat je wel gek was als je de overwaarde van je huis niet benutte'.
pi_72756992
Ik was altijd in de veronmderstelling dat Woutertje geld leende aan de banken die het dus ook weer terug moeten betalen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72757018
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het probleem ligt vooral niet bij de mensen die op verjaardagen luidkeels verkondigden 'dat je wel gek was als je de overwaarde van je huis niet benutte'.
. Idd. Die derde badkamer kon er best komen en had je nou nog steeds geen design keuken van 75 mille?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:02:46 #22
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_72757143
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Nooit gedaan. Tenminste ik niet. Ik zat een beetje achter de curve.
Nu blijkt alles een babyboom curve te zijn... en daar heb ik meer problemen mee.
pi_72757290
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik was altijd in de veronmderstelling dat Woutertje geld leende aan de banken die het dus ook weer terug moeten betalen.
woutertje heeft 1.000.000.000 nieuw uit te geven aandelen ING, gekocht a 10 euro maar die kan hij nu niet dumpen
En de Fortis en de ABN zijn eigendom van de staat geworden

Maar die brengen nu niet genoeg op denk ik als ze naar de beurs gaan
Ze maken nog verlies, en de ABN is nog op zoek naar het internationale pootje
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:29:39 #24
89730 Drugshond
pi_72757671
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef henkway het volgende:

[..]

woutertje heeft 1.000.000.000 nieuw uit te geven aandelen ING, gekocht a 10 euro maar die kan hij nu niet dumpen
En de Fortis en de ABN zijn eigendom van de staat geworden

Maar die brengen nu niet genoeg op denk ik als ze naar de beurs gaan
Ze maken nog verlies, en de ABN is nog op zoek naar het internationale pootje
Kortom, ons bancaire bankwezen is verkwanseld met hoofdletter V.
Als je terug zoekt naar ABN en Wellink is het nu met deze wetenschap kleiduivenschieten (met value for buck).
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:32:58 #25
89730 Drugshond
pi_72757728
De echte pijn zit nu en nog steeds bij ING-indirect (dus ING),
....... no story (there is one in the search).... but it was not posted here.

Confirmed..... 60 secs.
http://www.fd.nl/artikel/(...)en-licht-kroes-media

[ Bericht 20% gewijzigd door Drugshond op 15-09-2009 09:38:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')