quote:
quote:Nu Paul Edgecomb zijn dagen slijt in een bejaardentehuis, kijkt hij terug op zijn leven als gevangenisbewaker. Jarenlang heeft hij dienst gedaan in de 'Dodengang' van de Cold Mountain gevangenis. Paul denkt vooral terug aan 1935. Ten tijde van de Grote Depressie ontwikkelde Edgecomb een bijzondere band met één van de gevangenen. De zwarte reus John Coffey (Ottmar Martis jr.) werd beschuldigd van de verkrachting en de moord op twee kleine meisjes. Er was alleen iets heel bijzonders met hem aan de hand...
Green Milequote:
Nee... maar na gebruik kom je denk ik wel iets aan......quote:
Yep. Zo'n beetje de last resort voor doorgewinterde rokers. Lukt het niet met die pillen dan kun je beter stoppen met stoppen.quote:
Ik heb dat de eerste keer gedaan maar dat viel me zeer zwaar nu ben ik met pleisters gestopt en dat lukte wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:33 schreef Neleos het volgende:
Ik ben blij dat ik gewoon cold turkey van de ene op de andere dag ben gestopt.
Het heeft mij ook wel een aantal pogingen gekost en ik was nog niet eens zo'n enorm zware en doorgewinterde roker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dat de eerste keer gedaan maar dat viel me zeer zwaar nu ben ik met pleisters gestopt en dat lukte wel.
stand 1728quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Pete Doherty?
Ik zat voor mijn eerste poging aan de twee pakjes per dag... toen was ik 4 maanden gestopt ben ik toch weer begonnen tijdje 1 pakje per dag gerookt en toen met pleisters gestopt en nu al iets meer dan een jaar niks meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het heeft mij ook wel een aantal pogingen gekost en ik was nog niet eens zo'n enorm zware en doorgewinterde roker.
Kon me verder niemand voorstellen die zo'n loserige actie zou doen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |