Ik ben allergisch voor de poezen, dus ik kan niet zo heel lang bij ze zijn. Daarbij zie ik ze alleen in de weekenden, omdat ze in Limbabwe wonen en ik niet meer. Ze zijn ook heel bang voor alles en iedereen, omdat het zwerfkatbroertjes zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga nou eens met die poesjes spelen. Dan wennen ze aan je en het is leuk om dan krasjes in je handen te krijgen van die nageltjes en dan miauwen ze naar je en dan ga je je ouders bedanken, of, als je dat moeilijk vindt, laat je ze mérken dat je ze heel erg leuk vindt.
en daar moet je dan je haar voor doen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das geen goede bodem voor kroegentocht. Ach, onderweg een Febootje naar binnenwerken.
alleen soms?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
soms krijg ik het gevoel dat je me niet màg
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
soms krijg ik het gevoel dat je me niet màg
Die post was eigenlijk in reactie op dat verhaal van Wonderer, niet op jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik Pringles van hem mag..
Vandaar je voorkeur voor de mannelijke variant van de mensch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de poezen, dus ik kan niet zo heel lang bij ze zijn. Daarbij zie ik ze alleen in de weekenden, omdat ze in Limbabwe wonen en ik niet meer. Ze zijn ook heel bang voor alles en iedereen, omdat het zwerfkatbroertjes zijn.
Wat is een powerkiwi?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik! Heb! Er! Zín an!!
Dat je het snapt! Ik heb het dan ook met de grootst mogelijke zorg verwoord, als hier al een Powerkiwi komt kijken, dan wil je al helemáál niet weten wie er allemaal nog meer meeleest.
als je niet in zo'n uithoek woonde kon je mee op sleeptouw vanavondquote:
blanke sabels ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest al aan degengevechten denken...
Who told you I was gayquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar je voorkeur voor de mannelijke variant van de mensch?
aaaah... maar ik krijg nooit zegeltjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach dat is mijn bijbaan.
Als je iets met je Corsa doet, een bepaalde handeling bij een bepaalde onderneming, dan krijg je daar zegeltjes bij.
uiteraard moet je overal er netjes uitzien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en daar moet je dan je haar voor doen?
Ik heb geen haar op het moment, dat scheelt
Naja, ze wennen vanzelf wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de poezen, dus ik kan niet zo heel lang bij ze zijn. Daarbij zie ik ze alleen in de weekenden, omdat ze in Limbabwe wonen en ik niet meer. Ze zijn ook heel bang voor alles en iedereen, omdat het zwerfkatbroertjes zijn.
quote:
1e is ook al in geen velden of wegen te bekennen.quote:
Keukenkast zit toch in Tilburg? Of ben ik nu in de war?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je niet in zo'n uithoek woonde kon je mee op sleeptouw vanavond
nee dat ben ik echt niet met je eens hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef MisterO het volgende:
Keukenkast is echt een 2e hiw
Ach, de 2e zal binnenkort ook wel verdwijnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1e is ook al in geen velden of wegen te bekennen.
wel flauw, maar moest wel lachenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar je voorkeur voor de mannelijke variant van de mensch?
Knorren en kopjes doen ze nog niet, ik kan ze net aaien met één vinger.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, ze wennen vanzelf wel.![]()
Het zijn er nog twee ook!Dat wordt straks nog wat dan!
Knorren ze al en kopjes en alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |