quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Simons, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Toivonen, Wuytens, Nijland, Marcellis en Jonathan.
Zal ik photoshop anders even aan slingeren?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:02 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 12 september 18.45
PSV Roda JC
19.45
FC Twente FC Utrecht
sc Heerenveen FC Groningen
20.45
ADO Den Haag AZ
Zondag 13 september 12.30
Willem II Feyenoord
14.30
Ajax NAC Breda
Sparta Rotterdam RKC Waalwijk
VVV-Venlo Heracles Almelo
16.30
Vitesse NEC
Aardig Paintwerk.
Leuk doekje van de PSV supporters en een mooi gebaar ook voor een speler die 10 jaar bij PSV heeft gezeten.quote:
Het is Afellay, niet Affelayquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Simons - Ooijer - Pieters
Bakkal - Engelaar
Lazovic - Afellay - Doedelzak
Koevermans
Zo?
Huhquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is Afellay, niet Affelay
Wat? vechten....quote:
Haha, idd. Nu al niet meer boeiend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die wedstrijd hoef ik ook niet aan te zetten dus.
Jawel, het moet 6-0 wordenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:58 schreef StarGazer het volgende:
Psv met 1-0 voor thuis tegen Roda, het moet niet gekker worden
Dat zal het nu ook wel worden, psv is een stuk sterkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, het moet 6-0 worden
Laat het ons hopenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zal het nu ook wel worden, psv is een stuk sterker
Graag, we hebben nog een mooie banner nodigquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zal ik photoshop anders even aan slingeren?
Eg woar ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zal het nu ook wel worden, psv is een stuk sterker
Ach ik heb in ieder geval puntjes voor coach van het jaar gescoord dankzij Doedelzakquote:
F O K, HOOLIGANSquote:
Ik bij profcoachquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach ik heb in ieder geval puntjes voor coach van het jaar gescoord dankzij Doedelzak
Wajoow.quote:
Zozo Enevoldsen in de basis. Doe eens gek Jans.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:10 schreef venomsnake het volgende:
SC Heerenveen: Lejsal; Bak Nielsen, Breuer, Dingsdag, Koning; Grindheim, Losada, Svec; Beerens, Sibon, Paulo Henrique.
FC Groningen: Luciano; De Roover, Granqvist, Svejdik, Stenman; Enevoldsen, Holla, Van de Laak, Zonneveld; Pedersen, Nordstrand.
Ik stond er ook even van te kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Zozo Enevoldsen in de basis. Doe eens gek Jans.
Jeujtje.quote:
Afellay heeft auw...quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom komt Toivonen er in?
Nu NAC nog winnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef Superheld het volgende:
Een goed weekend!!!111
Nee, het is een slechte wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef versteegrob het volgende:
Is PSV veel beter dan Roda? Walkover?
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=1188&details=uitslagenuitgebreid&id=298quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:50 schreef DuTank het volgende:
Beeldmateriaal 1-0?
Nee dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef _Mike_ het volgende:
Maakt Roda nog kans op de 1-1 of zit dat er niet in?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toivonen "Fucking Embarrassing"
2-0
Zat daar geen handje bij ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-0 Manolev.
Voorlopig de beste transfer van het seizoen, denk ik zo.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-0 Manolev.
Voorlopig de beste transfer van het seizoen, denk weet ik zo.
0-1...quote:
Wie heeft gescoord?quote:
Dat is wel beter voor mijn Profcoachquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-0 Manolev.
Voorlopig de beste transfer van het seizoen, denk ik zo.
Hoe vergaan het de nieuwe aankopen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Superheld het volgende:
Groningen begon wel lekker. Jammer dat ze niet scoorde.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:05 schreef Suikerbrood het volgende:
Hoe doen Heerenveen en Groningen het, moet het missen
Twente wint regelmatig kutwedstrijden met 2-1. Juich niet te vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Paul het volgende:
JAN WOUTERS WERD GELUKKIG FF BOOS JAAAAAAAA ZO!
Die is in balbezit overal te vinden behalve aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Wissel die Zonneveld aub, die bakt er weer niks van.
Inderdaad. En bij balverlies is dat zwaar klote. Ligt steeds veel te veel ruimte op links daardoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Die is in balbezit overal te vinden behalve aan de linkerkant.
Iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een klote scheidsrechter! De vrije trap van perez (die lekker op de paal was) sloeg ook weer nergens op. 200 aanslagen op Utreg spelers, 1 licht flut tikje op een of andere twente speler en weer was het een vrije trap zogenaamd.. absurd!
gelukkig is de grens wel wakker.
Yup, poor Stenman die het toch al lastig zat met Beerens heeft doorgaans.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. En bij balverlies is dat zwaar klote. Ligt steeds veel te veel ruimte op links daardoor.
Grindheim werd ook oprecht uitgelachen door hem.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
Wat wil die Grindheim nou beginnen tegen Granqvist dan?![]()
Dat was een grappig gezicht jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Grindheim werd ook oprecht uitgelachen door hem.
Was natuurlijk een vrij misselijk duwtje waardoor hij niet meer kon koppen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Grindheim werd ook oprecht uitgelachen door hem.
Ja schandalig, Svejdik had een diep donkerrode kaart verdiend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Was natuurlijk een vrij misselijk duwtje waardoor hij niet meer kon koppen.
Haal die vent toch uit je opstelling man..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef StarGazer het volgende:
Zonneveld, waarom pak je nou weer geel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haal die vent toch uit je opstelling man..
Duurt niet lang meer en hij zit iedere wedstrijd op de bank.
Nee maar als je het terug kijkt had het best een pingel kunnen zijn. Er gebueren daar rare dingen. Eerst al Luciano met zijn rare duik waaruit gewoon een goal viel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ja schandalig, Svejdik had een diep donkerrode kaart verdiend.
Liep op het veld langs bij het publiek volgens mij...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat deed Luinge bij den haag? Ik hoor iets over wuiven?
Maar ik zat niet op erediviie live 1
sibon is ook een smerig ventje hoor. Zo'n type die je vervloekt als hij niet bij speelt. Mooi om te zien. Enevoldsen is goed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
Nog geen doelpunten maar Heerenveen speelt beter dan onder Sollied. Jammer van de onterecht afgekeurde goal. Hij fluit bijna voor alles van Sibon
En wat is er in het DSB stadion te doen dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef TJV het volgende:
Dat DSB-stadion doet iets met je handen, zelfs enkele ADO-supporters klappen.
Nee hoor hij zat maar het was wel raar dat hij daar al weer tegen Sibon floot. Beetje irri.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
sibon is ook een smerig ventje hoor. Zo'n type die je vervloekt als hij niet bij speelt. Mooi om te zien. Enevoldsen is goed!
en er is geen goal afgekeurd.. Granqvist pakte hem Nog gewoon voor de lijn.
ADO speelt thuis, schatje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef TJV het volgende:
Luinge werd toegezongen; ''Luinge, Luinge, we worden kampioen''. Maar hij deed niets.
Dat DSB-stadion doet iets met je handen, zelfs enkele ADO-supporters klappen.
Is iedereen ontgaan behalve jou geloof ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef Ungeheuer het volgende:
Wat vond je trouwens van Bak Nielsen die zijn elleboog in het hoofd van Zonneveld plantte?
Idd Sibon, ratje is het en een mooie voetballer. Leuk om te zien behalve als hij tegen Groningen speelt. Dan moet ie nokken met zijn fratsen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
sibon is ook een smerig ventje hoor. Zo'n type die je vervloekt als hij niet bij speelt. Mooi om te zien. Enevoldsen is goed!
en er is geen goal afgekeurd.. Granqvist pakte hem Nog gewoon voor de lijn.
Hehe nee hoor, Kuipers gaf geel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Is iedereen ontgaan behalve jou geloof ik
Dat was geen elleboog hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, Kuipers gaf geel.
Ik heb het ook gezien!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Is iedereen ontgaan behalve jou geloof ik
Wij hebben Luciano.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
Losada speelt trouwens een puike wedstrijd. En Sibon eigenlijk ook en Henrique eigenlijk ook.
Waarom staan we niet gewoon met 3-0 voor eigenlijk?
We hebben het over hetzelfde moment? Dat rollertje? Het publiek heeft niet zitten juichen en ook mijn uitvak matties kunnen zich geen afgekeurde goal herinneren. Wel aardige pot. Heerenveen iets beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor hij zat maar het was wel raar dat hij daar al weer tegen Sibon floot. Beetje irri.
Voor de rest best een aardige wedstrijd.
Denk het ook jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:49 schreef Tha_Duck het volgende:
En daar gaan we weer!
Als Twente niet huilend weg is gerend
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
COME ON UTREG!! COME ON UTREG!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik denk dat we de tweede helft wel over Utrecht heen gaanSoort Qarabagh-thuis scenario hoop ik op
Ah een echte fan! Zit je lekker warm thuis vriend?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik denk dat we de tweede helft wel over Utrecht heen gaanSoort Qarabagh-thuis scenario hoop ik op
Jij zit toch ook thuis man, frustie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah een echte fan! Zit je lekker warm thuis vriend?
En AZ zal ook wel winnen met 3-1 of zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twente wint regelmatig kutwedstrijden met 2-1. Juich niet te vroeg.
Jeuj!quote:
Jij bent nu toch ook een fan. Of support je in het stadion?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Droeftoeterquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis een uit wedstrijd. Met de bus. Weet je hoelang dat duurt? Dat kon niet met mijn afspraken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij zit toch ook thuis man, frustie.
Dat is nog maar de vraag. Zonder de Moun mist dit elftal echt wel uitstraling en klasse.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
En AZ zal ook wel winnen met 3-1 of zo.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis een uit wedstrijd. Met de bus. Weet je hoelang dat duurt? Dat kon niet met mijn afspraken.
Maar thuiswedstrijden ben ik er altijd.
Prioriteiten stellen. Mark_HGL had misschien ook wel afspraken, weet jij veel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis een uit wedstrijd. Met de bus. Weet je hoelang dat duurt? Dat kon niet met mijn afspraken.
Maar thuiswedstrijden ben ik er altijd.
Jij kan heul niet weten of ik het weet!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Mark_HGL had misschien ook wel afspraken, weet jij veel.
Beiden krijgen nu meer ruimte en kansen. Het wordt in ieder geval leuker om te zien nu.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Skv het volgende:
Eindelijk breekt de wedstrijd open.. (fct/fcu)..
Jij kan heul niet weten of hij het weet dat jij het wel of niet weet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij kan heul niet weten of ik het weet!
Ja, ook voor de neutrale kijker denk ik. Wedstrijd ligt leuk open.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Silenus het volgende:
Hmm, mooie wedstrijd nu in Enschede? Anders ga ik even de slotfase kijken.
Perez is een overschatte speler Paul.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Paul het volgende:
Speelt Perez nou slecht vandaag of ligt het aaan mij
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:11 schreef Gabbylicious het volgende:
Utrecht nu erop en eroverheen aub!
Dries Mertens gaan scoren
moeite waard!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Silenus het volgende:
Hmm, mooie wedstrijd nu in Enschede? Anders ga ik even de slotfase kijken.
Met een kopbal. Houdt die Derksen ook eens zijn bek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:11 schreef Gabbylicious het volgende:
Utrecht nu erop en eroverheen aub!
Dries Mertens gaan scoren
Vind het wel een goede wissel. Heerenveen speelt wel errug aanvallend nu.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Ik durf bijna niet meer te kijken..
zou leuk zijn als ze het kunnen volhouden dan is daar de traditie gebroken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind het wel een goede wissel. Heerenveen speelt wel errug aanvallend nu.
Nog even volhouden verdomme
Zeker weer voor een kratje die je niet krijgtquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
Wie durft met mij te wedden dat Verhoek wordt gewisseld?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ze het kunnen volhouden dan is daar de traditie gebroken.
en laten we die morgen in ere
Preciesquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zeker weer voor een kratje die je niet krijgt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |