quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef Noek het volgende:
Het blijven wel steeds dezelfde boekjeswijsheden hè. Filosofie, my ass.
Hey Manuelquote:
Huub is still alive!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
mijzelf geheel buiten deze discussie houdende vind ik het tijdstip van Sunny's post echt pure ironie!
16:20 oftewel Four: Twenty!
http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)
The term originated from a group of teenagers at San Rafael High School in San Rafael, California, United States in 1971.[1][2] The teens would meet after school at 4:20 p.m. to smoke marijuana at the Louis Pasteur statue.
Heel apartquote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
mijzelf geheel buiten deze discussie houdende vind ik het tijdstip van Sunny's post echt pure ironie!
The term originated from a group of teenagers at San Rafael High School in San Rafael, California, United States in 1971.[1][2] The teens would meet after school at 4:20 p.m. to smoke marijuana at the Louis Pasteur statue.
I know noooothing...just like Huub and Bart.quote:
Tsja, óóit had je een mening maar je Tweet liever hè?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
mijzelf geheel buiten deze discussie houdende
pffffffffffff ik dacht net dat je eindelijk verstandig was geworden..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ja wat denk je. Ik heb 5 minuten met mijn muisknopje boven "invoeren" gehangen om op het juiste tijdstip te kunnen klikken.
Huub weet waarschijnlijk enorm veel over zichzelf en zijn directe omgeving, maar op de een of andere manier wil het maar niet tot hem doordringen dat hij hier op afroep in moet gaan op elk gerucht.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know noooothing...just like Huub and Bart.
Stom hoor, van Huubquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub weet waarschijnlijk enorm veel over zichzelf en zijn directe omgeving, maar op de een of andere manier wil het maar niet tot hem doordringen dat hij hier op afroep in moet gaan op elk gerucht.![]()
En Bart, tja.. hij is van mening dat de naar BB kijkende debielen en mongolen beter bediend zouden zijn geweest met zijn visie op Immanuel Kant's rationalistisch godsbewijs. Nou nee hoor Bart, daarvoor lezen we wel een boek. Wij wilden jou gewoon de Matras van Tilburg zien pompen.
Ouder :quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
Doet mij een beetje denken aan mensen die alles wat er verkeerd gaat in hun leven afschuiven op hun slechte jeugd en de mensen uit die jeugd.
Neem nog een joint Bart.
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel apartVorm van onbewuste intelligentie ? (geestelijke onderstroom)
![]()
Nee, toeval bestaat niet
Neheeej, dat zou op bewuste intelligentie duiden, .... nou moet je niet doorslaanquote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ja wat denk je. Ik heb 5 minuten met mijn muisknopje boven "invoeren" gehangen om op het juiste tijdstip te kunnen klikken.
Ouder:quote:Op donderdag 17 september 2009 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ouder :
'Hij had de verkeerde vrienden.'
Doodzonde dat hij overleden isquote:
huub leest hier altijd mee, maar zie gert zijn post,quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Huub is still alive!![]()
Huub, nu je toch kijkt, weet jij of Brian is gevraagd voor het interview met Bart?
En hoe het verder met Jaap zn show gaat, hij zou in Augustus wat laten horen?
En of het huis ergens op een site te koop staat, makelaars of Jaap? En voor hoeveel staat ie te koop?
dank![]()
ben inderdaad behoorlijk fan van het fenomeen twitteren, ik weet niet precies wat het is, maar een van de betere uitvindingen, voor mij is het leuker en interactiever dan bloggen, beter dan fora.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, óóit had je een mening maar je Tweet liever hè?
Wel of geen publiek bezit heb je niet in eigen hand, denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben inderdaad behoorlijk fan van het fenomeen twitteren, ik weet niet precies wat het is, maar een van de betere uitvindingen, voor mij is het leuker en interactiever dan bloggen, beter dan fora.
Ik heb nog steeds een mening, maar je hoeft hem niet altijd (ongevraagd) te spuien, zeker als het over zaken gaat over mensen uit je persoonlijke kring.
Maar de bitterheid in je post is opmerkelijk, begint het bij sommige van jullie door te dringen dat ik al lang geen publiek bezit meer ben?
Misschien wel, door niets van mensen te vragen in de vorm van stemmen, het volgen van programma's, in bladen te verschijnen etc.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel of geen publiek bezit heb je niet in eigen hand, denk ik.
huubje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben inderdaad behoorlijk fan van het fenomeen twitteren, ik weet niet precies wat het is, maar een van de betere uitvindingen, voor mij is het leuker en interactiever dan bloggen, beter dan fora.
Ik heb nog steeds een mening, maar je hoeft hem niet altijd (ongevraagd) te spuien, zeker als het over zaken gaat over mensen uit je persoonlijke kring.
Maar de bitterheid in je post is opmerkelijk, begint het bij sommige van jullie door te dringen dat ik al lang geen publiek bezit meer ben?
het schijnt dat Claire haar hyves gehackt is.... maar je kan wel gelijk lezen hoe sommige gelijk een oordeel klaar hebben en van Huub weinig wordt heel gelaten... maar waarom verwijderd Claire dat bericht dan niet trouwens????????????????quote:
nou ik heb ook gelijk haar wachtword veranderdquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Elske6 het volgende:
[..]
het schijnt dat Claire haar hyves gehackt is.... maar je kan wel gelijk lezen hoe sommige gelijk een oordeel klaar hebben en van Huub weinig wordt heel gelaten... maar waarom verwijderd Claire dat bericht dan niet trouwens????????????????![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:55 schreef Estherdv het volgende:
[..]
huubje?
is het waar dat het uit is met clair?
Omdat iemand misschien het wachtwoord heeft aangepast?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Elske6 het volgende:
[..]
het schijnt dat Claire haar hyves gehackt is.... maar je kan wel gelijk lezen hoe sommige gelijk een oordeel klaar hebben en van Huub weinig wordt heel gelaten... maar waarom verwijderd Claire dat bericht dan niet trouwens????????????????![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
The price you have to pay for being '' Famous"'
Haar hyves is toch gehacket?, dan kan je geen beichten verwijderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Elske6 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef Jian het volgende:
zucht al gepost door Peet (die zit er ook bovenop hoor )![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
The price you have to pay for being '' Famous"'
Met een foto als troostprijs?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Het donkere haar staat Lieke wel goed![]()
Is dit tijdens een bingo op de camping?
bingoquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Het donkere haar staat Lieke wel goed![]()
Is dit tijdens een bingo op de camping?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Na al het gezeur nu weer tijd voor iets belangrijks: nieuwe foto's van Lieke!!!![]()
Dat was je en dat blijf je als je met je kop op TV wilt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
begint het bij sommige van jullie door te dringen dat ik al lang geen publiek bezit meer ben?
ja, ik hou ze ook niet meer uit elkaar hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zn hyves was toch ook al is gehacked of was dat Amanda?
Amanda is die ene met die neptietenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ik hou ze ook niet meer uit elkaar hoor
En daarna snel RTL Boulevard inseinen in de hoop dat de fake uitgroeit tot iets "groots".quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:27 schreef Mylene het volgende:
Zielige mensen om Claire haar hyves te hacken en een fake berichtje te plaatsen.
Gouden Kooi-Huub’s hyves gehacktquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zn hyves was toch ook al is gehacked of was dat Amanda?
Echt sneu dit soort mensen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:27 schreef Mylene het volgende:
Zielige mensen om Claire haar hyves te hacken en een fake berichtje te plaatsen.
En Amanda is net iets groter dan Huubquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Amanda is die ene met die neptieten
2007 alweer, de tijd vliegt als het gezellig isquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal toch wel, echt haar is zoooow 2007
Karakter iig welquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Amanda is net iets groter dan Huub![]()
Is dat haar van Lieke nep?
Je kon hem zo inkoppen hequote:
Nee,niet gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon hem zo inkoppen he![]()
Heb je die rappert al zien sjouwen met een nieuwe tv? ik kwam Amanda vorige week tegen bij Foto Klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Ik trap ook overal in hequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo te zien valt haar eigen haar net over haar schouders.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee,niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
-knip-
Speculaties,speculaasjes..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:07 schreef Elske6 het volgende:
maar Huub heeft in ieder geval weer aandacht gekregen........... en daar doet hij het voor toch????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |