Amanda is die ene met die neptietenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ik hou ze ook niet meer uit elkaar hoor
En daarna snel RTL Boulevard inseinen in de hoop dat de fake uitgroeit tot iets "groots".quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:27 schreef Mylene het volgende:
Zielige mensen om Claire haar hyves te hacken en een fake berichtje te plaatsen.
Gouden Kooi-Huub’s hyves gehacktquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zn hyves was toch ook al is gehacked of was dat Amanda?
Echt sneu dit soort mensen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:27 schreef Mylene het volgende:
Zielige mensen om Claire haar hyves te hacken en een fake berichtje te plaatsen.
En Amanda is net iets groter dan Huubquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Amanda is die ene met die neptieten
2007 alweer, de tijd vliegt als het gezellig isquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal toch wel, echt haar is zoooow 2007
Karakter iig welquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Amanda is net iets groter dan Huub![]()
Is dat haar van Lieke nep?
Je kon hem zo inkoppen hequote:
Nee,niet gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon hem zo inkoppen he![]()
Heb je die rappert al zien sjouwen met een nieuwe tv? ik kwam Amanda vorige week tegen bij Foto Klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Ik trap ook overal in hequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo te zien valt haar eigen haar net over haar schouders.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee,niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
-knip-
Maar de bitterheid in je post is opmerkelijk, begint het bij sommige van jullie door te dringen dat ik al lang geen publiek bezit meer ben?
Speculaties,speculaasjes..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:07 schreef Elske6 het volgende:
maar Huub heeft in ieder geval weer aandacht gekregen........... en daar doet hij het voor toch????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |