Ook niet. Hij is inmiddels al overledenquote:
Ook niet.quote:
correct, 'fightiing' Nordin Ben Salahquote:
Calvin Smith?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef tong80 het volgende:
Wie won er brons op de spelen van Seoel doordat Ben Johnson werd betrapt op doping ?
Welke sporter had de bijnaam 'de adelaar van Toledo'?quote:
Bahamontes ?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Welke sporter had de bijnaam 'de adelaar van Toledo'?
Correctquote:
Robbert de wit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef tong80 het volgende:
Wie is de beste Nederlandse tienkamper ooit ?
Oh jee, zo ver gaat mijn kennis niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
Nee iemand uit de jaren 50
Was ooit nummer 1 op de wereldranglijst.
Mij ook, zonder Google gaat me dat niet lukkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Oh jee, zo ver gaat mijn kennis niet.
Helemaal goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef sportfreak het volgende:
Eef Kamerbeek
Vooral bekend door het missen van de Spelen van '56 door de boycot
Ja inderdaad maarten denk ik. vond martijn al zo raar klinken voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Oh ja, maar het is volgens mij Maarten.
Gebrek aan kunstgras?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom is India geen hockey grootmacht meer ?
Ok, plaats ik weer een vraag:quote:
Nee. Laterquote:
Was een mooi doelpunt iddquote:
Teun de Nooijerquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef sportfreak het volgende:
Nederland werd in 1998 in eigen land wereldkampioen. Wie scoorde in de sudden-death het beslissende doelpunt?
Juist.quote:
Eddy Boumans?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Ok, plaats ik weer een vraag:
Wie is de laatste Nederlandse winnaar van de witte trui in de Tour de France?
Correctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |