Ben jij van 't Fokschaap?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het gemaaide gras.
Fokschaap --> maaien --> maai --> D.
Ja maar...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het gemaaide gras.
Fokschaap --> maaien --> maai --> D.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Plannen, en Des is hier alleen in de weekenden.. ik zie um doordeweeks niet... Misschien staat ie bijv. vanavond ook voor de deur, zo'n verassingstypje issie wel
Klinkers in het kofschip tellen nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...
Wij hebben 't Kofschip geleerd op school
Dus dat zou betekenen: Maaien > Maai > -t...
Ik denk bij kofschip altijd aan een vreselijke leraar van vroeger, waar ik heden ten dage nog steeds van walg als ik aan hem denk. Dus daarom ben ik denk ik onbewust fokschaap gaan gebruiken!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ben jij van 't Fokschaap?
Niet van het 't Kofschip?
Shit...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Klinkers in het kofschip tellen niet
quote:
Ja nou ik ik ik... ik kan het ook niet uitleggen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...
Wij hebben 't Kofschip geleerd op school
Dus dat zou betekenen: Maaien > Maai > -t...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Schaam je niet, ik moet minstens twee minuten denken over 76 +84 en dat soort dingen
Alleen de T K F SCH en de P tellen bij 't Kofschipquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik ik ik... ik kan het ook niet uitleggen...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alleen de T K F SCH en de P tellen bij 't Kofschip
En ook medeklinkers die klinken als een van die medeklinkers tellen
Ik heb ooit een dagvaarding herschreven omdat ik plaatsvervangende schaamte kreeg van het aantal taalfouten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Waxxer het volgende:
We kregen eens een soort uitleg op het werk over het één of ander, en ik telde 26 taal- en spellingsfouten op vijf sheets. Echt héél erg.
En ik heb gedurende mijn schrijf-baan echt talloze persberichten en mailtjes gelezen van mensen tegen wie je op zou kunnen kijken qua hún carriere en wat ze werk-technisch bereikt hebben, maar waar ik volledig op afgeknapt ben vanwege de slechte taalvaardigheid. Dat ze dan intervieuw schrijven, bijvoorbeeld.
Nja... gezien mijn 'achtergrond' mogen dit soort fouten eigenlijk niet meer...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Schaam je niet, ik moet minstens twee minuten denken over 76 +84 en dat soort dingen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb ooit een dagvaarding herschreven omdat ik plaatsvervangende schaamte kreeg van het aantal taalfouten.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je alle computers op je werk afgegaan om vanaf daar je site te bezoeken?
Je kan ook zeggen dat het in de academische wereld volledig onbelangrijk ik is grammaticaal correct te schrijven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... gezien mijn 'achtergrond' mogen dit soort fouten eigenlijk niet meer...
Een spelfout of een dt'tje. Vooruit. Maar soms krijg ik ook een brief of e-mail die in onbegrijpelijk koeterwaals is geschreven, dat ik niet eens begrijp wat iemand bedoeld. Überhaupt of iets ter informatie is, of een vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Waxxer het volgende:
We kregen eens een soort uitleg op het werk over het één of ander, en ik telde 26 taal- en spellingsfouten op vijf sheets. Echt héél erg.
En ik heb gedurende mijn schrijf-baan echt talloze persberichten en mailtjes gelezen van mensen tegen wie je op zou kunnen kijken qua hún carriere en wat ze werk-technisch bereikt hebben, maar waar ik volledig op afgeknapt ben vanwege de slechte taalvaardigheid. Dat ze dan intervieuw schrijven, bijvoorbeeld.
Nou ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat het in de academische wereld volledig onbelangrijk ik is grammaticaal correct te schrijven.
Dat doet mijn broer (met 1 jaar HBO achter de rug) ook altijd
Ik ben, bijna, leerkrachtquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat het in de academische wereld volledig onbelangrijk ik is grammaticaal correct te schrijven.
Dat doet mijn broer (met 1 jaar HBO achter de rug) ook altijd
Dat vind ik nog wel het ergste. Fouten maken, ok. Maar het dan niet erg vinden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook staan "gillen" van verbazing en heb toen alle fouten met een markeerstift gekleurd, maar er werd alleen maar gereageerd als een soort van "waar maak je je druk om".Maar het kwam ook van het bedrijf zélf, élke vestiging heeft die papieren gekregen. En van zó'n groot bedrijf kun je zoiets écht niet verwachten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik iemand die het onbelangrijk vindt om Nederlands goed te beheersen dom overkomen. Dan kan je een genie zijn wat je wil, als jij jezelf te belangrijk vindt om wat simpele regeltjes te onthouden dan ben je gewoon dom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja..
Ach, het valt dan ook weer in positieve zin op als je wél een begrijpelijk stuk kunt schrijven..
Ik vond het Eigen Huis en Tuin team dan weer niet vervelend om naar te kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:13 schreef Steve het volgende:
Viola en Willibrord bij Let's Dance, omg.
Eens. En dan vooral het "je begrijpt me toch" argumentquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik iemand die het onbelangrijk vindt om Nederlands goed te beheersen dom overkomen. Dan kan je een genie zijn wat je wil, als jij jezelf te belangrijk vindt om wat simpele regeltjes te onthouden dan ben je gewoon dom.
Precies.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eens. En dan vooral het "je begrijpt me toch" argumentAls ik je een achterlijke hondelul noem, begrijp je ook dat ik je niet zo aardig vind, maar da's ook niet echt wenselijk.
fatsoenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Precies.
Die grammaticaregels zijn er niet voor niets, daar hou je je gewoon aan.
Dat is fatsoenlijk
ga nou niet de recalcitrante nicht uithangen, TMMquote:
quote:
Ze hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vond het Eigen Huis en Tuin team dan weer niet vervelend om naar te kijken
ik ben een recalcitrante flikker, en een boer in je gezicht vind ik gewoon smerig, maar dat heeft allemaal niets te maken met taalpurismequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ga nou niet de recalcitrante nicht uithangen, TMM
jij vindt het ook niet fijn als iemand in je gezicht een boer laat of zoiets
Oeh en dan die jasjes iets verder openquote:
Dus je wil zeggen dan 170 personen via jouw link onder je post naar die site zijn gegaan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je, verwijzende sites. Daar gaat het om..
Directe URL's intypen of een link in een e-mail ofzo, dat is direct verkeer. Als ik zelf via verschillende pc's had bezocht, dan zou het vooral direct verkeer zijn..
Ik pak de rekenmachine daarvoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Nja das ook een rekenstrategiequote:
Al is 76+84 nog niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja das ook een rekenstrategie
Soow das nog steeds wel een lange strategie die je gebruiktquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al is 76+84 nog niet zo heel moeilijk
70+80 = 150 + 6 + 4 = 160
Het is ook al weer september, Waxepaxjequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Waxxer het volgende:
1) Even iets heel truttigs: wat is het fokking koud 's avonds nu al opeens!
2) Wat is dat stand-up comedy op Comedy Central verschrikkelijk slecht.
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Waxxer het volgende:
1) Even iets heel truttigs: wat is het fokking koud 's avonds nu al opeens!
En dan heb ik vandaag (jajaja!!) de laatste fase volbracht van het mijn-terras-onkruidvrij maken!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is ook al weer september, Waxepaxje
Slipknot of wat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil weer eens naar een concert toe..
Is er nog wat leuks de komende maanden?
Neuh, vind ik niet zo heel boeiend.. de band dan heh?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Slipknot of wat?
Of heb je geen Slipknot?
Die band dan he? Geen slipknot als in slipknot.
ieuwquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag scheen de zon nog en stond ik te zweten als een otter!
Ja en het stomme is dat Coldplay nooit helemaal uitverkocht wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet zo heel boeiend.. de band dan heh?
Ik wil Muse of Coldplay live zien. Maar die zijn allebei net geweest
Nee, ik hoorde inderdaad dat het tweede concert nog ruimte hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en het stomme is dat Coldplay nooit helemaal uitverkocht was
Ja das wel kut...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde inderdaad dat het tweede concert nog ruimte had
Te laat, I might add
ieuwquote:
dag Tha_Erik, zullen we ons gaan bezatten in een duistere kroeg?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond mijn lievelingen.
Misschien een andere keer. Vanavond is geen goede avond.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dag Tha_Erik, zullen we ons gaan bezatten in een duistere kroeg?
Nee, slechts 11 personen. 142 personen zijn via andere sites daar terecht gekomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dan 170 personen via jouw link onder je post naar die site zijn gegaan?
Haha oke...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, slechts 11 personen. 142 personen zijn via andere sites daar terecht gekomen..
alle avonden zijn goed om je te bedrinken, maar goed...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een andere keer. Vanavond is geen goede avond.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha oke...
en nu fanatiek bijhouden
Allemaal beelden van golven en alles?quote:Op zondag 13 september 2009 11:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik was naar South Pacific aan het kijken. Een nieuwe documentaire van de BBC over de Stille Oceaan.
En eilandjes en rare beesten en vreemde culturen..quote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Allemaal beelden van golven en alles?
Oooohhh, dus zo stil is het er ook weer niet?quote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En eilandjes en rare beesten en vreemde culturen..
Mooie serie
Af en toe komt er een schip voorbij. Niet vaak, want dán kun je niet meer van Stille spreken.quote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh.
Jaaa, Vlarp is een beetje infoloos vandaag, merk ik al, dus moet je op journalistieke wijze de gespreksstof echt uit hem trekken.quote:
Oh jee, ik ben nu al moe van Ang3ls nieuwste ontwikkelingen waar ie weer twijfelt en onzeker is en niet weet wat ie overal mee aan moet.quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa, Vlarp is een beetje infoloos vandaag, merk ik al, dus moet je op journalistieke wijze de gespreksstof echt uit hem trekken.Dan post hij zo weer actief en is het hier weer levendig. Maar dat wordt het helemáál als Ang31 weer terug is, want ai-ai-ai, dán gaat het gebeuren...
TMFquote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh, dus zo stil is het er ook weer niet?![]()
Maar dat zijn altijd wel mooie docu's idd. Zeg, maar TMF is bij jou dus behoorlijk verleden tijd, of niet?
Wannéér komt hij eigenlijk terug?quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jee, ik ben nu al moe van Ang3ls nieuwste ontwikkelingen waar ie weer twijfelt en onzeker is en niet weet wat ie overal mee aan moet.
Wax!!!quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa, Vlarp is een beetje infoloos vandaag, merk ik al, dus moet je op journalistieke wijze de gespreksstof echt uit hem trekken.Dan post hij zo weer actief en is het hier weer levendig. Maar dat wordt het helemáál als Ang31 weer terug is, want ai-ai-ai, dán gaat het gebeuren...
Hoe gaat het met de Mex momenteel dan?quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jee, ik ben nu al moe van Ang3ls nieuwste ontwikkelingen waar ie weer twijfelt en onzeker is en niet weet wat ie overal mee aan moet.
quote:Op zondag 13 september 2009 01:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
641 bezoekers inmiddels.![]()
Dat zoiets zo snel gaat..
Haha, nee, dat hoeft niet!quote:Op zondag 13 september 2009 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!!
Mag ik ook nog even ontbijten, ofzo? Of moet ik mezelf afmelden bij je?
Heb jij soms 600 keer op F5 gedrukt?quote:
Een bord met Special K chocolade van Kelloggsquote:Op zondag 13 september 2009 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nee, dat hoeft niet!
*Zet thee en koffie klaar voor een ieder.![]()
![]()
Wat was je ontbijt?
Ik wilde al bijna vragen wat je op je brood had gedaan!quote:Op zondag 13 september 2009 13:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een bord met Special K chocolade van Kelloggs
Nee, maar dat is net als dat je dacht dat ik eenzaam over het akkerland keek vanuit mijn kleine dakraam als ik me slecht voelde hier in Numansdorpquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna vragen wat je op je brood had gedaan!
Wat heb ik het dan allemaal weer goed ingeschat.
Het duurde ff voordat ik doorhad wat je bedoeldequote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij soms 600 keer op F5 gedrukt?![]()
Dat je dan nu zo bevestigd ziet dat je héél snel, héél vaak op F5 kunt klikken?
Ik had Basje net vast en hij miauwde heel zoetquote:
Ahhw...quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had Basje net vast en hij miauwde heel zoet
Toen moest ik naar boven omdat mijn oog begon te prikken
Ja nou, met het dakraampje zo gekanteld en het blauwgeruite dekbedovertrek en alles!quote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, maar dat is net als dat je dacht dat ik eenzaam over het akkerland keek vanuit mijn kleine dakraam als ik me slecht voelde hier in Numansdorp
Ik dacht al, waarom komt er geen antwoord!quote:Op zondag 13 september 2009 13:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het duurde ff voordat ik doorhad wat je bedoelde
Dat zou wel onwijs grappig zijn
G_E:ik heb al 1000 bezoekers
Waxxer: Ik heb op je site 400x op F5 gedrukt
Volgende week haal ik pilletjes bij de dokter, die schijnen ook te helpenquote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhw...
Ik heb wel antihistaminicum voor je, helpt!
Ik wilde net zeggen, jhe krijg zóveel liefde van een poes!quote:Op zondag 13 september 2009 13:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Volgende week haal ik pilletjes bij de dokter, die schijnen ook te helpen
Ik moet me scheren, ik heb een baard.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, met het dakraampje zo gekanteld en het blauwgeruite dekbedovertrek en alles!
Is dat niet zo dan??![]()
![]()
Ja, en daarbij gaat mijn moeder ze niet weg doen, alleen omdat ik er allergisch voor ben.quote:Op zondag 13 september 2009 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, jhe krijg zóveel liefde van een poes!Dus doe dat maar, dan kun je je dagelijkse cocktail nog eens aanvullen.
Of heb je een ordinair dekbedovertrek van Eurocreme?quote:Op zondag 13 september 2009 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel, Wax. Ik wil jouw droom niet in duigen laten vallen
antihistaminicum kan in pilvorm zijnquote:Op zondag 13 september 2009 13:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Volgende week haal ik pilletjes bij de dokter, die schijnen ook te helpen
Foto?quote:Ik moet me scheren, ik heb een baard.
Mijn moeder neigt ook steeds meer naar het kopen van een katquote:Op zondag 13 september 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, en daarbij gaat mijn moeder ze niet weg doen, alleen omdat ik er allergisch voor ben.
Ze heeft ze gekocht omdat ik en mijn broer het huis uit zijn en ze anders helemaal alleen is door de weeks.
Een broer? Dus er is ook nog een stoere versie van jou!quote:Op zondag 13 september 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, en daarbij gaat mijn moeder ze niet weg doen, alleen omdat ik er allergisch voor ben.
Ze heeft ze gekocht omdat ik en mijn broer het huis uit zijn en ze anders helemaal alleen is door de weeks.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of heb je een ordinair dekbedovertrek van Eurocreme?Is dat het??
Dat iedereen toch een stuk minder onschuldig is dan ik al sinds 2001 denk?
Ja, kun je al op pandenjacht?quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn moeder neigt ook steeds meer naar het kopen van een kat
Ik denk dat ik er ook één ga kopen als ik in Rotterdam woon
Mijn broer is wel stoer, maar hij lijkt helemaal niet op mij.quote:Op zondag 13 september 2009 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een broer? Dus er is ook nog een stoere versie van jou!
Maar ze heeft groot gelijk. Het is echt heel erg leuk!![]()
Ben jij dan lang, dik en stijf?quote:Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn broer is wel stoer, maar hij lijkt helemaal niet op mij.
Hij is klein, dun, lenig en heel erg hetero
Mensen denken altijd dat een van ons geadopteerd is.
We maken heel veel ruzie, maar toen die snol me een dreun gaf was hij wel degene die het voor me opnam.quote:Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij dan lang, dik en stijf?
Oh jee, wat zeg ik nu!Onbewust!
*kuch*
Naja, als je maar geen ruzie maakt!
Ja, zie je wel! Daar ben je familie voor.quote:Op zondag 13 september 2009 13:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We maken heel veel ruzie, maar toen die snol me een dreun gaf was hij wel degene die het voor me opnam.
Dus ik heb wel iets aan hem, ook al is hij niet altijd even aardig
Het eerste halfjaar gewoon ieder weekend, dat vindt ze fijnquote:Op zondag 13 september 2009 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zie je wel! Daar ben je familie voor.Koester dat én regelmatig naar je moeder gaan in het weekend.
dag jongen!quote:
nog in bed gok ikquote:Op zondag 13 september 2009 14:09 schreef mike_hunt het volgende:
het wil niet vlotten met dit topic, he?![]()
waar zijn mijn mediterraine gayz?![]()
Moet eerlijkheidshalve toegeven dat dat misschien ook komt omdat de muur achter me blauw is?quote:
he bitchquote:
maar het is 2 uur bij jullie, those lazy bitchesquote:
Ik ben ook pas een uurtje wakker hoorquote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar het is 2 uur bij jullie, those lazy bitches![]()
o ja, hoe is dat afgelopen met dat wijf die je voor je bek sloeg?quote:Op zondag 13 september 2009 14:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Moet eerlijkheidshalve toegeven dat dat misschien ook komt omdat de muur achter me blauw is?
he jongenquote:
niks bijzonders alleen pool gespeeld en bier gedronkenquote:Op zondag 13 september 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he bitch![]()
en? hoe was het gisteren? wat heb je allemaal gedaan?
aaaaahhhh jaja, ik ken dat nog van mijn studententijd. lekker in je nest tot 2, 3 uurquote:Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben ook pas een uurtje wakker hoor
Neenquote:Op zondag 13 september 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, hoe is dat afgelopen met dat wijf die je voor je bek sloeg?
zoekt ze nog toenadering?
misschien zijn ze de hele nacht weg geweest of liggen ze er met iemand anders inquote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar het is 2 uur bij jullie, those lazy bitches![]()
Ik moet mijn baard eens verwijderenquote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaahhhh jaja, ik ken dat nog van mijn studententijd. lekker in je nest tot 2, 3 uur![]()
![]()
Zou dat nu nog wel kunnen, maar ik moet trainen straks.
aaahhh poolenquote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks bijzonders alleen pool gespeeld en bier gedronken
quote:Op zondag 13 september 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen katerette-baard-vettighaar
nee staat goed! zo'n 1 dagsbaardje. jammer dat je geen groei heb op je wangen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet mijn baard eens verwijderen
Die zijn gevluchtquote:Op zondag 13 september 2009 14:09 schreef mike_hunt het volgende:
het wil niet vlotten met dit topic, he?![]()
waar zijn mijn mediterraine gayz?![]()
Ik heb vaker een 5-daags baardjequote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee staat goed! zo'n 1 dagsbaardje. jammer dat je geen groei heb op je wangen.![]()
1 dagsbaardje ziet er altijd scruffy uit.![]()
hahah lijkt wel of de hele buurt straks erbij betrokken wordt.quote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neen
Maar het schijnt dat mijn kapster haar de huid heeft volgescholden in plaatselijke uitgaansgelegenheid
Ik was er niet bij, maar de woorden trol, bostrol en vissenkop schijnen vaak gevallen te zijn
dat gaat bij mij echt jeuken.quote:
niks moet tochquote:Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaahhhh jaja, ik ken dat nog van mijn studententijd. lekker in je nest tot 2, 3 uur![]()
![]()
Zou dat nu nog wel kunnen, maar ik moet trainen straks.
Nee, dat niet. Maar ik heb afgesproken in the Gym. Ik moet nog de laatste kilo's kwijt en wil wat droger worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |