abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72921690
Hey Dreamz, klinkt alsof je je gek maakt door te wachten op haar antwoord, iets wat je maar niet moet doen, misschien reageert ze pas veel later, als ze er over nagedacht heeft, misschien helemaal niet.

Dat je nu er zo over nadenk is inderdaad positief, maar bedenk wel, herinneringen en emoties kan je niet zomaar omdraaien de ene keer is het sterker dan de andere keer, de ene keer is ze lelijker en de andere keer in je gedachten mooier.

Maar het feit is gewoon dat het over is, en zij wil daar blijkbaar geen verandering in brengen, dus als je jezelf pijn wil besparen hou je op met dat gehyve en andere shit....

Serieus hoe minder contact en updates hoe beter.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72959563
Zo, er is hier lang niet gepost! Ik zie het maar als een goed teken, iedereen is de kunst van het loslaten machtig geworden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72959986
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Zo, er is hier lang niet gepost! Ik zie het maar als een goed teken, iedereen is de kunst van het loslaten machtig geworden?
zolang m'n "laat het los, vergeven en vergeten"-mantra blijft werken, kan ik m'n dips goed aan
Ben daardoor ook in staat vooruit te kijken, en ook dat helpt dan weer.
Hey, lijkt wel een opwaartse spiraal
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72960169
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zolang m'n "laat het los, vergeven en vergeten"-mantra blijft werken, kan ik m'n dips goed aan
Ben daardoor ook in staat vooruit te kijken, en ook dat helpt dan weer.
Hey, lijkt wel een opwaartse spiraal
* trots is op JoeBravo
Mag ik nu het "I told you so"-dansje doen? Ik wist wel dat je er op vooruit zou gaan. Vorige week zei je dat het er niet in zou zitten, maar nu ben je er hard mee bezig. Top voor je kerel!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72961888
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:37 schreef Chev het volgende:
Hey Dreamz, klinkt alsof je je gek maakt door te wachten op haar antwoord, iets wat je maar niet moet doen, misschien reageert ze pas veel later, als ze er over nagedacht heeft, misschien helemaal niet.

Dat je nu er zo over nadenk is inderdaad positief, maar bedenk wel, herinneringen en emoties kan je niet zomaar omdraaien de ene keer is het sterker dan de andere keer, de ene keer is ze lelijker en de andere keer in je gedachten mooier.

Maar het feit is gewoon dat het over is, en zij wil daar blijkbaar geen verandering in brengen, dus als je jezelf pijn wil besparen hou je op met dat gehyve en andere shit....

Serieus hoe minder contact en updates hoe beter.
Tja ik hou me ook steeds meer in. Zaterdag goed gesprek had met barbusse wat in sommige opzichten mn ogen heeft geopend. Nu even volhouden dat ik niet wacht op haar email, dan komt het helemaal goed

En inderdaad, gisteren erg rustige dag geweest. Goede zaak neem ik maar aan van iedereen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72962041
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Tja ik hou me ook steeds meer in. Zaterdag goed gesprek had met barbusse wat in sommige opzichten mn ogen heeft geopend. Nu even volhouden dat ik niet wacht op haar email, dan komt het helemaal goed

En inderdaad, gisteren erg rustige dag geweest. Goede zaak neem ik maar aan van iedereen
Het was een goede met alcohol doordrenkte dialoog. Gelukkig heb ik er ook van geleerd, en dan meer dan "veel drinken bezorgt je een kater".
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 11:53:23 #282
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72962391
Nou ik heb een super leuk weekend gehad met vrienden, maar dat had zondag avond een behoorlijk zuur einde....

Mevrouw mailde me.... nog steeds in het compleet oppervlakkige, "whatever" toontje...als of er he-le-maal niks aan de hand is.
Of ik even de sleutels kon afgeven, ze had wat dingetjes nodig.

Echt de gevoelloze manier waarop ze nog steeds met de hele situatie om gaat. Het blijft gigantisch steken.
Arghh! Dood en verderf.
Today is not a good day...

Morgen weer een kans
pi_72962546
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik heb een super leuk weekend gehad met vrienden, maar dat had zondag avond een behoorlijk zuur einde....

Mevrouw mailde me.... nog steeds in het compleet oppervlakkige, "whatever" toontje...als of er he-le-maal niks aan de hand is.

Echt de gevoelloze manier waarop ze nog steeds met de hele situatie om gaat. Het blijft gigantisch steken.
Arghh! Dood en verderf.

Morgen weer een kans
Ja, laat die emotioneel gehandicapte doos lekker voor wat ze is. Ze komt maar halen als ze iets wilt, en verder kan ze de ****** krijgen. Als ze geeneens een fatsoenlijk gesprek kan voeren over haar beslissing verliest ze moreel gezien bijzonder veel rechten imho.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 12:09:43 #284
Dick Laurent Is Dead
pi_72962811
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, laat die emotioneel gehandicapte doos lekker voor wat ze is. Ze komt maar halen als ze iets wilt, en verder kan ze de ****** krijgen. Als ze geeneens een fatsoenlijk gesprek kan voeren over haar beslissing verliest ze moreel gezien bijzonder veel rechten imho.
indeed.....
Nouja, ze heeft wel aangeboden om met me te praten als ze weer in NL is... maar wat voor nut heeft het voor mij. Ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan, ik kan toch niks meer er aan veranderen. Ik geloof dat op dit moment praten voor mij helemaal geen zin heeft. Dat heeft ze trouwens ook gezegd, zo van "ja, we kunnen wel praten... maar het zal niks aan de situatie veranderen"

tja... what's the point?

Bah, wat een vreselijk mens... ik wou dat ik haar uit mijn hoofd kon verwijderen (denkt weer aan Eternal sunshine of the spotless mind )
pi_72962885
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:09 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

indeed.....
Nouja, ze heeft wel aangeboden om met me te praten als ze weer in NL is... maar wat voor nut heeft het voor mij. Ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan, ik kan toch niks meer er aan veranderen. Ik geloof dat op dit moment praten voor mij helemaal geen zin heeft. Dat heeft ze trouwens ook gezegd, zo van "ja, we kunnen wel praten... maar het zal niks aan de situatie veranderen"

tja... what's the point?

Bah, wat een vreselijk mens... ik wou dat ik haar uit mijn hoofd kon verwijderen (denkt weer aan Eternal sunshine of the spotless mind )
Nou, dat gesprek zal waarschijnlijk niet meer worden dan een mededeling van haar kant. Dus volkomen zinloos lijkt me. Zet haar spullen in een verhuisdoos bij de voordeur en zeg dat ze op kan rotten. De manier van relatie beëindigen is ronduit walgelijk, wees blij dat ze weg is.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 12:19:23 #286
Dick Laurent Is Dead
pi_72963077
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, dat gesprek zal waarschijnlijk niet meer worden dan een mededeling van haar kant. Dus volkomen zinloos lijkt me. Zet haar spullen in een verhuisdoos bij de voordeur en zeg dat ze op kan rotten. De manier van relatie beëindigen is ronduit walgelijk, wees blij dat ze weg is.
hehe, grappig.... jouw woorden zijn zo'n beetje excact dezelfde als wat mijn ouders me al een paar keer gezegd hebben

Maar hart en verstand staan in een situatie als deze helaas compleet los van elkaar.

Het verstand zegt, flikker op, val kapot... ik moet blij zijn dat ik van je af ben als je blijkbaar zo'n koud en emotioneel gehandicapt persoon bent.
Maar het hart roept.... I still miss you, I still care about you.
pi_72963222
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef dick_laurent het volgende:

Arghh! Dood en verderf.

Morgen weer een kans
Voor haar ook maar een manier om het geestelijk op een grote afstand te houden.
pi_72964058
Er zijn altijd twee kanten van het verhaal.

Ik kan begrijpen dat als je het uitmaakt, dat de liefde over is, je niet meer de lieve, begripvolle en troostende persoon wil zijn voor je ontroostbare ex die je ooit was, het liefst wil je dan ver weg van de pijn die je veroorzaakt heb.

Hoe reageer je in zo'n situatie?

• Een sms of email is verschrikkelijk onpersoonlijk en door iemand die verdriet heeft of boos is zal deze ongetwijfeld overkomen als kwaadaardig en bot, terwijl je eigenlijk alleen maar niet liefdevol probeer te zijn, maar ook niet bot '.

• Een telefoontje kan je doen maar dan hang je ongetwijfeld aan de lijn met je ex die alleen maar vraagt, waarom of je probeert uit te leggen waarom het volgens hem is mis gegaan.

Er is echter naar mijn idee geen reden om iemand (extra) pijn te doen, onbeleeft, bot of hijhard te zijn.

zachte heelmeesters maken stinkende wonden zeggen ze wel eens, het duidelijk aangeven dat het uit is, dat je niks meer wilt, dat het beter is contact te meiden en op een begripvolle, respectvolle en logsich denkende manier met je ex om te gaan, als die hetzelde tegenover jou is.

Het is niet de taak van degene die het uitmaakt om de pijn te verzachten, maar wel om eerlijk te zijn

Dus het aangeven dat je nooit van je ex heb gehouden, dat alles veel beter is met zijn/haar nieuwe partner of je helemaal kapot sekst met heel de stad tijdens het uitgaan en je het hardstikke naar je zin heb is niet echt begripvol..

Helaas is het voor veel "makkelijker" om de schult voor een volle 100% bij de ander neer te legen de hele shitload bij je ex neer te leggen hem/haar extra de grond in te trappen met beschuldigen totdat zijn/haar zelfvertrouwen helemaal weg is , en niet meer durft te reageren, en te liegen tegen over je vrienden en kennissen kring om op deze manier minachting en (gezichts)verlies te voorkomen.

Onwijs egoistisch, maar dan heb je einderlijk rust..

[ Bericht 4% gewijzigd door Chev op 21-09-2009 13:06:06 ]
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_72964800
    Weet niet of ik hier in het goede topic zit maar de titel sprak me wel aan .

Deze week is het een jaar uit met mijn exvriend en ik lijk er maar niet over heen te komen. Ik word nog steeds misselijk als ik zijn naam hoor en 's ochtends gaat mijn eerste gedachte naar hem, net als voor ik ga slapen. Ik droom bijna elke nacht over hem en verspil soms hele dagen met hem missen.

Ik heb alles al geprobeerd om het achter me te laten (veel de deur uit, of juist weinig, nieuwe hobby's/mensen etc etc). Ik weet niet meer wat ik nog kan doen om eindelijk van deze gevoelens af te komen..

Iemand ervaring/tips?
    pi_72967730
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 13:24 schreef Qwuartz het volgende:
    Weet niet of ik hier in het goede topic zit maar de titel sprak me wel aan .

Deze week is het een jaar uit met mijn exvriend en ik lijk er maar niet over heen te komen. Ik word nog steeds misselijk als ik zijn naam hoor en 's ochtends gaat mijn eerste gedachte naar hem, net als voor ik ga slapen. Ik droom bijna elke nacht over hem en verspil soms hele dagen met hem missen.

Ik heb alles al geprobeerd om het achter me te laten (veel de deur uit, of juist weinig, nieuwe hobby's/mensen etc etc). Ik weet niet meer wat ik nog kan doen om eindelijk van deze gevoelens af te komen..

Iemand ervaring/tips?
    Welkom bij het topic dan

Zelf zit nu op 16 maanden Qwartz, mijn relatie duurde bijna 4 1/2 jaar.

Korte introductie:
    De hele historie is te lang om nu op te noemen sinds topic #58, maar ze heeft me binnen 1 dag verlaten voor een ander en heeft me trappen na gegeven door te zeggen dat ze nooit echt van me gehouden heeft ect .
    Haar reactie: Ik heb nooit écht van je gehouden zoals ik nu van [nieuwe vriend] hou.

Eerste 2 weken wanhopig en compleet dood, daarna ruim 3 maanden veel verdriet gehad en daarna via een lange, weldoordachte brief de situatie voor mij afgesloten, al weerhield dat haar niet om nog wat extra zout op de wond te gooien.

Dus in mijn geval is het waarschijnlijk beter dat het over is gegaan.

Ik gaf meer om haar dan om mezelf op een gegeven moment en werd diep ongelukkig door de eisen die ze aan mij stelde, terwijl ik er alles aan deed om dat wel te doen, wat niet goed was.
    Ze werd verliefd en ik moest door een dal gaan om mezelf te her ontdekken en dat is erg positief geweest

Ondanks dit heb ik zeker nog een jaar lang sterke gevoelens gehad voor haar.

Huidige situatie:
    Ik voel me nu goeden en heb nu nog steeds een plekje in mijn hart voor haar, en gun haar het beste en denk regelmatig aan haar, zonder kwade gevoelens.

Ik heb geleerd een soort karma aan te leren dat de dingen gaan zoals ze behoren te gaan, en dat een mens krijgt naar wat hem/haar toekomt

Zelf ben ik er een stuk beter uit gekomen zij, van wat ik te horen via via zei, een stuk minder goed al is het nog wel aan met haar vriend, maar al is dat niet waar en word dat gezegd om me op te beuren toen ik het slecht had dan maakt dat me ook niets uit.

Mijn leven is nu goed mis af en toe wel een partner mar ben doods benauwd weer een relatie te starten als ik heel eerlijk ben, en hierdoor mis ik op de donkere zondag avonden soms wel eens iemand naast me en denk ik soms nog wel eens aan haar.... maar dat is een illusie.

Mijn advies aan jou, ga lekker door met waar je mee bezig bent, dat je een zure nasmaak heb als je je ex tegenkomt of iets ziet wat je aan hem herinnert is logisch als je een lange relatie heb gehad.

Ik had zelf ook niet verwacht dat ik er na ruim een jaar nog mee bezig zou zijn, maar dat heeft nou eenmaal zijn tijd nodig blijkbaar, en probeer leuke dingen te doen die je zelf wilt doen, je hoeft met bijna niemand meer rekening te houden nu

Vrijgezel zijn heeft zeker zijn voordelen, ga sporten, films kijken, boeken lezen, met vrienden omgaan en zoek een leuke hobby, tennis, koken, gamen ect je hebt vast wel iets dat je leuk vind.

Als je je alleen voelt, en je betrap jezelf daarop ga dan wat doen! Sta op en ga een stukje wandelen of fietsen ect.

Ik hou nu op, moet weer aan 't werk

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 21-09-2009 15:05:49 ]
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_72970316
    Het is nu 1,5 week geleden dat mijn relatie van 3 jaar uitging. Ging soms niet super de laatste tijd, maar op de ene dag ware we nog bezig te plannen om definitief te gaan samenwonen, en de volgende dag is het voorbij. De eerste week was ik super actief, sprak veel af met vrienden, heb een oude sport weer opgepakt. Daarnaast sliep ik enorm veel(11 a 12uur per nacht). Leefde echt in een soort roes en had vrij weinig ergens last van.

De roes is beetje voorbij. Daarmee zijn me hersens ook weer actief geworden lijkt het wel. Veel nagedacht over what if enz. Laten gaan is het beste, maar daar wil me hoofd nog niet aan. Voor mij geld net zoals hierboven genoemd morgen weer nieuwe dag met nieuwe kansen.
    pi_72970620
    Je bent niet alleen
    Sterkte
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_72971272
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Chev het volgende:

[..]

Welkom bij het topic dan

......

Ik hou nu op, moet weer aan 't werk
    Pff, wat een klotesituatie heb jij gehad . Knap dat je haar ondanks alles het beste toewenst.

Je zegt iets over een illusie (op de welbekende zondagavond ), dat heb ik ook heel vaak, terwijl ik rationeel prima weet dat het beter is zonder hem.

En vrijgezel zijn heeft zeker voordelen die ik ook erg fijn vind en op dit moment ook beter in mijn leven passen. Neemt helaas niet weg dat ik hem als persoon en als 'geliefde' nog erg mis.

Nou, ik ga maar eens opstaan en een stukje wandelen
    pi_72971717
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef Qwuartz het volgende:

Pff, wat een klotesituatie heb jij gehad . Knap dat je haar ondanks alles het beste toewenst.

Je zegt iets over een illusie (op de welbekende zondagavond ), dat heb ik ook heel vaak, terwijl ik rationeel prima weet dat het beter is zonder hem.

En vrijgezel zijn heeft zeker voordelen die ik ook erg fijn vind en op dit moment ook beter in mijn leven passen. Neemt helaas niet weg dat ik hem als persoon en als 'geliefde' nog erg mis.

Nou, ik ga maar eens opstaan en een stukje wandelen
    Dat is eigenlijk het hele probleem hè.. je geliefde.. als dat niet langer wederzijts is.

Ik kijk ook terug op mijn ex als iemand waarmee ik 3 1/2 hardstikke mooie jaren heb gehad en 3/4e jaar ofzo het gewoon enorm moeilijk mee heb gehad, en da's soms wel even slikken..

Soms wil ik die tijd wel terug, maar in mijn geval is het gewoon hoopeloos omdat ze mijn vertrouwen heeft verloren en met een ander is, en geen enkele moeite doet om te laten merken dat ze aan me denkt, dus dat zal ook wel niet.

Het balletje kan raar rollen zeggen ze wel eens, dus zeg ik nooit nooit, maar op dit moment zeg ik gewoon nee, de makkelijke keuze om door te gaan met mijn eigen leventje, simpel, weinig stres en zonder problemen, die heb ik genoeg gehad

Maar alleen is toch maar alleen hè..
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      Moderator maandag 21 september 2009 @ 17:07:08 #295
    Dick Laurent Is Dead
    pi_72971751
    @ CHEV:

Holy fucking shit (excuse my French ) ik kende jouw situatie nog niet... ben vrij nieuw op fok, maar echt mijn god zeg! Ik maar zielig doen en denken dat wat mij is overkomen heavy is, maar jij gaat er nog even een stapje over heen zeg
    Respect voor het feit dat je geen woede koestert... Ik had dat niet gekund denk ik.
    DAMN wat kunnen vrouwen koelbloedige heart-killers zijn hey! Niet te geloven.

@ qwuartz:

Zo... jouw situatie is ook niet mis! Dit bedoel ik niet lullig, maar ik hoop echt dat ik niet ook net als jou over een jaar nog steeds elke dag over mijn ex droom, en de ganse dag met haar in mijn kop zit!!!
    Ik vind het nu al zwaar klote om er zo vaak (gelukkig niet constant ) mee bezig te zijn. Ik hoop echt diep uit mijn hart dat ik over een jaar een heel stuk verder ben dan nu en dat ik haar niet meer zal missen.
    pi_72971947
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef dick_laurent het volgende:

DAMN wat kunnen vrouwen koelbloedige heart-killers zijn hey! Niet te geloven.

Jammergenoeg kunnen mannen dat af en toe ook zijn..
    Maar goed, idd wat Chev zegt.. What goes around, comes back around..
    We zullen zien ...
    pi_72972634
    Ja, er zitten behoorlijk wat dramaverhalen hier...maar gelukkig blijkt uit dit topic ook dat het overgaat. iedereen gaat er anders mee om natuurlijk, en het is ook afhankelijk van hoe de relatie beëindigd is.
      Moderator maandag 21 september 2009 @ 17:39:06 #298
    Dick Laurent Is Dead
    pi_72972969
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef Barbusse het volgende:
    Ja, er zitten behoorlijk wat dramaverhalen hier...maar gelukkig blijkt uit dit topic ook dat het overgaat. iedereen gaat er anders mee om natuurlijk, en het is ook afhankelijk van hoe de relatie beëindigd is.
    dat zal zeker verschil maken ja.... In mijn geval, als iemand na bijna 7 jaar zonder enige moeite of emoties zich binnen no-time volledig omdraait en je laat vallen alsof je werkelijk geen ene moer voorstelt.... tja, dat is toch lichtelijk traumatiserend.
    Denk als het face to face was uit gegaan, en niet via een email ik misschien nog meer respect voor haar had kunnen hebben.

Now she's just a worthless piece of shit to me....
    pi_72973015
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

dat zal zeker verschil maken ja.... In mijn geval, als iemand na bijna 7 jaar zonder enige moeite of emoties zich binnen no-time volledig omdraait en je laat vallen alsof je werkelijk geen ene moer voorstelt.... tja, dat is toch lichtelijk traumatiserend.
    Denk als het face to face was uit gegaan, en niet via een email ik misschien nog meer respect voor haar had kunnen hebben.

Now she's just a worthless piece of shit to me....
    Same here.
    pi_72973608
    Hebben mensen nog steeds hoop terwijl het duidelijk is dat het nooit meer goed komt?
    Ik weet namelijk niet hoe ik dat uit mijn kop kan rammen, want zo kom ik natuurlijk nooit los van hem.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')