Waar is het linkse establisment ooit aan begonnen? Wilders zal hier garen bij spinnen. Ik zie die achterlijke haatzaaiende imams al die als getuige door Wilders worden opgeroepen in de rechtszaal verklaren dat zij Wilders niet gepast vinden in deze samenleving.quote:elsevier.nl
12 september 2009
Geert Wilders (PVV) moet woensdag 20 januari voor de strafrechter verschijnen om zich te verantwoorden voor zijn uitspraken over moslims. Hij is vastbesloten er het 'proces van de eeuw' van te maken. Dat zegt de PVV-leider in de zaterdageditie van De Telegraaf. Wilders doet uit de doeken dat hij overweegt ‘radicale imams en andere idioten’ als getuigen op te roepen in het proces.
Het Openbaar Ministerie vervolgt hem voor het aanzetten tot discriminatie en haat. Wilders vindt dat regelrechte onzin. ‘Ik wil dat de islam terecht staat en niet ik,’ zegt hij.
Wilders wordt in de rechtszaal bijgestaan door advocaat Bram Moszkowicz. De PVV-leider verwacht vrijspraak. ‘Ik vind het heel erg om daar te staan. Ik ben van mening dat het een politiek proces is. Het is triest dat ik me strafrechterlijk moet verdedigen voor politieke uitspraken.’
De start van het proces komt voor Wilders in een ongunstige periode. In januari is namelijk ook de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen, waaraan de PVV in Den Haag en Almere meedoet. ‘Dit kost heel veel tijd en energie. Het is geen debatje, maar gaat over mijn eigen kop. Ik had liever geen proces en vijf zetels minder in de peilingen, ik wil geen verdachte zijn.
Weten we meteen ook weer waar hij op uit is.quote:‘Ik wil dat de islam terecht staat en niet ik,’
Godwin's Lawquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders gaat er een showprocesje van maken a la Hitler
hij doet het eromquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:41 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Godwin's Law![]()
Al in de FIPO![]()
![]()
Nelson Mandela ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
De gevangenisstraf deed Hitler ook veel goed. Zijn proces maakte van hem een martelaar onder bepaalde groepen.
Bewijs dat maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:41 schreef voice-over het volgende:
Het is een showproces van de PvdA.
De eerste reactie al een Godwin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Een Godwinnetje dus ....quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De eerste reactie al een Godwin.
Nelson Mandela was een racist; hij kwam alleen op voor de zwarten.quote:
De kans dat Wilders inderdaad een gevangenis straf krijgt is nihil hij kan veroordeeld worden tot een boete van +/- 150 euro. Maar de veroordeling zelf tikt natuurlijk harder aan. De vraag is vervolgens of het OM vervolgens half Nederland moet gaan vervolgen voor het doen van dezelfde uitspraken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
De gevangenisstraf deed Hitler ook veel goed. Zijn proces maakte van hem een martelaar onder bepaalde groepen.
Wilders maakt van dezelfde mechanismen gebruik.
Dat laat alleen maar zien hoe dom de tegenstanders van Wilders zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders maakt van dezelfde mechanismen gebruik.
Ik ga niemand betichten van dom verder, maar het is wel zo dat hij dit op zijn manier zal aanpakken en kan me dus wel vinden in "het slachtoffer" verhaal. Dat kan Wilders nu eenmaal als geen ander.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat laat alleen maar zien hoe dom de tegenstanders van Wilders zijn.
Je mag ook verwachten dat anderen inmiddels wel weten dat Wilders deze tactiek gebruikt. Ik begrijp niet waarom politieke partijen hem niet beter aanpakken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik ga niemand betichten van dom verder, maar het is wel zo dat hij dit op zijn manier zal aanpakken en kan me dus wel vinden in "het slachtoffer" verhaal. Dat kan Wilders nu eenmaal als geen ander.
In welk showproces stond Hitler voor de rechter?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |