En waarom is dit niet de hoofdklacht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:42 schreef afcajos het volgende:
De hele avond/nacht aan een tafel zitten.
Zo had ik gisteren een bruiloft. Nou moet ik zeggen dat ik enigszins verrast was dat ik een uitnodiging kreeg omdat we die lui niet echt goed kennen. Ik ken ze net een jaar, en hij is af en toe mee ui tgeweest. Puike kerel verder.
Dus wij met 10 man sterk richting die bruiloft, uiteraard aan pak. Iedereen even netjes feliciteren, (we kenden vrijwel niemand) even een bakje koffie gedronken en toen vol aan de zuip. UiteraardEr was een jolige DJ die de dansvloer vol probeerde te krijgen met het kabouter ploplied
Lees post 2.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap je topic niet.
Je zegt in een zin wat je niet bevalt maar de rest van je verhaal lijkt meer een blog.
Je klaagt niet echt je vertelt wat.
Die komt er toch niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wacht op het meet-topicen tvp op de rest van de OP van deze
!
Correct. We gingen met de taxi naar huis en de chauffeur was toch blij met ons !!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:43 schreef beverton het volgende:
bruiloften zijn altijd leuk mits gratis drank
met z'n vieren in zijn nek gekotstquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Correct. We gingen met de taxi naar huis en de chauffeur was toch blij met ons !!
Nee, gewoon zingenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:48 schreef beverton het volgende:
[..]
met z'n vieren in zijn nek gekotst?
Hey taxichauffeur, we gaan je kar verbouwen *zing*quote:
Ja. Morgen staat ie er.quote:
Anders maak ik m'n eigen topic waarin ik klaag dat jij geen topic wil maken omdat niemand me gehosseld heeft.quote:
Hoelaat moet je vandaag naar E-J?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders maak ik m'n eigen topic waarin ik klaag dat jij geen topic wil maken omdat niemand me gehosseld heeft.
Niet. En nu ontopicquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoelaat moet je vandaag naar E-J?
ERIK-JAN?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoelaat moet je vandaag naar E-J?
Ach, het was wel leuk hoor. Er werd ook normale muziek gedraaid en we hebben nog ff gesprongen op liquido.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef sunxxx het volgende:
Zo te lezen ben ik blij dat ik daar niet bij hoefde te zijn.
Kabouter Plop en Frans Bauer......als dat het hoogtepunt van de avond was,dan was ik als bruid met mijn familie allang weg gerent.
DJ IJsblock voor uw recepties en crematies.quote:
Was er nog 'rivierzijde moederneuker?'quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, het was wel leuk hoor. Er werd ook normale muziek gedraaid en we hebben nog ff gesprongen op liquido.
DJ willem boerse draaide op de bruiloftquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
DJ IJsblock voor uw recepties en crematies.
Bijdeweg: iemand al pics gevraagd van het nichtje van TS?
Zou zo maar kunnen. Die gast draaide alles door elkaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was er nog 'rivierzijde moederneuker?'
Iets met joden en homo's?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Die gast draaide alles door elkaarMijn verzoekplaatje 'seven nations army' werd helaas niet verhoord. Hij vermoedde dat wij dan zouden gaan zingen
![]()
![]()
Neeuu, ik was nog moe van de dag er voor. Toen ik BT alle hoeken van de kamer liet zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen leuke hosselverhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:
Dat, enquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef Genius-F het volgende:
Waarom draaide hij niet van, SCHATJE MAG IK JE FOTO.
Werd ook nog gedraaidquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef Genius-F het volgende:
Waarom draaide hij niet van, SCHATJE MAG IK JE FOTO.
Belangrijkste post in dit topic wordt gewoon genegeerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:49 schreef spijkerbroek het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: heb je foto's van de nichtjes?
Vooruit. Nee, ik heb geen pics aangezien ik niet heel veel verbaal contact met die sma heb gehad. Gewoon goed gedanst maar verder niks.quote:Op zondag 13 september 2009 02:30 schreef First het volgende:
[..]
Belangrijkste post in dit topic wordt gewoon genegeerd.
Je hebt sowieso nooit verbaal contact met een smaquote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vooruit. Nee, ik heb geen pics aangezien ik niet heel veel verbaal contact met die sma heb gehad. Gewoon goed gedanst maar verder niks.
NU GOED!!?
Wat ben jij voor een nep-Fok!erquote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vooruit. Nee, ik heb geen pics aangezien ik niet heel veel verbaal contact met die sma heb gehad. Gewoon goed gedanst maar verder niks.
NU GOED!!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |