Zit je in de WW en wil je wat bijverdienen? Grijp je kans!quote:Stevige Man en Vrouw en of stel gezocht...MET EEN ENORM DIEREN HART! in dit geval 100%HONDENLIEFHEBBERS..mischien zijn jullie wel een man en vrouw die door omstandigheden jullie baan verloren zijn..?en heel graag per maand iets willen bij verdienen? wat is er dan leuker dan samen s,morgens naar jullie werk te gaan?
Geinteresseerd? reageer dan direct per mail aub, voor een snelle afspraak
maar lees eerst goed of dit iets voor jullie is!
Met SPOED en PER DIRECT zoeken wij voor onze villa in Rijswijk(zh) een stevige huishoudster voor alle voorkomende huishoudelijke taken, wij zoeken iemand die echt weet wat het woord huishoudster betekent
s,morgens vanaf 08.30 tm 12.30 ..bedden opmaken,ramen openen,kinderkamers netjes maken,wassen strijken, ramen,vloeren,afstoffen badkamers ect ect alle voorkomende werkzaamheden..afwasmachine keuken ect ect naar je eigen inzicht in te plannen...die zelfstandigheid moet je ook echt aan kunnen!! en het werk zelf zien liggen!!
in die tijd dat jij in het huis bezig bent ..kan je partner zich bezig houden met het eten geven van de honden,(geen zorgen leg ik je helemaal uit)de tuin even aanvegen,kleine hegjes knippen ect..of jou even helpen! of de honden uitlaten..? ook naar eigen inzicht in te plannen!
of even boodschappen voor ons doen....met lijst natuurlijk!
Tussen 12.30 en 14.00 gaan jullie even lunchen..uiteraard bij ons in huis alles is volop aanwezig..
en van 14.00 tm 18.00 kun je gaan relaxen, tv kijken, even zwemmen, mischien even wandelen met de honden, het gaat ons erom dat er overdag als mijn man en ik werken(fulltime)er iemand voor de honden moet zijn, en een huishoudster heb ik sowiezo nodig..dus mischien is het iets voor jou en je partner!
Op de dagen dat ik of mijn man of de dochters thuis zijn gaat het alleen maar (als het dan nodig mocht zijn?)OM HET OCHTEND GEDEELTE van 08.30 tm 12.30...is het niet nodig ben je gewoon vrij!
Het maakt niet uit of er dagen tussen zitten dat wij thuis zijn !! voor jullie maandelijkse verdiensten van 500,-Euro vast per maand..blijft dat hetzelfde..het zal wel voornamelijk hele dagen zijn..maar als mijn man vanuit huis werkt is het dus niet nodig!
Dat heeft dus geen effect voor de 500,- Euro per maand dat blijft vast en het zelfde!!!
Uiteraard mag dit ook een stevige allround huishoudster alleen zijn...Maar dan moet je het ook echt allemaal aankunnen!!!
Maar goed onze voorkeur gaat uit naar een leuk stel die heel graag dit samen wil doen!
Reageer per direct met mail en met telefoon nummer zodat wij je direct kunnen bellen..
ook mag je ons bellen op 070-2121933
Graag wel per direct beschikbaar..ik ga dan uit vanaf Maandag 21 September AS!
Graag zien wij jullie reactie zo snel mogelijk tegemoet!
Vriendelijke groet uit Rijswijk
quote:Met SPOED en PER DIRECT zoeken wij voor onze villa in Rijswijk(zh) een stevige huishoudster voor alle voorkomende huishoudelijke taken
GODVERDOMME!!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
Je mag geen mager scharminkel zijn![]()
[..]
Oehja, van die mensen die zoveel verdienen dat ze een verknipt beeld hebben gekregen van wat geld nou waard is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef Mendeljev het volgende:
het astronomische bedrag van 500 euro per maand!
Je mag wel gratis in het zwembad. . .quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef GasTurbine het volgende:
Ik sta 3 dagen p/w in de AH en ik verdien 550 p/m als bijverdienste. Waarom zou men de hele maand honden te eten willen geven voor eenzelfde bedrag om met z'n tweeën mee te leven?
Ja, het klinkt alsof je in je vrije uurtjes toch ook flink aan de bak moet. En tevens, 500 euro, ben benieuwd wie daar z'n bed voor uit komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:48 schreef TNA het volgende:
Doet me denken aan dat tv-programma over loodgieters die reparaties uitvoerden in ruil voor seks
Misschien ook wel in de dochtersquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je mag wel gratis in het zwembad. . .
Wat een pauperwijk met 1,5 meter tussen alle huizenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef EdVe het volgende:
geen verkeerde plek, 1 van deze huisje waarschijnlijk GoogleMaps
Mijn directe collega woont in die straatquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een pauperwijk met 1,5 meter tussen alle huizen.
Lekker bij je buren naar binnen kijken.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Feestkabouter het volgende:
ik ben professioneel hondenoppasser,
Wat is het verschil tussen een amateur hondenoppasser en een professioneel hondenoppasser? Pas jij beter op? Pas jij op meer honden tegelijk?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Feestkabouter het volgende:
ik ben professioneel hondenoppasser.
Dan mag je, in plaats van een mooie 'bewakers'-V, met een mooie glimmende 'H' rondlopen. Daarnaast ben je bevoegd poepschepperquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een amateur hondenoppasser en een professioneel hondenoppasser? Pas jij beter op? Pas jij op meer honden tegelijk?
The Dog Whisperer bijvoorbeeld. Wat een man is dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een amateur hondenoppasser en een professioneel hondenoppasser? Pas jij beter op? Pas jij op meer honden tegelijk?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik beter oppas dan andere dierenliefhebbers.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Rapaille het volgende:
Amateurs doen het vrijwillig, professionele krijgen ervoor betaald.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Rapaille het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heb ze gezegd dat ik morgen langskom!
Pics sounds or it didn't happen!quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hehe, zijn echt van die kakkers. M'n accent hielp ook niet mee, heb ze gezegd dat ik morgen langskom!
Sjah euh microfoon erbij? Zo deden we dat vroegah ook gewoon. Maar goed, te laat.quote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet, bovendien heb ik een keioude mob.
zo gauw niet aan gedacht, maar goed, als er nog meer fokkers zijn die durven, zij heet fransisca geloof ik zoietsquote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah euh microfoon erbij? Zo deden we dat vroegah ook gewoon. Maar goed, te laat.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
[..]
ik zeg niet dat ik beter oppas dan andere dierenliefhebbers.
het gekke is zelfs: ik bied me gratis aan!
als ik ergens ga kennismaken zijn mensen echter wel meteen giga-enthousiast over mijn klik met de dieren en mijn openheid (ik geef ze meteen kopie paspoort en rijbewijs en WA-verzekeringspapieren en referenties).
meeste mensen hebben wel ervaringen met vage figuren die zich wel aanbieden als dierenoppas maar niks met dieren lijken te hebben, en/of vaag zijn over hun eigen gegevens, dus dan is volledige openheid wel heel fijn voor ze.
punt is dat omdat ik alleen voor grote honden ga (allerlei andere dieren erbij is geen probleem, zolang het geen koeien zijn die ik moet melken) ik altijd wel bij luxe huizen buiten de bebouwde kom uitkom waarvan de eigenaren me graag ruimschoots bedanken voor bewezen diensten.
uiteindelijk krijg ik zo een aardig extra zakcentje toegestopt, een substantieel deel van mijn inkomsten, en daarom denk ik dat ik mag zeggen dat ik 'professioneel' oppas ben.
Eind deze maand al voor de 4e keer dit jaar naar een gaaf (en goedbetalend) adres, en met Kerstmis hebben ze mij ook alweer geboekt! Paar honden, katten, pony's konijnen, etc., leuke gezellige beestenboel!
En ook binnenkort naar een ander leuk adres waar ik ook al een keertje of 5 of 6 of 7 ben geweest. Gaat leuk deze 'hobby'/bijverdienste![]()
en wat er precies zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |