ik wil je wel eens bij de Christine le duc binnensmokkelen, kun je ze ook aanraken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog nooit een dildo van dichtbij gezien..
gadverquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Met 1000 balletjes moet je wel een magnetische dildo mee kunnen maken, lijkt me.
Jij hebt genoeg aan een vinger?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb die fascinatie van homo's met dildo's nooit gesnapt, ben ik nou geen echte homo
Getver.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg aan een vinger?
Moet je nog ehm... zegelen vandaag?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaa DUSSSS mensen, het is alweer bijna kwart over zeven.....
voor eenzame mensenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb die fascinatie van homo's met dildo's nooit gesnapt, ben ik nou geen echte homo
heb jij er 1 ?quote:
Of voor mensen die het gewoon lekker vinden om iets toe te voegen aan hun seksleven.quote:
Nu moest ik ineens weer aan dit topic denken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik snap die anale fascinatie sowieso niet..
Jazeker. Helemaal van en voor je "kunst" levenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stel je bijvoorbeeld eens voor Wonderer, dat je jezelf in je levensonderhoud kunt voorzien met schrijven.
Kun je je voorstellen hoe heerlijk dat is.
Ik vond laatst ergens een site waar ze er zelf eentje maakten van een pringles (nou ja, lays stax) bus, wat schuimrubber en een condoom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem nog wel eens willen proberen![]()
*uche*
Dat is wel goedkoper jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond laatst ergens een site waar ze er zelf eentje maakten van een pringles (nou ja, lays stax) bus, wat schuimrubber en een condoom.
poor peoples fleshlitequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond laatst ergens een site waar ze er zelf eentje maakten van een pringles (nou ja, lays stax) bus, wat schuimrubber en een condoom.
Oh, en een o-ring. Bijna vergetenquote:
leuk voor je, geniet maar flink en doe dan verslagquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef richeser1982 het volgende:
en wie gaat er vanavond weer eens lekker uit in de plaatselijke gay tent????
Ikke wel. heb ik wel verdient na dagenlang alleen maar studeren!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, en een o-ring. Bijna vergeten
Even kijken of ik het nog weet... twee stukken schuimrubber, eentje rol je stijf op voor onderin de bus, de ander (condoomlengte) iets minder stijf. O-ring onderin de condoom en in het schuimrubber, het randje van de condoom span je over de rand van de bus zodat alles blijft zitten, beetje glijmiddel erin en gaan met die banaan. Bij volgende gebruik nieuwe condoom erin en als je het dekseltje erop doet, kun je het zo gecamoufleerd wegzetten
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef MisterO het volgende:
hoooi
Vanavond op stap in Amsterdam met CDP en SAJ
Wonderer is behept met een redelijk geheugen en een link-klik-fetishquote:
Ik heb nu al wat anders, anders had ik best mee gewildquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks! had je zin om mee te gaan?
de drie musketiersquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef MisterO het volgende:
hoooi
het bevalt je goed in het Amsterdamse hequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef MisterO het volgende:
hoooi
Ga je maar een andere x meequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu al wat anders, anders had ik best mee gewild
Tuurlijk, niks anders verwacht ook he. Ik hou van de drukte enzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het bevalt je goed in het Amsterdamse he
Ik moest al aan degengevechten denken...quote:
http://www.ooievaarsrun.nl/ twee runs als chauffeur meegereden met een aantal rolstoelers en verstandelijk gehandicapten. In een lange stoet met vrachtwagens, vuilniswagens, bergingsvoertuigen, brandweerwagens en begeleid door politie en marechaussee.quote:
o ja, dat zei je gisteren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.ooievaarsrun.nl/ twee runs als chauffeur meegereden met een aantal rolstoelers en verstandelijk gehandicapten. In een lange stoet met vrachtwagens, vuilniswagens, bergingsvoertuigen, brandweerwagens en begeleid door politie en marechaussee.
Een tocht door den haag, westland en scheveningen.
het eerste wat ik dacht toen ik dit zag, was aan een lavalampquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil je wel eens bij de Christine le duc binnensmokkelen, kun je ze ook aanraken.
Ik doe zelf ook niets met die dingen hoor, wat dat betreft ben ik een tight ass![]()
ik heb voor mijn verjaardag van de blowkids wel ooit eens zo'n soort ding gehad
[ afbeelding ]
uiteindelijk wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk, niks anders verwacht ook he. Ik hou van de drukte enzo![]()
Alhoewel ik het soms wel errrg druk heb en kan ik soms moeilijk prioriteiten maken![]()
Nee I <3 Amsterdam for sure. Jij wilde toch ook verhuizen naar Damsco?
zou wel erg vroeg zijn he tís pas 20 uurquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag kinderen
iedereen al klaar 4 a night out? get ur hair did and shit.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Even kijken of ik het nog weet... twee stukken schuimrubber, eentje rol je stijf op voor onderin de bus, de ander (condoomlengte) iets minder stijf. O-ring onderin de condoom en in het schuimrubber, het randje van de condoom span je over de rand van de bus zodat alles blijft zitten, beetje glijmiddel erin en gaan met die banaan. Bij volgende gebruik nieuwe condoom erin en als je het dekseltje erop doet, kun je het zo gecamoufleerd wegzetten
Nee, ik heb ehm... de hele maand vrij genomen om me (cryptisch) op de belangrijkere dingen in het leven te richten én er eeeeven tussenuit te gaan met een bepaald iemand.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet je nog ehm... zegelen vandaag?
Ik snap het ook nog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik heb ehm... de hele maand vrij genomen om me (cryptisch) op de belangrijkere dingen in het leven te richten én er eeeeven tussenuit te gaan met een bepaald iemand.
voor eten niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou wel erg vroeg zijn he tís pas 20 uur
o wat foutquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik Pringles van hem mag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
En dan met zo'n pringlesbus op-en-neer?.
Wat houdt zegelen in dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik heb ehm... de hele maand vrij genomen om me (cryptisch) op de belangrijkere dingen in het leven te richten én er eeeeven tussenuit te gaan met een bepaald iemand.
En ik! Heb! Er! Zín an!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog..
quote:
Prrroeee, zijn het geen dropjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
aaaaaahhhhhhhhhhhhh leuke kittens heb je!
Ja ach dat is mijn bijbaan.quote:
das geen goede bodem voor kroegentocht. Ach, onderweg een Febootje naar binnenwerken.quote:
voor mij wel hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das geen goede bodem voor kroegentocht. Ach, onderweg een Febootje naar binnenwerken.
Ga nou eens met die poesjes spelen. Dan wennen ze aan je en het is leuk om dan krasjes in je handen te krijgen van die nageltjes en dan miauwen ze naar je en dan ga je je ouders bedanken, of, als je dat moeilijk vindt, laat je ze mérken dat je ze heel erg leuk vindt.quote:
soms krijg ik het gevoel dat je me niet màgquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga maar naar een parkeerplaats
Ik ben allergisch voor de poezen, dus ik kan niet zo heel lang bij ze zijn. Daarbij zie ik ze alleen in de weekenden, omdat ze in Limbabwe wonen en ik niet meer. Ze zijn ook heel bang voor alles en iedereen, omdat het zwerfkatbroertjes zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga nou eens met die poesjes spelen. Dan wennen ze aan je en het is leuk om dan krasjes in je handen te krijgen van die nageltjes en dan miauwen ze naar je en dan ga je je ouders bedanken, of, als je dat moeilijk vindt, laat je ze mérken dat je ze heel erg leuk vindt.
en daar moet je dan je haar voor doen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das geen goede bodem voor kroegentocht. Ach, onderweg een Febootje naar binnenwerken.
alleen soms?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
soms krijg ik het gevoel dat je me niet màg
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
soms krijg ik het gevoel dat je me niet màg
Die post was eigenlijk in reactie op dat verhaal van Wonderer, niet op jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik Pringles van hem mag..
Vandaar je voorkeur voor de mannelijke variant van de mensch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de poezen, dus ik kan niet zo heel lang bij ze zijn. Daarbij zie ik ze alleen in de weekenden, omdat ze in Limbabwe wonen en ik niet meer. Ze zijn ook heel bang voor alles en iedereen, omdat het zwerfkatbroertjes zijn.
Wat is een powerkiwi?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik! Heb! Er! Zín an!!
Dat je het snapt! Ik heb het dan ook met de grootst mogelijke zorg verwoord, als hier al een Powerkiwi komt kijken, dan wil je al helemáál niet weten wie er allemaal nog meer meeleest.
als je niet in zo'n uithoek woonde kon je mee op sleeptouw vanavondquote:
blanke sabels ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest al aan degengevechten denken...
Who told you I was gayquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar je voorkeur voor de mannelijke variant van de mensch?
aaaah... maar ik krijg nooit zegeltjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach dat is mijn bijbaan.
Als je iets met je Corsa doet, een bepaalde handeling bij een bepaalde onderneming, dan krijg je daar zegeltjes bij.
uiteraard moet je overal er netjes uitzien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en daar moet je dan je haar voor doen?
Ik heb geen haar op het moment, dat scheelt
Naja, ze wennen vanzelf wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de poezen, dus ik kan niet zo heel lang bij ze zijn. Daarbij zie ik ze alleen in de weekenden, omdat ze in Limbabwe wonen en ik niet meer. Ze zijn ook heel bang voor alles en iedereen, omdat het zwerfkatbroertjes zijn.
quote:
1e is ook al in geen velden of wegen te bekennen.quote:
Keukenkast zit toch in Tilburg? Of ben ik nu in de war?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je niet in zo'n uithoek woonde kon je mee op sleeptouw vanavond
nee dat ben ik echt niet met je eens hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef MisterO het volgende:
Keukenkast is echt een 2e hiw
Ach, de 2e zal binnenkort ook wel verdwijnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1e is ook al in geen velden of wegen te bekennen.
wel flauw, maar moest wel lachenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar je voorkeur voor de mannelijke variant van de mensch?
Knorren en kopjes doen ze nog niet, ik kan ze net aaien met één vinger.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, ze wennen vanzelf wel.![]()
Het zijn er nog twee ook!Dat wordt straks nog wat dan!
Knorren ze al en kopjes en alles?
nee hij zit bij paps en mams en de poezenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keukenkast zit toch in Tilburg? Of ben ik nu in de war?.
dat was Eustance of zo iets, dacht ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keukenkast zit toch in Tilburg? Of ben ik nu in de war?.
Geen idee, ze lijken allemaal zo op elkaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was Eustance of zo iets, dacht ik.
Ik haal die twee nog steeds door elkaar geloof ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wreed weggerukt bij hun moeder!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik haal die twee nog steeds door elkaar geloof ik..
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is een powerkiwi?
Dat is echt onzin! Helemaal als het nog kittens zijn!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wreed weggerukt bij hun moeder!
maar weet je zwerfkatjes aarden nooit
heb je meteen last van je allergie? Mijn broertje had er al last van als ie meteen een huis binnenkwam waar een kat woont.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Knorren en kopjes doen ze nog niet, ik kan ze net aaien met één vinger.
Ja, het zijn er twee en ze stoeien heel veel en het zijn heerlijke schatkatjes
Ze heten Robbie en Basje
Ik zit bij papa en mama en de poezen in Limburg, maar ik woon doordeweeks in Tilburg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
170 bezoekers in twee dagen tijd, die er gemiddeld 2 minuten doorbrengen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Je bent gewoon echt een Blog gestart
!
Nou, als je naar die ene grote met die schelp gaat, dan moeten ze dat wel aanbieden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
aaaah... maar ik krijg nooit zegeltjes
was dat die gast met dat vriendje op het strand en dat ze ook land en stad afgingen reizen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Steve het volgende:
Eustace woont toch ergens in het noorden? En KK Tilburg/Limburg.
Het maakt niet uit wat je typt, maar ik moet zo lachen om jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Nog niet, maar ik denk dat als die katten hier in huis hebben rondgezworven en zo, dat het dan vanzelf wel komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je meteen last van je allergie? Mijn broertje had er al last van als ie meteen een huis binnenkwam waar een kat woont.
Wie heeft die namen bedacht??quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Knorren en kopjes doen ze nog niet, ik kan ze net aaien met één vinger.
Ja, het zijn er twee en ze stoeien heel veel en het zijn heerlijke schatkatjes
Ze heten Robbie en Basje
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar joh!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
170 bezoekers in twee dagen tijd, die er gemiddeld 2 minuten doorbrengen.
En al 5 dollarcent aan advertentieinkomsten..
Die schelp is toch van de blauwe kaart?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als je naar die ene grote met die schelp gaat, dan moeten ze dat wel aanbieden.Anders doen ze hun werk niet goed en zwaait er wat!
nope eustace woont in groningenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij was toch de ex-Spunker die journalistiek is gaan studeren die probeert af te vallen? En Eustace was de verwende puberende puber die tips voor anale seks wilde, die een dure camera heeft maar niet weet hoe hij er goede foto's mee moet maken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zit bij papa en mama en de poezen in Limburg, maar ik woon doordeweeks in Tilburg.
Eustace is die van de romantische strandverhalen met zijn vriendje
Eigenlijk hebben ze dat zelf gedaan, een beetje.quote:
o god ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zit bij papa en mama en de poezen in Limburg, maar ik woon doordeweeks in Tilburg.
Eustace is die van de romantische strandverhalen met zijn vriendje
Ja, maar ook met zegeltjes!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die schelp is toch van de blauwe kaart?
Ja nouhou...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je typt, maar ik moet zo lachen om jou.![]()
In positieve zin.
Sounds about rightquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij was toch de ex-Spunker die journalistiek is gaan studeren die probeert af te vallen? En Eustace was de verwende puberende puber die tips voor anale seks wilde, die een dure camera heeft maar niet weet hoe hij er goede foto's mee moet maken?
Blauwe zegelkaart? Euh ik heb een blauwe kaart met luchtkilometers.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar ook met zegeltjes!Je kunt kíezen!
Als je een blauwe zegelkaart hebt dan heb je echt een fucking ass groot probleem, want die zijn al sinds januari niet meer geldig weet je!
Voor verschillende organisaties jahquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, dat zei je gisteren.
Doe je vrijwillgerswekr?
Oke ja nee dan is het goed, want het is óf, óf!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blauwe zegelkaart? Euh ik heb een blauwe kaart met luchtkilometers.
Mij zijn nooit zegelts aangeboden
het zit je echt zo hoog ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Fok-user. Ja, het is heel wat anders dan bijvoorbeeld een SuperWormJim of Remlof, een Powerkiwi, maar hij las wel mee vanmiddag en heeft ook nog iets gepost. Dus er zijn nog wel meer van die users die denken, goh, eens lezen wat daar allemaal gebeurt, dus moet je hier wel cryptisch zijn. Voor je het weet heb je Sitethief in je tuin staan of maakt een ander weer foto's van je huis en zet ze hier in het topic en vraagt er dan bij of ik daar inderdaad woon. Of dat diegene dan, een paar jaar later, gaat opzoeken waar ik in de binnenstad woon, destijds, en dat ik hem dan per ongeluk voorbij loop en "wtf" denk. Dat is namelijk ook al echt gebeurd. Ja, en dán houdt Waxxer zijn grote mond wel.
*zet thee en koffie klaar voor een ieder.
Pff, nou, pff, Des verzorgen lijkt me al een fulltime baan!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor verschillende organisaties jah(naast part-time baan en studie en Des
)
#1 - Gebruik nooit je eigen naam;quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Fok-user. Ja, het is heel wat anders dan bijvoorbeeld een SuperWormJim of Remlof, een Powerkiwi, maar hij las wel mee vanmiddag en heeft ook nog iets gepost. Dus er zijn nog wel meer van die users die denken, goh, eens lezen wat daar allemaal gebeurt, dus moet je hier wel cryptisch zijn. Voor je het weet heb je Sitethief in je tuin staan of maakt een ander weer foto's van je huis en zet ze hier in het topic en vraagt er dan bij of ik daar inderdaad woon. Of dat diegene dan, een paar jaar later, gaat opzoeken waar ik in de binnenstad woon, destijds, en dat ik hem dan per ongeluk voorbij loop en "wtf" denk. Dat is namelijk ook al echt gebeurd. Ja, en dán houdt Waxxer zijn grote mond wel.
*zet thee en koffie klaar voor een ieder.
Maar ik moet zelf altijd smeken voor mijn luchtkilometersquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke ja nee dan is het goed, want het is óf, óf!Allebei mag niet!
Maar ik heb trouwens nog een veel bredere, meer intelligente kennis van een boel andere zaken hoor.Straks denkt iedereen nog dat mijn leven in het teken van dat bedrijf staat!
Maar ja, met die kredietcrisis mag ik blij zijn dát ik werk heb.
En waarom hoort de naam Basje bij heel klein en lief en zoet en een beetje bangig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze dat zelf gedaan, een beetje.
Als je ze bezig ziet dan zie je gewoon wat hun naam moet zijn.
Basje is heel klein en lief en zoet en een beetje bangig en Robbie is groter en stoerder.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
#1 - Gebruik nooit je eigen naam;
#2 - Post nooit een foto van je gezicht;
#3 - Schrijf nooit je woonplaats voluit;
#4 - Blijf vaag en cryptisch blijven over je werk;
#5 - Blijf vaag en cryptisch blijven over waar je op korte termijn bent;
#6 - Post geen links naar eigen site of foto's posten die je op je site host (ivm http://whois.domaintools.com/)
#7 - Post geen links posten naar je twitter, hyves, facebook, gay.nl profiel (tenzij dit een speciaal anoniem account is)
#8 - Post nooit je linkedin profiel
#9 - Vermijd IRL verwijzingen naar Fok!, twitter, facebook of hyves.
Maar als ik Henge type dan is het ook wel duidelijk toch? En Emm, Amster ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
#3 - Schrijf nooit je woonplaats voluit;.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar joh!
Maar dat is zéker 6 of 7 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik houd me hier al een tijdje aan!Met dat linken van foto's heb ik ook al e.e.a. ervaren.
![]()
Plannen, en Des is hier alleen in de weekenden.. ik zie um doordeweeks niet... Misschien staat ie bijv. vanavond ook voor de deur, zo'n verassingstypje issie welquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pff, nou, pff, Des verzorgen lijkt me al een fulltime baan!Waar haal je de tijd vandaan joh?! Petre86?
Het gaat daarbij om de vindbaarheid via Google.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als ik Henge type dan is het ook wel duidelijk toch? En Emm, Amster ook wel eigenlijk.
gemaaitquote:
Gewoon.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En waarom hoort de naam Basje bij heel klein en lief en zoet en een beetje bangig?
Ben je alle computers op je werk afgegaan om vanaf daar je site te bezoeken?quote:
Owquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat daarbij om de vindbaarheid via Google..
Ja ik studeer ehh... iets met kranten, tijdschriften... alleen wat vertraging... ivm andere bijbaan bij iets met een krant... te veel voor gewerkt... nu ondervind ik daarvan de gevolgen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik moet zelf altijd smeken voor mijn luchtkilometers
Van welke zaken heb jij nog een boel kennis dan?
En trouwens voor een bijbaan is toch allang goed? En als je er plezier in hebt dan is dat alleen maar mooi!
Haha okequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik studeer ehh... iets met kranten, tijdschriften... alleen wat vertraging... ivm andere bijbaan bij iets met een krant... te veel voor gewerkt... nu ondervind ik daarvan de gevolgen...
Hopelijk snap je het nog, maar ik heb nog een voorstellijstje ingevuld bij die fokhomo-hyves, alleen ben ik daar weer weggegaan omdat ik Fok en privé wil scheiden (zie lijstje G_E), want ik denk ook dat de leek raar opkijkt als hij de term fokhomo's ziet.
Het gemaaide gras.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
gemaait
Ik dacht ECHT dat je dat met een -t schrijft aan het einde. Maar volgens de spellingscontrole is dat fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |