Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Dat is van kort na DGK, waarom niet met Brian?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.
he maar je benaderde ze gewoon straight, en toen ze "arm" communiceerde naar jou gaf je ze gewoon repliek. Oke, granted, enigszins expliciet, maar niet minder terecht...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
quote:Ik heb Huub even gebeld, het blijkt niet waar te zijn maar hij kon wel verklaren waarom de geruchten aanhouden. Claire zit veel in Tilburg bij haar ouders (met de baby) en de zaak wordt verkocht.
Dus dat. En wtf heeft er gebeld dan?quote:
Interview met Natasia zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??
lijk mij wel leuk bart en amanda
Betrouwbare bronquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Andries de Jong is de persoon die Huub heeft gebeld.
deze Andries de Jong ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Andries de Jong is de persoon die Huub heeft gebeld.
Nou.quote:
Maar als hij erbij zegt dat hij met Huub heeft gebeld dan geloof ik dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou.Hij heeft al eerder een leuk stukje in de Story geplaats over Huub zonder hoor en wederhoor.
Hoezo, heeft Bram weer wat gepost op NL?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef peeet1 het volgende:
Wist u dat........22 uur geleden - er nu op de site van Huub al weer wordt gesuggereerd dat NL achter de roddels over Huub en Claire zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |