quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik denk dat we de tweede helft wel over Utrecht heen gaanSoort Qarabagh-thuis scenario hoop ik op
Ah een echte fan! Zit je lekker warm thuis vriend?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik denk dat we de tweede helft wel over Utrecht heen gaanSoort Qarabagh-thuis scenario hoop ik op
Jij zit toch ook thuis man, frustie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah een echte fan! Zit je lekker warm thuis vriend?
En AZ zal ook wel winnen met 3-1 of zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twente wint regelmatig kutwedstrijden met 2-1. Juich niet te vroeg.
Jeuj!quote:
Jij bent nu toch ook een fan. Of support je in het stadion?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Droeftoeterquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis een uit wedstrijd. Met de bus. Weet je hoelang dat duurt? Dat kon niet met mijn afspraken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij zit toch ook thuis man, frustie.
Dat is nog maar de vraag. Zonder de Moun mist dit elftal echt wel uitstraling en klasse.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
En AZ zal ook wel winnen met 3-1 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |