Dus deze mongool is benoemd tot beste burgemeester van NL door pauperzender 3FM en pauperjock Giel Beelenquote:Burgemeester (PvdA) verkozen tot beste burgermeester NL
GIETEN - Radiozender 3FM heeft burgemeester Eric van Oosterhout van Aa en Hunze maandagmiddag live in het zonnetje gezet. Van Oosterhout won vorige week de Burgermasterclass in het programma Stenders Eetvermaak. Van alle burgemeesters die vragen moesten beantwoorden over hun eigen gemeente had Van Oosterhout de meeste vragen goed. Hij mag zich een jaar lang de beste burgemeester van Nederland noemen.
Achtergrond
Eric van Oosterhout is geboren in Breda, maar groeide op in de wijk Moerwijk van Den Haag en vanaf zijn veertiende jaar in Zwolle. Na zijn middelbare schoolopleiding studeerde hij Nederlands aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij was achtereenvolgens werkzaam bij de gemeente Veendam (afdeling onderwijs), het ministerie van Onderwijs en Wetenschappen en de al eerder genoemde Schooladvies en -begeleidingsdienst. Daarna keerde hij terug bij de gemeente Veendam als hoofd van de afdeling welzijn en onderwijs, daarna werd hij daar gemeentesecretaris en was korte tijd gemeenteraadslid voor de PvdA . Op 18 september 2007 werd Van Oosterhout geïnstalleerd als burgemeester van de gemeente Aa en Hunze. Hij volgde in deze functie Rein Munniksma op, die gedeputeerde van de provincie Drenthe was geworden.
Bron: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=39670
Maak mij DJ, geef mij zendtijd, en ik veeg de vloer aan met die linkse politieke correctheid in dat laffe Hilversum. Daarnaast doen we gelijk de typische 3FM zelfmoordrockmuziek in de ban.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja maar natuurlijk is deze meneer de beste burgemeester van Nederland, ik moet de eerste correcte DJ nog zien die de PVV tot beste mensen ooit gaan bestempelen en er een prijs naar toe brengen. En daarnaast zit de PVV niet eens in gemeentes.. dus tja![]()
Daar geloof ik weinig vanquote:Echter dit ene punt is natuurlijk wat idioot om een burgemeester op te beoordelen, hij zal vast wel goeie dingen op z'n kerfstok hebben.
Luister mijn muziek maar eensquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
Whehe zelfmoordrockmuziekHet is alweer duidelijk wat voor mannetje TS is.
Discriminatie!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
ik moet de eerste correcte DJ nog zien die de PVV tot beste mensen ooit gaan bestempelen en er een prijs naar toe brengen.
Inderdaad, laten die Belgen lekker in hun eigen land blijven. Een beetje hier hun politieke partijen gaan droppen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Luister mijn muziek maar eens
http://www.myspace.com/robbierivera
ff ontopic, waarom is het telkens een terugkerend patroon dat de PVDA zelf wel weer wil bepalen wat goed is voor de rest van Nederland zonder echt eens te luisteren naar hun eigen kiezers?
Klink je nou zo dom, of ben je het ook gewoon?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, laten die Belgen lekker in hun eigen land blijven. Een beetje hier hun politieke partijen gaan droppen!
Dat dit kan in Nederland!
Gordon?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef RobbieRivera het volgende:
- Hoog van de toren: - welke relnicht uit het gooi moet er met zijn hoofd naar beneden symbolisch & muzikaal (het blijft een radiozender) van een hoog gebouw worden geflikkerd? (ha ha ha leuke woordspeling, geflikkerd)
Ben je blind of heb je gewoon hard een hobby nodig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Luister mijn muziek maar eens
http://www.myspace.com/robbierivera
ff ontopic, waarom is het telkens een terugkerend patroon dat de PVDA zelf wel weer wil bepalen wat goed is voor de rest van Nederland zonder echt eens te luisteren naar hun eigen kiezers?
Misschien wel controleur als hobby, die om de deurpostjes gaat kijken of het wel allemaal volgens de regeltjes verloopt als je aanpapt met een moslima als vriendin...quote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ben je blind of heb je gewoon hard een hobby nodig?
Jij noemt PVDA en de wijze waarop zij mensen schofferen democratie?quote:Die kerel legt het NB uit.
Je kunt het met de inhoudelijke gronden oneens zijn, maar hij is toch vrij duidelijk over het hoe en waarom. Democratie is (voor mensen als jij 'helaas') niet gelijk aan de complete overheersing van wie of wat zich dan ook 'de meerderheid' mag noemen.
Het is geen moslima. Wel effe bij de les blijven nou meneer de kont roleur.quote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Misschien wel controleur als hobby, die om de deurpostjes gaat kijken of het wel allemaal volgens de regeltjes verloopt als je aanpapt met een moslima als vriendin...
In algemene zin niet nee. Maar dit is geen algemeen topic.quote:Jij noemt PVDA en de wijze waarop zij mensen schofferen democratie?![]()
![]()
Hoe komen mensen er toch bij dat democratie gelijk staat aan het uitvoeren van wat de banketbakker, slager en tuinman willen, omdat zij toevallig met één mannetje meer zijn?quote:Volgens mij weet jij daar niet eens de definitie van. Dat bericht is helder en duidelijk in OP. PVDA denkt wel even te spreken voor haar kiezers en de rest van NL.
90%quote:En dan klagen mensen dat PVV namens heel NL spreekt. Nou, ik heb liever dat PVV spreekt namens NL, want daarvan weet je zeker dat 90% van het volk achter staat, bij de PVDA hooguit 10 %
Je bent er anders niet vies van gezien je onderschrift: :geev: ass!!!quote:Op zondag 13 september 2009 13:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is geen moslima. Wel effe bij de les blijven nou meneer de kont roleur.
Net als in jouw post, u vraagt ik draai.quote:Enige relevantie in je post is ver te zoeken dus.
Hoe kom jij er toch bij dat een politieke partij dat zogenaamd staat achter de arbeider maar kan doen en laten wat ie wil?quote:Hoe komen mensen er toch bij dat democratie gelijk staat aan het uitvoeren van wat de banketbakker, slager en tuinman willen, omdat zij toevallig met één mannetje meer zijn?
Lees eens een boek ofzo![]()
Gezien de peilingen staan er iig meer mensen achter de PVV dan achter dat bekrompen pvda van jequote:90%
Dus ze weten het wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:00 schreef RobbieRivera het volgende:
"Als we als overheid naar de burger zouden luisteren, zou er in Nederland geen asielzoeker meer worden opgevangen. Je mag dat regentesk noemen - ik noem het met je rechte rug je verantwoordelijk nemen."
Ben jij een mooi meisje dan?quote:Op zondag 13 september 2009 13:36 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Je bent er anders niet vies van gezien je onderschrift: :geev: ass!!!
Ik vertel alleen hoe de zaken in elkaar steken en dat de beste man duidelijk aangeeft hoe en waarom.quote:Net als in jouw post, u vraagt ik draai.
Zeg ik nergens, beweer ik nergens en is alleen voor een simpele uit mijn woorden te herleiden.quote:Hoe kom jij er toch bij dat een politieke partij dat zogenaamd staat achter de arbeider maar kan doen en laten wat ie wil?
quote:Leer je verdiepen in de politiek
Mijn Pvda?quote:Gezien de peilingen staan er iig meer mensen achter de PVV dan achter dat bekrompen pvda van je![]()
![]()
Oh? En waar doe je dat dan? Ik zie alleen maar een op de man post, meer niet.....quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik vertel alleen hoe de zaken in elkaar steken en dat de beste man duidelijk aangeeft hoe en waarom.
wel:quote:Zeg ik nergens, beweer ik nergens en is alleen voor een simpele uit mijn woorden te herleiden.
quote:Hoe komen mensen er toch bij dat democratie gelijk staat aan het uitvoeren van wat de banketbakker, slager en tuinman willen, omdat zij toevallig met één mannetje meer zijn?
Jouw pvdaquote:Mijn Pvda?
Laat ik dan even je politieke kennis bijspijkeren:quote:Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Klink je nou zo dom, of ben je het ook gewoon?
Blijf m'n posts lezen en de waarheid zal zich manifesteren jongen. Hou vol.quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Oh? En waar doe je dat dan? Ik zie alleen maar een op de man post, meer niet.....
Dus in die uitspraak lees jij dat ik vindt dat de PvdA maar moet doen waar ze zin in hebben?quote:wel:
[..]
Ik heb nog nooit PvdA gestemd en het zal waarschijnlijk nooit gebeuren.quote:Jouw pvda
* proest*quote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Laat ik dan even je politieke kennis bijspijkeren:
Oh, aahhhh ohhhh, ach mijn capslock was even de boosdoener. Oeeh wat erg ohhhhh wat een fout oehh wat scherrrrp !!! Ik sta paf!!quote:Nederland kent geen partij die 'PVDA' heet. We hebben wel de 'PvdA'. België, daarentegen, kent wel een 'PVDA', maar dat is niet hetzelfde als de Nederlandse PvdA, maar een partij die nog iets linkser zit dan de Nederlandse SP.
Insgelijks knulquote:Op zondag 13 september 2009 14:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Blijf m'n posts lezen en de waarheid zal zich manifesteren jongen. Hou vol.
Geen idee? Jij leest? Jij wil toch begrijpen?quote:Dus in die uitspraak lees jij dat ik vindt dat de PvdA maar moet doen waar ze zin in hebben?
Daarom hebben de burgers ook zoveel vertrouwen in de overheid. Want ze stemmen op een partij dat iets belooft, niet uitvoert en uiteindleijk doet wat het zelf wil. Daar heb ik het over. En dat is nou de PvdA (zo goed cocklord verdraiti? )quote:Het feit dat belangen moeten worden afgewogen zegt je niet zoveel he? Dat het besturen van een land meer inhoudt dan rucksichtlos de wil van de meerderheid ten uitvoer brengen?
En ik geloof je op je blauwe ogen.quote:Ik heb nog nooit PvdA gestemd en het zal waarschijnlijk nooit gebeuren.
Overweldigend he? Als blijkt dat jij denkt dat een mening die niet in jouw straatje past, afdoet als zwart/wit het heel anders blijkt te zijn dan jij dacht? Over zwart / wit gesproken.quote:Overweldigend he, een wereld die niet volstrekt zwart/wit is?
De zienswijze van burgers/belanghebbenden omzeilen is niet zo netjes.quote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
Zullen we het gewoon even over de AMA's en de inwoners van Gieterveen hebben, daar gaat het namelijk over. Inwoners die het van tevoren al als feit brengen dat deze jongeren gaan stelen, roven en verkrachten en er van uitgaan dat de plaatselijke jeugd wel zal gaan rellen maar dat ligt dan natuurlijk niet aan de plaatstelijke jeugd maar aan de burgemeester.
Zullen we het gaan hebben over de dreigmails richting de eigenaar van het centrum waar de AMA's moeten komen enz? Daar heeft GeenStijl het namelijk niet over, waar dit tendentieuze bericht vandaan komt.
Het gaat hier godverdomme om een groepje van een stuk of 20 jongeren die meestal wees zijn en op de vlucht zijn .
Er zijn ook heel veel mensen voor hoor. Er is keurig volgens de wet gehandeld maar een groepje fanatiekelingen voelt zich gepasseerd, dat zul je altijd houden.quote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
De zienswijze van burgers/belanghebbenden omzeilen is niet zo netjes.
De zuurtjes bij de supermarkt bij jou in de buurt zijn vast uitverkocht of niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:00 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dus deze mongool is benoemd tot beste burgemeester van NL door pauperzender 3FM en pauperjock Giel Beelen
Even een interviewtje erbij dan maar, en wat 'wijze' en 'intelligente' uitspraken van deze beste man:
Eric van Oosterhout, burgemeester van Aa en Hunze in de Volkskrant Magazine van vandaag:
"Maar waarom heeft van Oosterhout geen inspraakavond georganiseerd voor de bewoners van Gieterveen, toen de plannen voor de kampeerboederij op tafel kwamen? Waarom mogen burgers meepraten over nieuwe parkeerplaatsen of de herinrichting van de hoofdstraat, maar niet over zoiets belangrijks als de opvang van asielzoekers?
Van Oosterhout, fel: "Omdat we een minderheidsbelang verdedigen, en dat ga je niet voorleggen aan een meerderheid. Als we als overheid naar de burger zouden luisteren, zou er in Nederland geen asielzoeker meer worden opgevangen. Je mag dat regentesk noemen - ik noem het met je rechte rug je verantwoordelijk nemen."
Ok, het is weer duidelijk toch? PVDA's politiek! Mensen hebben gewoon niets te zeggen. Nee, inderdaad, als het aan het volk van NL ligt dan sluiten we vandaag nog de grenzen!
PVDA
Jij bent toch zeker degene die mij in de PvdA hoek zet omdat ik niet zo blij ben met die drol Wilders?quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef RobbieRivera het volgende:
[quote]Overweldigend he? Als blijkt dat jij denkt dat een mening die niet in jouw straatje past, afdoet als zwart/wit het heel anders blijkt te zijn dan jij dacht? Over zwart / wit gesproken.
Er is gewoon een bewonersavond georganiseerd en de burgers en belanghebbenden kunnen de vrijstelling van het bestemmingsplan gewoon via de reguliere kanalen aanvechten.quote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
De zienswijze van burgers/belanghebbenden omzeilen is niet zo netjes.
Ach als loonslaaf moet jou dit sowieso niets uitmaken toch?quote:Op zondag 13 september 2009 16:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is gewoon een bewonersavond georganiseerd en de burgers en belanghebbenden kunnen de vrijstelling van het bestemmingsplan gewoon via de reguliere kanalen aanvechten.
Ze hebben alleen niet zo'n sterk verhaal. Dat is hun voornaamste probleem.
Ik weet niet wat je probleem is maar je zou eens kunnen proberen ergens wat inhoud te verzorgen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:27 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ach als loonslaaf moet jou dit sowieso niets uitmaken toch?Wark lekker deur mien jong...
Ik weet niet wat je zeurt, je begint over zuurpruimen (als dat jouw bijdrage en inhoud zelf is geef je dus het goede voorbeeld (not) ), maar je kan er zelf ook aardig wat van. Dus een betere wereld.....quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is maar je zou eens kunnen proberen ergens wat inhoud te verzorgen.
Daarom kwam ik daarna ook direct met een inhoudelijke post waar je zoals verwacht geen repliek op hebtquote:Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zeurt, je begint over zuurpruimen (als dat jouw bijdrage en inhoud zelf is geef je dus het goede voorbeeld (not) ), maar je kan er zelf ook aardig wat van. Dus een betere wereld.....
Misschien moet je eens beter gaan nadenken en tot de conclusie komen dat het niet inhoudelijk was, en ik daarom geen reactie geef?quote:Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom kwam ik daarna ook direct met een inhoudelijke post waar je zoals verwacht geen repliek op hebt.
Reageer hier eens op Robbie.quote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
Zullen we het gewoon even over de AMA's en de inwoners van Gieterveen hebben, daar gaat het namelijk over. Inwoners die het van tevoren al als feit brengen dat deze jongeren gaan stelen, roven en verkrachten en er van uitgaan dat de plaatselijke jeugd wel zal gaan rellen maar dat ligt dan natuurlijk niet aan de plaatstelijke jeugd maar aan de burgemeester.
Zullen we het gaan hebben over de dreigmails richting de eigenaar van het centrum waar de AMA's moeten komen enz? Daar heeft GeenStijl het namelijk niet over, waar dit tendentieuze bericht vandaan komt.
Het gaat hier godverdomme om een groepje van een stuk of 20 jongeren die meestal wees zijn en op de vlucht zijn .
Het zijn natuurlijk ernstig getraumatiseerde gevallen. Die kunnen wel eens onvoorspelbaar gedrag vertonen. In Amsterdam zou dat niet uitmaken (daar ben je toch altjd al op het ergste voorbereid), maar ik kan me zo voorstellen dat je in Gieterveen niet direct alleen maar voordelen ziet. Dat heet realisme, en het is schofterig dat deze PvdA burgemeester daar zo neerbuigend over doet.quote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
Je vindt het schofteriger dan te roepen dat het verkrachters en dieven zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk ernstig getraumatiseerde gevallen. Die kunnen wel eens onvoorspelbaar gedrag vertonen. In Amsterdam zou dat niet uitmaken (daar ben je toch altjd al op het ergste voorbereid), maar ik kan me zo voorstellen dat je in Gieterveen niet direct alleen maar voordelen ziet. Dat heet realisme, en het is schofterig dat deze PvdA burgemeester daar zo neerbuigend over doet.
Ga eens in op wat ik zeg ipv een afleidingsmanoeuvre te kiezen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het schofteriger dan te roepen dat het verkrachters en dieven zijn?
Bij deze.quote:
Ja, want de burgemeester stelt n.l. "Als we als overheid naar de burger zouden luisteren, zou er in Nederland geen asielzoeker meer worden opgevangen. Je mag dat regentesk noemen - ik noem het met je rechte rug je verantwoordelijk nemen."quote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
Klopt, maar de politiek, en dus de PvdA, en dus de burgemeester speelt dit zelf in de kaart door zijn laffe optreden. Het is logisch dat mensen dan boos worden en hun gram proberen te halen. Duidelijk ene geval van onmacht, en woede op de overheid.quote:Zullen we het gaan hebben over de dreigmails richting de eigenaar van het centrum waar de AMA's moeten komen enz? Daar heeft GeenStijl het namelijk niet over, waar dit tendentieuze bericht vandaan komt.
Boehoequote:Het gaat hier godverdomme om een groepje van een stuk of 20 jongeren die meestal wees zijn en op de vlucht zijn .
In het Volkskrantmagazine artikel staat redelijk uitgebreid aangegeven hoe de gemeente hiermee is omgegaan. Er was een informatiebijeenkomst waar iedereen zijn of haar vragen kon stellen en waar ze ook antwoord kregen. Voor een groot deel van de mensen was dat ook voldoende.quote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk ernstig getraumatiseerde gevallen. Die kunnen wel eens onvoorspelbaar gedrag vertonen. In Amsterdam zou dat niet uitmaken (daar ben je toch altjd al op het ergste voorbereid), maar ik kan me zo voorstellen dat je in Gieterveen niet direct alleen maar voordelen ziet. Dat heet realisme, en het is schofterig dat deze PvdA burgemeester daar zo neerbuigend over doet.
Dit is vergeefSCHe moeite, je weet met wie je hier te doen hebt, toch?quote:Op zondag 13 september 2009 17:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ga eens in op wat ik zeg ipv een afleidingsmanoeuvre te kiezen.
Ik heb dat artikel gelezen, en het ligt een stuk genuanceerder dan SCH probeert te insinueren.quote:Op zondag 13 september 2009 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het Volkskrantmagazine artikel staat redelijk uitgebreid aangegeven hoe de gemeente hiermee is omgegaan. Er was een informatiebijeenkomst waar iedereen zijn of haar vragen kon stellen en waar ze ook antwoord kregen. Voor een groot deel van de mensen was dat ook voldoende.
Maar het is daarmee nog steeds idioot dat de burgemeester zijn burgers zo schoffeert. Hij brengt het alsof degenen die bezwaren onmensen zijn. Er wordt van deze mensen echter gevraagd dat ze hun veilige en zekere bestaan op het spel zetten (we hebben het hier immers over een klein dorp! daar is de binnenkomst van een nieuwe pastoor of dominee vaak al angstaanjagend) zonder daar zelf voordeel uit te halen, dat had deze meneer met heel wat meer tact moeten aanpakken.quote:Daarnaast heeft het COA natuurlijk al jarenlang ervaring met dit soort opvang en de begeleiding die daarbij komt kijken. Je kan incidenten niet uitsluiten maar om voor een paar heethoofden maar helemaal te stoppen met de opvang lijkt me ook geen goed idee.
Ik begin wel een idee te krijgen inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dit is vergeefSCHe moeite, je weet met wie je hier te doen hebt, toch?
Dat laatste is nogal een understatement, hij verdient het eigenlijk dat elk plannetje van de gemeente door de burgers m.b.v. inspraakmogelijkheden wordt getraineerd. Dit heeft niks met een rechte rug te maken maar met een een gigantische minachting voor het electoraat.quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef Sachertorte het volgende:
Maar het is daarmee nog steeds idioot dat de burgemeester zijn burgers zo schoffeert. Hij brengt het alsof degenen die bezwaren onmensen zijn. Er wordt van deze mensen echter gevraagd dat ze hun veilige en zekere bestaan op het spel zetten (we hebben het hier immers over een klein dorp! daar is de binnenkomst van een nieuwe pastoor of dominee vaak al angstaanjagend) zonder daar zelf voordeel uit te halen, dat had deze meneer met heel wat meer tact moeten aanpakken.
Zie hier, een feit! Het ultieme bewijs dat er niets klopt van deze uiterst dubieuze PvdA burgemeester die er de kantjes vanaf loopt, en dus ook niet vies is van diefstal.....quote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef Djeez het volgende:
Wat, Aa en Hunze de beste burgemeester? Ik ken er genoeg die in die gemeente wonen, en die kunnen die gast wel schieten. Terecht ook overigens. Zo hebben ze van een collega van me een flink stuk grond afgejat, en hem er geen cent voor gegeven.
Ik vind het niet schofterig.quote:Op zondag 13 september 2009 17:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ga eens in op wat ik zeg ipv een afleidingsmanoeuvre te kiezen.
Nee joh, dat staat toch helemaal niet op GeenStijl?quote:Op zondag 13 september 2009 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het Volkskrantmagazine artikel staat redelijk uitgebreid aangegeven hoe de gemeente hiermee is omgegaan. Er was een informatiebijeenkomst waar iedereen zijn of haar vragen kon stellen en waar ze ook antwoord kregen. Voor een groot deel van de mensen was dat ook voldoende.
Nope. Dat kan ie best zijn, maar het is gewoon net iets als een bakker dat brood bakt, net als dat de PvdA nou eenmaal leugenachtige schofterige burgemeesters heeft....quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef isogram het volgende:
Omdat die man van PvdA-huize is, kan -ie natuurlijk onmogelijk een goede burgemeester zijn.
Heb je ook nog argumenten of blijf je gewoon relklonen tot je erbij neervalt?quote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nope. Dat kan ie best zijn, maar het is gewoon net iets als een bakker dat brood bakt, net als dat de PvdA nou eenmaal leugenachtige schofterige burgemeesters heeft....
Lijkt me onzin. Hij kan geen goede burgemeester zijn omdat hij zich ondemocratisch uitlaat.quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef isogram het volgende:
Omdat die man van PvdA-huize is, kan -ie natuurlijk onmogelijk een goede burgemeester zijn.
Pot <-> ketel.quote:Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je ook nog argumenten of blijf je gewoon relklonen tot je erbij neervalt?
Deze man is helemaal niet leugenachtig. Hij is open geweest en heeft gedaan wat een burgemeester moet doen. Jouw vuile retoriek begint nu een beetje de keel uit te hangen.
Dan moet je eens wat anders je keel in laten glijden schatquote:Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je ook nog argumenten of blijf je gewoon relklonen tot je erbij neervalt?
Deze man is helemaal niet leugenachtig. Hij is open geweest en heeft gedaan wat een burgemeester moet doen. Jouw vuile retoriek begint nu een beetje de keel uit te hangen.
Nee hoor, dat doet hij niet.quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Hij kan geen goede burgemeester zijn omdat hij zich ondemocratisch uitlaat.
Ik weet niet van wie je een kloon bent maar je spuit echt bagger en trollt als een gek. Beetje jammer van de discussie.quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat anders je keel in laten glijden schat
Maargoed, ik heb al uitgelegd waarom ik dat vind? Ik ben zelfs op jouw post ingegaan, had ik dan maar beter niet kunnen doen. Of wel?
Dat doet ie toch echt wel: "Omdat we een minderheidsbelang verdedigen, en dat ga je niet voorleggen aan een meerderheid. Als we als overheid naar de burger zouden luisteren, zou er in Nederland geen asielzoeker meer worden opgevangen. Je mag dat regentesk noemen - ik noem het met je rechte rug je verantwoordelijk nemen."quote:
Ik ben toch echt serieus ingegaan op jouw post PVDA burgemeester Eric van Oosterhout beste van NLquote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie je een kloon bent maar je spuit echt bagger en trollt als een gek. Beetje jammer van de discussie.
Wat is daar ondemocratisch aan?quote:Op zondag 13 september 2009 19:25 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dat doet ie toch echt wel: "Omdat we een minderheidsbelang verdedigen, en dat ga je niet voorleggen aan een meerderheid. Als we als overheid naar de burger zouden luisteren, zou er in Nederland geen asielzoeker meer worden opgevangen. Je mag dat regentesk noemen - ik noem het met je rechte rug je verantwoordelijk nemen."
Waarin je kinderen 'handel' noemt bedoel jequote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ik ben toch echt serieus ingegaan op jouw post PVDA burgemeester Eric van Oosterhout beste van NL
Oh, dus een minderheid heeft voorrang op wat de meerderheid wil? Oke, nou, voer de sharia maar in danquote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is daar ondemocratisch aan?Er is geen speld tussen te krijgen. Blijkbaar snappen jullie niet helemaal wat democratie inhoudt.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:27 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Oh, dus een minderheid heeft voorrang op wat de meerderheid wil? Oke, nou, voer de sharia maar in dan
Ja hoor, ga maar weer op de jankmodus, pff, zoek het uit stuk verdrietquote:Op zondag 13 september 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarin je kinderen 'handel' noemt bedoel je
Je laat je meteen wel weer kennen zeg. Keihard over anderen oordelen vanuit je luxe positie. Walgelijke mentaliteitquote:Op zondag 13 september 2009 19:28 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ja hoor, ga maar weer op de jankmodus, pff, zoek het uit stuk verdriet
Het gaat daar de bevolking aan, en het is notabene hun burgemeester, wat lul je nou? Jij wilt toch ook graag dat de bevolking meer vertrouwen krijgt in de overheid? Of niet soms?quote:Op zondag 13 september 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, je hoeft alleen niet alle besluiten aan de bevolking voor te leggen, dat weet je toch wel?
Nee, het wordt pas een luxepositie als ik kan bepalen dat ik het niet wil. Maar jij vindt dan dat het maar aan de bevolking moet worden opgedrongen, en schaart dat onder 'democratie' ....quote:Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laat je meteen wel weer kennen zeg. Keihard over anderen oordelen vanuit je luxe positie. Walgelijke mentaliteit
Dat een bepaalde kwestie niet via een referendum aan de bevolking wordt voorgelegd, wil niet zeggen dat het daarmee niet democratisch is. Overigens beslist de gemeenteraad over dit soort zaken; die wordt door de burgers gekozen.quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef Jalu het volgende:
Lijkt me onzin. Hij kan geen goede burgemeester zijn omdat hij zich ondemocratisch uitlaat.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie je een kloon bent maar je spuit echt bagger en trollt als een gek. Beetje jammer van de discussie.
quote:
Nee hoor, al dat slappe gelul over vertrouwen en de kloof, daar heb ik helemaal niks mee. Er moeten besluiten genomen worden en soms komen die de bevolking even niet zo goed uit omdat ze geneigd zijn het eigen belang boven alles te zetten.quote:Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Het gaat daar de bevolking aan, en het is notabene hun burgemeester, wat lul je nou? Jij wilt toch ook graag dat de bevolking meer vertrouwen krijgt in de overheid? Of niet soms?
Klopt!!!quote:Op zondag 13 september 2009 19:30 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nee, het wordt pas een luxepositie als ik kan bepalen dat ik het niet wil. Maar jij vindt dan dat het maar aan de bevolking moet worden opgedrongen, en schaart dat onder 'democratie' ....
Mooi, maar als het een besluit betreft waarbij de kinderen terug worden gestuurd ben jij als eerste die hier komt janken over hoe ondemocratisch en onmenselijk het wel niet isquote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, al dat slappe gelul over vertrouwen en de kloof, daar heb ik helemaal niks mee. Er moeten besluiten genomen worden en soms komen die de bevolking even niet zo goed uit omdat ze geneigd zijn het eigen belang boven alles te zetten.
Dan is het NOG niet aan de burgemeester om zich zo uit te laten over een toch al lastige beslissing. Je behoort dan JUIST boven de partijen te staan en niet zo duidelijk een positie te kiezen en die dan ook nog eens op een dergelijke manier te uiten. Daarmee laat je wel heel duidelijk blijken over hoe je over het electoraat denkt en maak je het jezelf én de gekozen gemeenteraad erg lastig om nog langer fatsoenlijk te functioneren.quote:Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef isogram het volgende:
[..]
Dat een bepaalde kwestie niet via een referendum aan de bevolking wordt voorgelegd, wil niet zeggen dat het daarmee niet democratisch is. Overigens beslist de gemeenteraad over dit soort zaken; die wordt door de burgers gekozen.
Eensquote:Op zondag 13 september 2009 19:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dan is het NOG niet aan de burgemeester om zich zo uit te laten over een toch al lastige beslissing. Je behoort dan JUIST boven de partijen te staan en niet zo duidelijk een positie te kiezen en die dan ook nog eens op een dergelijke manier te uiten. Daarmee laat je wel heel duidelijk blijken over hoe je over het electoraat denkt en maak je het jezelf én de gekozen gemeenteraad erg lastig om nog langer fatsoenlijk te functioneren.
Dan moet die collega van je aangifte doen. Gemeenten kunnen niet zomaar grond stelen. Zelfs bij onteigening moet gewoon de taxatiewaarde van de grond of gebouwen betaald worden.quote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef Djeez het volgende:
Wat, Aa en Hunze de beste burgemeester? Ik ken er genoeg die in die gemeente wonen, en die kunnen die gast wel schieten. Terecht ook overigens. Zo hebben ze van een collega van me een flink stuk grond afgejat, en hem er geen cent voor gegeven.
Ja dat is waarquote:Op zondag 13 september 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh, dat staat toch helemaal niet op GeenStijl?
Het is juist de taak van de gemeenteraad om het college te controleren. Als een burgermeester zich raar uitlaat kan de raad daar prima wat van zeggen en tegen optreden.quote:Op zondag 13 september 2009 19:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dan is het NOG niet aan de burgemeester om zich zo uit te laten over een toch al lastige beslissing. Je behoort dan JUIST boven de partijen te staan en niet zo duidelijk een positie te kiezen en die dan ook nog eens op een dergelijke manier te uiten. Daarmee laat je wel heel duidelijk blijken over hoe je over het electoraat denkt en maak je het jezelf én de gekozen gemeenteraad erg lastig om nog langer fatsoenlijk te functioneren.
En je gelooft zelf dat deze burgemeester zal worden teruggefloten door zijn eigen gemeenteraadsleden? Ik hoop dat je gelijk krijgt, want dit zou wat mij betreft een stevige gele kaart waard zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is juist de taak van de gemeenteraad om het college te controleren. Als een burgermeester zich raar uitlaat kan de raad daar prima wat van zeggen en tegen optreden.
Mocht het daar allemaal erg gevoelig liggen dan kan hij zeker kritische vragen verwachten vanuit de raad. Maar ik denk dat het in dit soort topics nogal opgeblazen wordt.quote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef Jalu het volgende:
[..]
En je gelooft zelf dat deze burgemeester zal worden teruggefloten door zijn eigen gemeenteraadsleden? Ik hoop dat je gelijk krijgt, want dit zou wat mij betreft een stevige gele kaart waard zijn.
Ok, het was inderdaad een understatement.quote:Op zondag 13 september 2009 18:55 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat laatste is nogal een understatement, hij verdient het eigenlijk dat elk plannetje van de gemeente door de burgers m.b.v. inspraakmogelijkheden wordt getraineerd. Dit heeft niks met een rechte rug te maken maar met een een gigantische minachting voor het electoraat.
Je ontkent dus dat die ama's ongeleide projectielen kunnen zijn, en datde huiver van buurtbewoners dus best wel eens gegrond kan zijn?quote:
Het zou beide kunnen maar het is een nogal overzichtelijke situatie en ik denk dat de angst van de buurtbewoners, sterker nog: zei presenteren het als zekerheid, dat hun dochters verkracht en de winkels leeggeplunderd, inderdaad zwaar overdreven is. Het lijkt me een zeer beheersbare situatie ook omdat wordt aangegeven dat er streng op toe wordt gezien en als er iets mis gaat, er direct wordt ingegrepen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je ontkent dus dat die ama's ongeleide projectielen kunnen zijn, en datde huiver van buurtbewoners dus best wel eens gegrond kan zijn?
Oh, dan kan Opsporing Verzocht ook van de buis, want ze overdrijven nogal met die lichtgetinte en donkere huidskleuren in combinatie met roof & overval elke week....quote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
sterker nog: zei presenteren het als zekerheid, dat hun dochters verkracht en de winkels leeggeplunderd, inderdaad zwaar overdreven is.
Overheid en ingrijpenquote:Het lijkt me een zeer beheersbare situatie ook omdat wordt aangegeven dat er streng op toe wordt gezien en als er iets mis gaat, er direct wordt ingegrepen.
Dat zijn ama's?quote:Op zondag 13 september 2009 21:03 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Oh, dan kan Opsporing Verzocht ook van de buis, want ze overdrijven nogal met die lichtgetinte en donkere huidskleuren in combinatie met roof & overval elke week....
Joh, koop een driewielertjequote:Overheid en ingrijpen![]()
Echt waar, je hebt niets geleerd van het verleden. Ach welnee, laat het aan de overheid over mensen, gaat u gerust slapen.
Strand hoek van Holland, overheidsingrijpen: 1 dode, een 19 jarige.....
Sterk argument, echtquote:Op zondag 13 september 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn ama's?
[..]
Joh, koop een driewielertje
Kijk, dat wil ik van je horen. Ik denk ook dat het in de praktijk wel los zal lopen. Maar volledige zekerheid is er niet, en ik kan me de huiver van de buurtbewoners daarom goed voorstellen: zij leveren zekerheid in voor een abstract hoger doel, een doel wat zij niet eens per se onderschrijven. Daar dient zo'n burgemeester niet lichtvaardig aan voorbij te gaan, hij is tenslotte burgervader, niet dictator.quote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou beide kunnen maar het is een nogal overzichtelijke situatie en ik denk dat de angst van de buurtbewoners, sterker nog: zei presenteren het als zekerheid, dat hun dochters verkracht en de winkels leeggeplunderd, inderdaad zwaar overdreven is. Het lijkt me een zeer beheersbare situatie ook omdat wordt aangegeven dat er streng op toe wordt gezien en als er iets mis gaat, er direct wordt ingegrepen.
Nou nee, hij is burgervader van de Allochtoon, PvdA = Partij van de ....quote:Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Daar dient zo'n burgemeester niet lichtvaardig aan voorbij te gaan, hij is tenslotte burgervader, niet dictator.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |