+1 voor paintquote:
Zij die dat ja?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef Ensaf het volgende:
Vrijdagavond. Voor een vrij gezellige vrijgezelf () als Ensaf belooft dat altijd een spannende avond te worden. Gisteravond niet anders. Ik besloot mijn beste kloffie aan te trekken en ging naar de kroeg hier om de hoek. Eerlijk gezegd viel er niet eens zo veel te beleven, en dus ben ik maar een tijdje aan de bar blijven hangen. Ik raakte aan de praat met de man die naast mij zat, een werkloze die constant klaagde hoe krap hij het wel niet had maar desondanks geen biertje van mij kreeg. Ik mocht hem namelijk niet omdat hij constant mensen uit het buitenland (Britten, Zweden, Marrokanen, Luxemburgers en wat daar allemaal wel niet onder valt) zat te zeuren. In principe begrijpenlijk. Zoals iemand wiens naam ik niet meer weet al eens zij: Nederland heeft veel buitenland. Nederland heeft zelf meer buitenland dan Rusland en de Verenigde Staten bij elkaar!
In ieder geval, de paint waar de klacht duidelijk uit moge blijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je hem ontslagen in je shoarmazaak?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef DurumDoner het volgende:
Hehe door mij heeft hij geen baan.
Ik las: van die braingewashde gasten die denken dat ze de islam overlevenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:06 schreef Bomil het volgende:
van die braingewashde gasten die denken dat islam zal overnemen
En omdat hij een Fok!account onder de naam Ensaf heeft.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef DurumDoner het volgende:
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten!quote:
Dat had ik nog niet eens gezienquote:
Ik denk dat 'ie SBS juist leuk vond.quote:Op zondag 13 september 2009 00:39 schreef Magere_Gein het volgende:
Luxemburgers: rtl:![]()
![]()
Zweden - SBS6![]()
daar ben ik het toch wel met hem eens...
jij bent gewoon een topondernemerquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef DurumDoner het volgende:
Burgerlul-auto in een topic waar Ts zijn paintskills laat zien.quote:
Jij hebt z'n döner geprobeerd?quote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef beverton het volgende:
[..]
jij bent gewoon een topondernemer
Hou toch je bek.quote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ga eens op fitness man, met je luciferarmen.
Vroeger was alles leuker he opaquote:Op maandag 14 september 2009 12:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom vinden mensen die muizen grappig? De eerste keer was het leuk maar nu niet meer.
Wie noem jij hier een luciferarmenman?quote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ga eens op fitness man, met je luciferarmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |