De hele avond/nacht aan een tafel zitten.
Zo had ik gisteren een bruiloft. Nou moet ik zeggen dat ik enigszins verrast was dat ik een uitnodiging kreeg omdat we die lui niet echt goed kennen. Ik ken ze net een jaar, en hij is af en toe mee ui tgeweest. Puike kerel verder.
Dus wij met 10 man sterk richting die bruiloft, uiteraard aan pak. Iedereen even netjes feliciteren, (we kenden vrijwel niemand) even een bakje koffie gedronken en toen vol aan de zuip. Uiteraard

Er was een jolige DJ die de dansvloer vol probeerde te krijgen met het kabouter ploplied, wat overigens lukte en er waren wat leuke nichtjes en tantes die wel leuk waren. Dus wij stonden na een paar uur redelijk aangeschoten HE-LE-MAAL los te gaan daar zo. Fuck it, we kenden ze toch niet. Zitten de families van het bruidspaar aan een tafel aan de kant de hele tijd naar ons te kijken en zich te amuseren. Komop! swing lekker mee! Sommigen deden even mee met de polonaise op Frans Bauer (altijd leuk) maar verder was het een tamme bedoening. Wel heb ik nog even de salsa met tante Bets gedaan en wat nieuwe pasjes geleerd van een nichtje.
Klacht: Wij moesten het maken terwijl de familie vrijwel niet danste
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?