400 meter was warmerquote:
Een oma fietsquote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
Wat kreeg Fannie Blankers Koen kado van Amsterdam na haar 4 gouden Olympische medailles ?
Wat was haar bijnaam?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
Wat kreeg Fannie Blankers Koen kado van Amsterdam na haar 4 gouden Olympische medailles ?
Jurgen hingsen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Welke tienkamper had drie valse starts op de 100 meter op de Olympische spelen ?
Nu is t aan mij om een vraag te stellen?quote:
En vragenstellen staat vrij hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Nu is t aan mij om een vraag te stellen?
Welke nederlander won ooit een wereldtitel in zowel t boksen als t kickboksen?
nope.quote:
Soms wordt er een dag niet gepost.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef marsan het volgende:
[..]
nope.
Ik kom voor t eerst in dit topic, weet niet precies hoe t eraan toegaat
nee, ook niet.quote:
Ook niet. Hij is inmiddels al overledenquote:
Ook niet.quote:
correct, 'fightiing' Nordin Ben Salahquote:
Calvin Smith?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef tong80 het volgende:
Wie won er brons op de spelen van Seoel doordat Ben Johnson werd betrapt op doping ?
Welke sporter had de bijnaam 'de adelaar van Toledo'?quote:
Bahamontes ?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Welke sporter had de bijnaam 'de adelaar van Toledo'?
Correctquote:
Robbert de wit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef tong80 het volgende:
Wie is de beste Nederlandse tienkamper ooit ?
Oh jee, zo ver gaat mijn kennis niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
Nee iemand uit de jaren 50
Was ooit nummer 1 op de wereldranglijst.
Mij ook, zonder Google gaat me dat niet lukkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Oh jee, zo ver gaat mijn kennis niet.
Helemaal goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef sportfreak het volgende:
Eef Kamerbeek
Vooral bekend door het missen van de Spelen van '56 door de boycot
Ja inderdaad maarten denk ik. vond martijn al zo raar klinken voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Oh ja, maar het is volgens mij Maarten.
Gebrek aan kunstgras?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom is India geen hockey grootmacht meer ?
Ok, plaats ik weer een vraag:quote:
Nee. Laterquote:
Was een mooi doelpunt iddquote:
Teun de Nooijerquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef sportfreak het volgende:
Nederland werd in 1998 in eigen land wereldkampioen. Wie scoorde in de sudden-death het beslissende doelpunt?
Juist.quote:
Eddy Boumans?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Ok, plaats ik weer een vraag:
Wie is de laatste Nederlandse winnaar van de witte trui in de Tour de France?
Correctquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef chufi het volgende:
Jemig geen idee. US-postal?
Ook niet, hintje....het was een Belgische ploeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:46 schreef tomtomaat het volgende:
GAN?
Nope, ploeg heeft ook maar 2 (?) jaar bestaan. Volgens mij moet Lemond nog steeds zijn salaris krijgen.quote:
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef tong80 het volgende:
Correct.
Ken je nog een onbekendere Nederlander ?
Ja nu je hem noemt weet ik het weer... Erg onbekend geblevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef tong80 het volgende:
'Ik Henkie Baars uut Diessen zo moar wereldkampioen. Da's toch nie te geleuven ?'
Henk Baars (Diessen, 3 augustus 1960) is een voormalig Nederlands wielrenner die in de jaren '80 tot het midden van de jaren '90 tot de Nederlandse veldrijders top behoorde.
Zijn overwinning tijdens het WK veldrijden in het Spaanse Guecho (Baskisch: Getxo) van 1990 is de meest aansprekende prestatie die Henk zijn carričre kenmerkt. De hele wereld rekende op Adrie van der Poel maar kreeg deze andere Nederlander op de hoogste trede van het podium.
Vandaag de dag is Henk Baars nog steeds woonachtig in zijn geboorteplaats Diessen (bij Tilburg) alwaar hij een bloeiende sportfietsenzaak drijft
Nee, die kwam tot de kwartfinale. Sloeg wel de wereldkampioen KO geloof ikquote:
Husnu Kocabas?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:43 schreef tong80 het volgende:
Tuur verloor van eenm Roemeen dacht ik.
Ik zoek een Nederlander wiens vader uit een ander land komt.
Juistquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Flappekz het volgende:
Orhan Delibas natuurlijk.
En Karel Miljon
'de swerver'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:51 schreef tong80 het volgende:
Wat was de bijnaam van Floris Jan Bovelander ?
Shit ja die was ik vergetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:01 schreef sportfreak het volgende:
beide.
In 2005 zilver met de kogel
In 2007 brons met de discus
Een amerikaanse ... Evelyn Ashford ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef tong80 het volgende:
Nellie Cooman liep ooit een wereldrecord op de 60 meter. Van wie verbrak ze het record ?
Juistquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet het een Oost Duitse zijn maar wie was dat ook al weer ...
Was het Koch en vergistte ik me ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kon achteraf bij Marlies Gohr geen 60m WR vinden
Ik weet het ook niet meer.. Bij de IAAF staat Cooman niet eens vermeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het Koch en vergistte ik me ?
Helemaal vreemdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer.. Bij de IAAF staat Cooman niet eens vermeld
In de all time list is Cooman degene met de oudste datum ....quote:
Eigenlijk best wel een goede prestatie van Nelli, 6e snelste vrouw ter wereldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef sportfreak het volgende:
Dat denk ik ook:
7.04 Marita Koch GDR 18/02/1957 1 Senftenberg 16/02/1985
Bron: http://www.iaaf.org/stati(...)/disc=60/detail.html
4de eigenlijk als je de twee dopingzondaars weghaalt. En Koch zal het als Oost-Duitse ook niet zonder pilletjes hebben gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een goede prestatie van Nelli, 6e snelste vrouw ter wereld
?? Isostar? Zat het daar niet in ?quote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef tong80 het volgende:
Op welk produkt werd Ben Johnson betrapt op de spelen van Seoel ?
Ton van Heugten?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
Wie is de laatste Nederlander die een motorrace won op het WK ?
Die oude pedofiel , hoe heet ie ook al weer ..?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:27 schreef tong80 het volgende:
[b]Wie was de beruchte coach van Bettine Vriesekoop ?
die is het inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Degene die een stempeltje miste bij de Elfstedentocht, kan even niet op zijn naam komen
Terwijl ik het niet te moeilijk probeer te makenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef Anaaliseert het volgende:
Doen jullie dit allemaal zonder google?! heb paar vragen gelezen maar pff d'r zitten wat lastige bij
Juist oftewel een accordeon.quote:
Dan had ik Sjakie Swart gepostquote:
Brooklynquote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef tong80 het volgende:
Welk deel van New york. Oftewel hoe heetten ze eerst ?
Juistquote:
Joe DiMaggio?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:58 schreef tong80 het volgende:
Die ook maar ik bedoel iemand uit de eerste helft van de vorige eeuw.
ja dat zou dan nog kunnen, maar ik weet het niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
Dat kan. Maar dit is één van de besten ooit.
Googlen dan maarquote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
ja dat zou dan nog kunnen, maar ik weet het niet.
in quizes google ik nietquote:
Ik normaliter ook niet maar als niemand het weet ... Uiteindelijk word ik dan tioch nieuwsgierig .. Googole het maar geef het antwoord nietquote:
op die manier, ok dat welquote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet maar als niemand het weet ... Uiteindelijk word ik dan tioch nieuwsgierig .. Googole het maar geef het antwoord niet
Nee nog niet ...quote:Op maandag 30 november 2009 00:56 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie gegoogeld ?
Markante man hč ? En een groot sportman
Nee die was een halve eeuw laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |