Twee pakjes per dag da's niet weinig nee. Ik zat op 1 pakje per 2 dagen. En ben nu anderhalve maand gestopt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat voor mijn eerste poging aan de twee pakjes per dag... toen was ik 4 maanden gestopt ben ik toch weer begonnen tijdje 1 pakje per dag gerookt en toen met pleisters gestopt en nu al iets meer dan een jaar niks meer.
Tja, het zou niet slecht voor 'm zijn als ie ook eens ging stoppen met alle drugs en alcohol denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kon me verder niemand voorstellen die zo'n loserige actie zou doen....
Of stoppen met aandachttrekkerij en net als Kurt Cobain het gewoon doen.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tja, het zou niet slecht voor 'm zijn als ie ook eens ging stoppen met alle drugs en alcohol denk ik zo.
Wel zanger maar geen schlager.... Hij was een Oostenrijker. Johann Hölzel overleed in 1998 door een verkeersongeluk.quote:
Neleos +1quote:
Roll Over Beethoven?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef Neleos het volgende:
Welk ander bekend nummer over een componist is o.a. bekend door uitvoeringen van Chuck Berry en The Beatles?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef Neleos het volgende:
Behalve SCH dan.
Ik weet 'm wel, maar ik moet nu echt weg.
Het synoniem staat voor een flikker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Een inwoner uit Utrecht wenst geen Utrechtenaar genoemd te worden omdat?
Yep al sinds 1730!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het synoniem staat voor een flikker.
'T is hier inderdaad kalmpjesquote:
Ik ga mijn vragen er binnenkort op aanpassen,.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Die gozer gaat altijd offline
Als je een vraag stelt, blijf dan hier ook hé!
Ofyles +1quote:
Your wish is my command.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier een mededeling voor alle AKQ'ers:
Ik zie graag mijn punt afgetrokken worden in verband met ernstige nalatigheid.
Ik stond op aanwezig, maar ik was te druk met programmeerwerkzaamheden.
MVG,
Ofyles2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |