Ahhw...quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had Basje net vast en hij miauwde heel zoet
Toen moest ik naar boven omdat mijn oog begon te prikken
Ja nou, met het dakraampje zo gekanteld en het blauwgeruite dekbedovertrek en alles!quote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, maar dat is net als dat je dacht dat ik eenzaam over het akkerland keek vanuit mijn kleine dakraam als ik me slecht voelde hier in Numansdorp
Ik dacht al, waarom komt er geen antwoord!quote:Op zondag 13 september 2009 13:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het duurde ff voordat ik doorhad wat je bedoelde
Dat zou wel onwijs grappig zijn
G_E:ik heb al 1000 bezoekers
Waxxer: Ik heb op je site 400x op F5 gedrukt
Volgende week haal ik pilletjes bij de dokter, die schijnen ook te helpenquote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhw...
Ik heb wel antihistaminicum voor je, helpt!
Ik wilde net zeggen, jhe krijg zóveel liefde van een poes!quote:Op zondag 13 september 2009 13:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Volgende week haal ik pilletjes bij de dokter, die schijnen ook te helpen
Ik moet me scheren, ik heb een baard.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, met het dakraampje zo gekanteld en het blauwgeruite dekbedovertrek en alles!
Is dat niet zo dan??![]()
![]()
Ja, en daarbij gaat mijn moeder ze niet weg doen, alleen omdat ik er allergisch voor ben.quote:Op zondag 13 september 2009 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, jhe krijg zóveel liefde van een poes!Dus doe dat maar, dan kun je je dagelijkse cocktail nog eens aanvullen.
Of heb je een ordinair dekbedovertrek van Eurocreme?quote:Op zondag 13 september 2009 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel, Wax. Ik wil jouw droom niet in duigen laten vallen
antihistaminicum kan in pilvorm zijnquote:Op zondag 13 september 2009 13:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Volgende week haal ik pilletjes bij de dokter, die schijnen ook te helpen
Foto?quote:Ik moet me scheren, ik heb een baard.
Mijn moeder neigt ook steeds meer naar het kopen van een katquote:Op zondag 13 september 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, en daarbij gaat mijn moeder ze niet weg doen, alleen omdat ik er allergisch voor ben.
Ze heeft ze gekocht omdat ik en mijn broer het huis uit zijn en ze anders helemaal alleen is door de weeks.
Een broer? Dus er is ook nog een stoere versie van jou!quote:Op zondag 13 september 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, en daarbij gaat mijn moeder ze niet weg doen, alleen omdat ik er allergisch voor ben.
Ze heeft ze gekocht omdat ik en mijn broer het huis uit zijn en ze anders helemaal alleen is door de weeks.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of heb je een ordinair dekbedovertrek van Eurocreme?Is dat het??
Dat iedereen toch een stuk minder onschuldig is dan ik al sinds 2001 denk?
Ja, kun je al op pandenjacht?quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn moeder neigt ook steeds meer naar het kopen van een kat
Ik denk dat ik er ook één ga kopen als ik in Rotterdam woon
Mijn broer is wel stoer, maar hij lijkt helemaal niet op mij.quote:Op zondag 13 september 2009 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een broer? Dus er is ook nog een stoere versie van jou!
Maar ze heeft groot gelijk. Het is echt heel erg leuk!![]()
Ben jij dan lang, dik en stijf?quote:Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn broer is wel stoer, maar hij lijkt helemaal niet op mij.
Hij is klein, dun, lenig en heel erg hetero
Mensen denken altijd dat een van ons geadopteerd is.
We maken heel veel ruzie, maar toen die snol me een dreun gaf was hij wel degene die het voor me opnam.quote:Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij dan lang, dik en stijf?
Oh jee, wat zeg ik nu!Onbewust!
*kuch*
Naja, als je maar geen ruzie maakt!
Ja, zie je wel! Daar ben je familie voor.quote:Op zondag 13 september 2009 13:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We maken heel veel ruzie, maar toen die snol me een dreun gaf was hij wel degene die het voor me opnam.
Dus ik heb wel iets aan hem, ook al is hij niet altijd even aardig
Het eerste halfjaar gewoon ieder weekend, dat vindt ze fijnquote:Op zondag 13 september 2009 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zie je wel! Daar ben je familie voor.Koester dat én regelmatig naar je moeder gaan in het weekend.
dag jongen!quote:
nog in bed gok ikquote:Op zondag 13 september 2009 14:09 schreef mike_hunt het volgende:
het wil niet vlotten met dit topic, he?![]()
waar zijn mijn mediterraine gayz?![]()
Moet eerlijkheidshalve toegeven dat dat misschien ook komt omdat de muur achter me blauw is?quote:
he bitchquote:
maar het is 2 uur bij jullie, those lazy bitchesquote:
Ik ben ook pas een uurtje wakker hoorquote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar het is 2 uur bij jullie, those lazy bitches![]()
o ja, hoe is dat afgelopen met dat wijf die je voor je bek sloeg?quote:Op zondag 13 september 2009 14:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Moet eerlijkheidshalve toegeven dat dat misschien ook komt omdat de muur achter me blauw is?
he jongenquote:
niks bijzonders alleen pool gespeeld en bier gedronkenquote:Op zondag 13 september 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he bitch![]()
en? hoe was het gisteren? wat heb je allemaal gedaan?
aaaaahhhh jaja, ik ken dat nog van mijn studententijd. lekker in je nest tot 2, 3 uurquote:Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben ook pas een uurtje wakker hoor
Neenquote:Op zondag 13 september 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, hoe is dat afgelopen met dat wijf die je voor je bek sloeg?
zoekt ze nog toenadering?
misschien zijn ze de hele nacht weg geweest of liggen ze er met iemand anders inquote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar het is 2 uur bij jullie, those lazy bitches![]()
Ik moet mijn baard eens verwijderenquote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaahhhh jaja, ik ken dat nog van mijn studententijd. lekker in je nest tot 2, 3 uur![]()
![]()
Zou dat nu nog wel kunnen, maar ik moet trainen straks.
aaahhh poolenquote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks bijzonders alleen pool gespeeld en bier gedronken
quote:Op zondag 13 september 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen katerette-baard-vettighaar
nee staat goed! zo'n 1 dagsbaardje. jammer dat je geen groei heb op je wangen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet mijn baard eens verwijderen
Die zijn gevluchtquote:Op zondag 13 september 2009 14:09 schreef mike_hunt het volgende:
het wil niet vlotten met dit topic, he?![]()
waar zijn mijn mediterraine gayz?![]()
Ik heb vaker een 5-daags baardjequote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee staat goed! zo'n 1 dagsbaardje. jammer dat je geen groei heb op je wangen.![]()
1 dagsbaardje ziet er altijd scruffy uit.![]()
hahah lijkt wel of de hele buurt straks erbij betrokken wordt.quote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neen
Maar het schijnt dat mijn kapster haar de huid heeft volgescholden in plaatselijke uitgaansgelegenheid
Ik was er niet bij, maar de woorden trol, bostrol en vissenkop schijnen vaak gevallen te zijn
dat gaat bij mij echt jeuken.quote:
niks moet tochquote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaahhhh jaja, ik ken dat nog van mijn studententijd. lekker in je nest tot 2, 3 uur![]()
![]()
Zou dat nu nog wel kunnen, maar ik moet trainen straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |