Misschien was je wel van je bureaustoel gevallen ofzoquote:
En het resultaat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst sinds weken weer inspiratie voor een gedicht
Ik lig languit in bed, dus dat zal helaas niet lukkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien was je wel van je bureaustoel gevallen ofzo
Je harde stem en gebalde vuistenquote:
Uit bed gerold danquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik lig languit in bed, dus dat zal helaas niet lukken
Cool.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst sinds weken weer inspiratie voor een gedicht
Wie dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat lukt je niet zomaar hoor. Er is eigenlijk maar 1 persoon die dat lukt hier
Nogmaals cool.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Je harde stem en gebalde vuisten
Zwaaien dreigend boven de tafel
Kwetsende woorden vloeien voort
Mijn handen zijn gebald in vuisten
In een verwoede poging te beheersen
Druk ik mijn nagels in mijn tedere huid
Mijn hoofd bonst en bonkt als ik opsta
In een verwoedde poging om te praten
Vraag ik je vriendelijk om weg te gaan
Het is puur autobiografisch ditquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nogmaals cool.Waar komt die inspiratie vandaan?
* L.no is curious...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat lukt je niet zomaar hoor. Er is eigenlijk maar 1 persoon die dat lukt hier
Ik wacht vol spanningquote:
Vind je? Ik vind het altijd vet om er eentje te maken, alleen weet ik alleen hoe ik verhaaltjes kan maken (die ik nooit verwerkquote:
Dan ben je hier nog steeds welkomquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan kom ik er tegen die tijd vanzelf wel achter. Echt stage gaat het toch niet worden helaas. Is puur afstuderen.
Psst.. stiekem doe ik ook niet echt aan stage.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan kom ik er tegen die tijd vanzelf wel achter. Echt stage gaat het toch niet worden helaas. Is puur afstuderen.
Ik ben al 2 keer gepubliceerd in een bundelquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het altijd vet om er eentje te maken, alleen weet ik alleen hoe ik verhaaltjes kan maken (die ik nooit verwerk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |