Zoveel geld...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck. Rijschool denkt dat ik nog 5 lessen er voor nodig heb. 140 euro. dan nog het examen er bovenop.. weg geld wat ik van de zomer heb verdiend
Ja, die kon ik wel aan zien komen.. Is vaak zo hoor. Het is niet altijd zo dat ze per direct weer een examenkans hebben gereserveerd zodat je maar 1 lesje nodig hebt. Misschien is het wel beter zo..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck. Rijschool denkt dat ik nog 5 lessen er voor nodig heb. 140 euro. dan nog het examen er bovenop.. weg geld wat ik van de zomer heb verdiend
Het examengeld komt er ook bovenop eh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verdien jij 140 euro in heel de zomervakantie?![]()
Ik heb in totaal 1200 euro verdiend. Daarvan is al ruim 800 euro opgegaan aan mijn rijlessen, theorie examen & het examen van gisteren. Daarnaast heb ik moeten investeren in kleding voor mijn stage en heb ik reparaties gehad voor mijn fiets & scooter..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, die kon ik wel aan zien komen.. Is vaak zo hoor. Het is niet altijd zo dat ze per direct weer een examenkans hebben gereserveerd zodat je maar 1 lesje nodig hebt. Misschien is het wel beter zo..
Verdien jij 140 euro in heel de zomervakantie?![]()
Vast wel, maar ik heb het komend half jaar gewoon weinig inkomsten.. dus dan is dit gewoon dubbel kut eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ach als je eenmaal je rijbewijs hebt is het t wel waard geweest
Zul je altijd zien. Die dingen gebeuren altijd als het net niet goed uitkomt..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb het komend half jaar gewoon weinig inkomsten.. dus dan is dit gewoon dubbel kut eigenlijk
Jup, dus nu nog maar meer de hand op de knip en kijken of ik uit ga komen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zul je altijd zien. Die dingen gebeuren altijd als het net niet goed uitkomt..
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.quote:
Ja ok, das wel klote natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 1200 euro verdiend. Daarvan is al ruim 800 euro opgegaan aan mijn rijlessen, theorie examen & het examen van gisteren. Daarnaast heb ik moeten investeren in kleding voor mijn stage en heb ik reparaties gehad voor mijn fiets & scooter..
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.
Dat wordt niet meer het feestbeest uithangen in het weekend danquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dus nu nog maar meer de hand op de knip en kijken of ik uit ga komen..
Logisch toch!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.
Ik heb een Mercedes A140quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentje
Nou ik heb expres een goedkope rijschool gezocht omdat ik gewoon weet dat het duur is. De rijschool hier in het dorp vraagt 43 euro voor 60 minuten. Mijn rijschool 30 euro voor 60 minuten. Het enige punt is dan wel dat ze me niet thuis komen ophalen, maar dat ik naar een bepaald punt moet komen. Dat geeft allemaal niets, want ik start gewoon met lessen vanaf de CBR locatie. Ergens nog een pluspunt dus ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ok, das wel klote natuurlijk..
Volgens mij mag je er alleen wel van uitgaan dat je rijbewijs rond de 2K kost tegenwoordig. Ik kan het fout hebben, maar goed. Het blijft kut natuurlijk.
Even zonder iemand hiermee te bedoelen, maar soms hoor je ook mensen die halverwege stoppen met lessen omdat het geld op is.. Voor die mensen heb ik dan geen medelijden hoor. Zorg eerst dat je (genoeg) geld hebt om ook tegenvallers op te vangen en ga daarna pas lessen...
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer het feestbeest uithangen in het weekend dan
verbeter dan wel even de fouten in deze TTquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
In die andere zitten meer posts.
Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een Mercedes A140Officieel is ie niet eens van mij maar rij er wel altijd in/mn oma mag/kan er niet meer in rijden..
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijk
Dat is ook saai.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |