Nee, ik hoorde inderdaad dat het tweede concert nog ruimte hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en het stomme is dat Coldplay nooit helemaal uitverkocht was
Ja das wel kut...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde inderdaad dat het tweede concert nog ruimte had
Te laat, I might add
ieuwquote:
dag Tha_Erik, zullen we ons gaan bezatten in een duistere kroeg?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond mijn lievelingen.
Misschien een andere keer. Vanavond is geen goede avond.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dag Tha_Erik, zullen we ons gaan bezatten in een duistere kroeg?
Nee, slechts 11 personen. 142 personen zijn via andere sites daar terecht gekomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dan 170 personen via jouw link onder je post naar die site zijn gegaan?
Haha oke...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, slechts 11 personen. 142 personen zijn via andere sites daar terecht gekomen..
alle avonden zijn goed om je te bedrinken, maar goed...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een andere keer. Vanavond is geen goede avond.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha oke...
en nu fanatiek bijhouden
Allemaal beelden van golven en alles?quote:Op zondag 13 september 2009 11:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik was naar South Pacific aan het kijken. Een nieuwe documentaire van de BBC over de Stille Oceaan.
En eilandjes en rare beesten en vreemde culturen..quote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Allemaal beelden van golven en alles?
Oooohhh, dus zo stil is het er ook weer niet?quote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En eilandjes en rare beesten en vreemde culturen..
Mooie serie
Af en toe komt er een schip voorbij. Niet vaak, want dán kun je niet meer van Stille spreken.quote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh.
Jaaa, Vlarp is een beetje infoloos vandaag, merk ik al, dus moet je op journalistieke wijze de gespreksstof echt uit hem trekken.quote:
Oh jee, ik ben nu al moe van Ang3ls nieuwste ontwikkelingen waar ie weer twijfelt en onzeker is en niet weet wat ie overal mee aan moet.quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa, Vlarp is een beetje infoloos vandaag, merk ik al, dus moet je op journalistieke wijze de gespreksstof echt uit hem trekken.Dan post hij zo weer actief en is het hier weer levendig. Maar dat wordt het helemáál als Ang31 weer terug is, want ai-ai-ai, dán gaat het gebeuren...
TMFquote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh, dus zo stil is het er ook weer niet?![]()
Maar dat zijn altijd wel mooie docu's idd. Zeg, maar TMF is bij jou dus behoorlijk verleden tijd, of niet?
Wannéér komt hij eigenlijk terug?quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jee, ik ben nu al moe van Ang3ls nieuwste ontwikkelingen waar ie weer twijfelt en onzeker is en niet weet wat ie overal mee aan moet.
Wax!!!quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa, Vlarp is een beetje infoloos vandaag, merk ik al, dus moet je op journalistieke wijze de gespreksstof echt uit hem trekken.Dan post hij zo weer actief en is het hier weer levendig. Maar dat wordt het helemáál als Ang31 weer terug is, want ai-ai-ai, dán gaat het gebeuren...
Hoe gaat het met de Mex momenteel dan?quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jee, ik ben nu al moe van Ang3ls nieuwste ontwikkelingen waar ie weer twijfelt en onzeker is en niet weet wat ie overal mee aan moet.
quote:Op zondag 13 september 2009 01:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
641 bezoekers inmiddels.![]()
Dat zoiets zo snel gaat..
Haha, nee, dat hoeft niet!quote:Op zondag 13 september 2009 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!!
Mag ik ook nog even ontbijten, ofzo? Of moet ik mezelf afmelden bij je?
Heb jij soms 600 keer op F5 gedrukt?quote:
Een bord met Special K chocolade van Kelloggsquote:Op zondag 13 september 2009 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nee, dat hoeft niet!
*Zet thee en koffie klaar voor een ieder.![]()
![]()
Wat was je ontbijt?
Ik wilde al bijna vragen wat je op je brood had gedaan!quote:Op zondag 13 september 2009 13:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een bord met Special K chocolade van Kelloggs
Nee, maar dat is net als dat je dacht dat ik eenzaam over het akkerland keek vanuit mijn kleine dakraam als ik me slecht voelde hier in Numansdorpquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna vragen wat je op je brood had gedaan!
Wat heb ik het dan allemaal weer goed ingeschat.
Het duurde ff voordat ik doorhad wat je bedoeldequote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij soms 600 keer op F5 gedrukt?![]()
Dat je dan nu zo bevestigd ziet dat je héél snel, héél vaak op F5 kunt klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |