zolang m'n "laat het los, vergeven en vergeten"-mantra blijft werken, kan ik m'n dips goed aanquote:Op maandag 21 september 2009 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Zo, er is hier lang niet gepost! Ik zie het maar als een goed teken, iedereen is de kunst van het loslaten machtig geworden?
quote:Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang m'n "laat het los, vergeven en vergeten"-mantra blijft werken, kan ik m'n dips goed aan
Ben daardoor ook in staat vooruit te kijken, en ook dat helpt dan weer.
Hey, lijkt wel een opwaartse spiraal
Tja ik hou me ook steeds meer in. Zaterdag goed gesprek had met barbusse wat in sommige opzichten mn ogen heeft geopend. Nu even volhouden dat ik niet wacht op haar email, dan komt het helemaal goedquote:Op zondag 20 september 2009 00:37 schreef Chev het volgende:
Hey Dreamz, klinkt alsof je je gek maakt door te wachten op haar antwoord, iets wat je maar niet moet doen, misschien reageert ze pas veel later, als ze er over nagedacht heeft, misschien helemaal niet.
Dat je nu er zo over nadenk is inderdaad positief, maar bedenk wel, herinneringen en emoties kan je niet zomaar omdraaien de ene keer is het sterker dan de andere keer, de ene keer is ze lelijker en de andere keer in je gedachten mooier.
Maar het feit is gewoon dat het over is, en zij wil daar blijkbaar geen verandering in brengen, dus als je jezelf pijn wil besparen hou je op met dat gehyve en andere shit....
Serieus hoe minder contact en updates hoe beter.
Het was een goede met alcohol doordrenkte dialoog.quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja ik hou me ook steeds meer in. Zaterdag goed gesprek had met barbusse wat in sommige opzichten mn ogen heeft geopend. Nu even volhouden dat ik niet wacht op haar email, dan komt het helemaal goed
En inderdaad, gisteren erg rustige dag geweest. Goede zaak neem ik maar aan van iedereen
Ja, laat die emotioneel gehandicapte doos lekker voor wat ze is.quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik heb een super leuk weekend gehad met vrienden, maar dat had zondag avond een behoorlijk zuur einde....
Mevrouw mailde me.... nog steeds in het compleet oppervlakkige, "whatever" toontje...als of er he-le-maal niks aan de hand is.
Of ik even de sleutels kon afgeven, ze had wat dingetjes nodig.
Echt de gevoelloze manier waarop ze nog steeds met de hele situatie om gaat. Het blijft gigantisch steken.
Arghh! Dood en verderf.
Today is not a good day...
Morgen weer een kans
indeed.....quote:Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, laat die emotioneel gehandicapte doos lekker voor wat ze is.Ze komt maar halen als ze iets wilt, en verder kan ze de ****** krijgen. Als ze geeneens een fatsoenlijk gesprek kan voeren over haar beslissing verliest ze moreel gezien bijzonder veel rechten imho.
Nou, dat gesprek zal waarschijnlijk niet meer worden dan een mededeling van haar kant. Dus volkomen zinloos lijkt me. Zet haar spullen in een verhuisdoos bij de voordeur en zeg dat ze op kan rotten. De manier van relatie beëindigen is ronduit walgelijk, wees blij dat ze weg is.quote:Op maandag 21 september 2009 12:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
indeed.....
Nouja, ze heeft wel aangeboden om met me te praten als ze weer in NL is... maar wat voor nut heeft het voor mij. Ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan, ik kan toch niks meer er aan veranderen. Ik geloof dat op dit moment praten voor mij helemaal geen zin heeft. Dat heeft ze trouwens ook gezegd, zo van "ja, we kunnen wel praten... maar het zal niks aan de situatie veranderen"
tja... what's the point?
Bah, wat een vreselijk mens... ik wou dat ik haar uit mijn hoofd kon verwijderen (denkt weer aan Eternal sunshine of the spotless mind)
hehe, grappig.... jouw woorden zijn zo'n beetje excact dezelfde als wat mijn ouders me al een paar keer gezegd hebbenquote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat gesprek zal waarschijnlijk niet meer worden dan een mededeling van haar kant. Dus volkomen zinloos lijkt me. Zet haar spullen in een verhuisdoos bij de voordeur en zeg dat ze op kan rotten. De manier van relatie beëindigen is ronduit walgelijk, wees blij dat ze weg is.
Voor haar ook maar een manier om het geestelijk op een grote afstand te houden.quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik heb een super leuk weekend gehad met vrienden, maar dat had zondag avond een behoorlijk zuur einde....
Mevrouw mailde me.... nog steeds in het compleet oppervlakkige, "whatever" toontje...als of er he-le-maal niks aan de hand is.
Of ik even de sleutels kon afgeven, ze had wat dingetjes nodig.
Echt de gevoelloze manier waarop ze nog steeds met de hele situatie om gaat. Het blijft gigantisch steken.
Arghh! Dood en verderf.
Today is not a good day...
Morgen weer een kans
Welkom bij het topic danquote:Op maandag 21 september 2009 13:24 schreef Qwuartz het volgende:
Weet niet of ik hier in het goede topic zit maar de titel sprak me wel aan.
Deze week is het een jaar uit met mijn exvriend en ik lijk er maar niet over heen te komen. Ik word nog steeds misselijk als ik zijn naam hoor en 's ochtends gaat mijn eerste gedachte naar hem, net als voor ik ga slapen. Ik droom bijna elke nacht over hem en verspil soms hele dagen met hem missen.
Ik heb alles al geprobeerd om het achter me te laten (veel de deur uit, of juist weinig, nieuwe hobby's/mensen etc etc). Ik weet niet meer wat ik nog kan doen om eindelijk van deze gevoelens af te komen..
Iemand ervaring/tips?
Pff, wat een klotesituatie heb jij gehadquote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Chev het volgende:
[..]
Welkom bij het topic dan![]()
......
Ik hou nu op, moet weer aan 't werk
Dat is eigenlijk het hele probleem hè.. je geliefde.. als dat niet langer wederzijts is.quote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef Qwuartz het volgende:
Pff, wat een klotesituatie heb jij gehad. Knap dat je haar ondanks alles het beste toewenst.
Je zegt iets over een illusie (op de welbekende zondagavond), dat heb ik ook heel vaak, terwijl ik rationeel prima weet dat het beter is zonder hem.
En vrijgezel zijn heeft zeker voordelen die ik ook erg fijn vind en op dit moment ook beter in mijn leven passen. Neemt helaas niet weg dat ik hem als persoon en als 'geliefde' nog erg mis.
Nou, ik ga maar eens opstaan en een stukje wandelen
Jammergenoeg kunnen mannen dat af en toe ook zijn..quote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef dick_laurent het volgende:
DAMN wat kunnen vrouwen koelbloedige heart-killers zijn hey! Niet te geloven.
dat zal zeker verschil maken ja.... In mijn geval, als iemand na bijna 7 jaar zonder enige moeite of emoties zich binnen no-time volledig omdraait en je laat vallen alsof je werkelijk geen ene moer voorstelt.... tja, dat is toch lichtelijk traumatiserend.quote:Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Ja, er zitten behoorlijk wat dramaverhalen hier...maar gelukkig blijkt uit dit topic ook dat het overgaat. iedereen gaat er anders mee om natuurlijk, en het is ook afhankelijk van hoe de relatie beëindigd is.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dat zal zeker verschil maken ja.... In mijn geval, als iemand na bijna 7 jaar zonder enige moeite of emoties zich binnen no-time volledig omdraait en je laat vallen alsof je werkelijk geen ene moer voorstelt.... tja, dat is toch lichtelijk traumatiserend.
Denk als het face to face was uit gegaan, en niet via een emailik misschien nog meer respect voor haar had kunnen hebben.
Now she's just a worthless piece of shit to me....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |