Stond je geloof ik alquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 Piles - 98
2 Californium - 95
3 PieterBas - 59
4 Psychonikeo - 58
5 Yesse - 53
6 Luctor.et.Emergo - 49
7 Deansensitized - 39
8 ReMcOrE - 36
9 jslavenburg - 33
10 Puala - 32
Whut, ik sta in de top 10
Hé prutsert, je was gewoon zelf te laat hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Trut
Stage SC #1057: Vorschewagens!
Wow, dat duurt een paar jaar voordat ik in dat lijstje kom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 Piles - 98
2 Californium - 95
3 PieterBas - 59
4 Psychonikeo - 58
5 Yesse - 53
6 Luctor.et.Emergo - 49
7 Deansensitized - 39
8 ReMcOrE - 36
9 jslavenburg - 33
10 Puala - 32
Whut, ik sta in de top 10
Haha!! Haastige spoed is zelden goed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Puala het volgende:ik heb het verkeerde nummer weer is in de TT gegooid
Ik had al 20 keer ge-F5-t en toen ging ik hem pas openen hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha!! Haastige spoed is zelden goed!
Jij hebt gewoon geen geduldquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Hé prutsert, je was gewoon zelf te laat hoor
Mwah, als je een klein beetje spamt & veel aanwezig bent valt het mee hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow, dat duurt een paar jaar voordat ik in dat lijstje kom.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Puala het volgende:ik heb het verkeerde nummer weer is in de TT gegooid
Hier staat een volkswagen in de OPquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:33 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik heb een Volkswagen en Porsche in mijn FiPo
Stage SC #1057: Vorschewagens!
Ik heb tot nu toe 3 topics geopend. Dat ga ik echt niet inhalen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, als je een klein beetje spamt & veel aanwezig bent valt het mee hoor
En geen SPELFOUT!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik keur bij deze dit topic af! Andere heeft pics, een betere TT en het goede nummer
Weet je ook eens wat dat isquote:
Goed je best doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 3 topics geopend. Dat ga ik echt niet inhalen.
Deze wel dan?quote:
quote:
quote:Dear MAIL User,
We regret to announce to you that we will be making some vital
maintainance on our Webmail system. During this process you might have
login problems in signing into your Online account, to prevent this,You
will have to confirm your account immediately you receive this
notification.
To confirm and to keep your account active during and after this
maintenance process, please reply to this message with the below account
information.
Failure to do this might result to a permanent deactivation of your user
account from our database to enable us create more spaces for new usersand
to also reduce spam input.
YOUR EMAIL ACCOUNT CONFIRMATION
Email Address:
Email Password:
Date of birth:
Your account shall remain active after you must have successfully
confirmed your account details.
Thanks for bearing with us. Webmail Administrative Team
Zie jij de spelfout niet dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed je best doen![]()
[..]
Deze wel dan?![]()
[..]
Is--> EENSquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is zwaar slecht in nederlands
pssst.. is = eens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed je best doen![]()
[..]
Deze wel dan?![]()
[..]
Dat is bij deze bewezen danquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is zwaar slecht in nederlands
Niet voorzeggen!quote:
Saillant detail.. Peter is in december vorig jaar helaas overleden... Beetje pijnlijkquote:Peter wordt op donderdag 17 september 25 jaar!
Zou er een feestje zijn? Of wil je weten wat Peter wil hebben? Krabbel Peter of stuur een kaartje!
Sue me for being a naziquote:
Schrijf 'taal' ervoor man. Nu klinkt het heel anders.quote:
Die is best grof inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
Nog wat leuks..
Hyves notificatie:
[..]
Saillant detail.. Peter is in december vorig jaar helaas overleden... Beetje pijnlijk![]()
pwndquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck. Rijschool denkt dat ik nog 5 lessen er voor nodig heb. 140 euro. dan nog het examen er bovenop.. weg geld wat ik van de zomer heb verdiend
Zoveel geld...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck. Rijschool denkt dat ik nog 5 lessen er voor nodig heb. 140 euro. dan nog het examen er bovenop.. weg geld wat ik van de zomer heb verdiend
Ja, die kon ik wel aan zien komen.. Is vaak zo hoor. Het is niet altijd zo dat ze per direct weer een examenkans hebben gereserveerd zodat je maar 1 lesje nodig hebt. Misschien is het wel beter zo..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
Het examengeld komt er ook bovenop eh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verdien jij 140 euro in heel de zomervakantie?![]()
Ik heb in totaal 1200 euro verdiend. Daarvan is al ruim 800 euro opgegaan aan mijn rijlessen, theorie examen & het examen van gisteren. Daarnaast heb ik moeten investeren in kleding voor mijn stage en heb ik reparaties gehad voor mijn fiets & scooter..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, die kon ik wel aan zien komen.. Is vaak zo hoor. Het is niet altijd zo dat ze per direct weer een examenkans hebben gereserveerd zodat je maar 1 lesje nodig hebt. Misschien is het wel beter zo..
Verdien jij 140 euro in heel de zomervakantie?![]()
Vast wel, maar ik heb het komend half jaar gewoon weinig inkomsten.. dus dan is dit gewoon dubbel kut eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ach als je eenmaal je rijbewijs hebt is het t wel waard geweest
Zul je altijd zien. Die dingen gebeuren altijd als het net niet goed uitkomt..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb het komend half jaar gewoon weinig inkomsten.. dus dan is dit gewoon dubbel kut eigenlijk
Jup, dus nu nog maar meer de hand op de knip en kijken of ik uit ga komen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zul je altijd zien. Die dingen gebeuren altijd als het net niet goed uitkomt..
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.quote:
Ja ok, das wel klote natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 1200 euro verdiend. Daarvan is al ruim 800 euro opgegaan aan mijn rijlessen, theorie examen & het examen van gisteren. Daarnaast heb ik moeten investeren in kleding voor mijn stage en heb ik reparaties gehad voor mijn fiets & scooter..
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.
Dat wordt niet meer het feestbeest uithangen in het weekend danquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dus nu nog maar meer de hand op de knip en kijken of ik uit ga komen..
Logisch toch!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.
Ik heb een Mercedes A140quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentje
Nou ik heb expres een goedkope rijschool gezocht omdat ik gewoon weet dat het duur is. De rijschool hier in het dorp vraagt 43 euro voor 60 minuten. Mijn rijschool 30 euro voor 60 minuten. Het enige punt is dan wel dat ze me niet thuis komen ophalen, maar dat ik naar een bepaald punt moet komen. Dat geeft allemaal niets, want ik start gewoon met lessen vanaf de CBR locatie. Ergens nog een pluspunt dus ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ok, das wel klote natuurlijk..
Volgens mij mag je er alleen wel van uitgaan dat je rijbewijs rond de 2K kost tegenwoordig. Ik kan het fout hebben, maar goed. Het blijft kut natuurlijk.
Even zonder iemand hiermee te bedoelen, maar soms hoor je ook mensen die halverwege stoppen met lessen omdat het geld op is.. Voor die mensen heb ik dan geen medelijden hoor. Zorg eerst dat je (genoeg) geld hebt om ook tegenvallers op te vangen en ga daarna pas lessen...
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer het feestbeest uithangen in het weekend dan
verbeter dan wel even de fouten in deze TTquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
In die andere zitten meer posts.
Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een Mercedes A140Officieel is ie niet eens van mij maar rij er wel altijd in/mn oma mag/kan er niet meer in rijden..
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijk
Dat is ook saai.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijk
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentje
Nee.quote:
2 zelfsquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Die rommel moet je sowieso niet drinken..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.
Dat is luxe in mijn ogenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb gelukkig mijn rijbewijs gekregen als verjaardagscadeau..
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..quote:
Dat kwam uit een zelf meegebrachte flesquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.
Ben gewoon lichamelijk niet in staat er voorquote:
Lucky...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb gelukkig mijn rijbewijs gekregen als verjaardagscadeau..
Oh mijn god. Mag ik jouw ouders?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..
Ja nu wel ja, met je slotjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
In die andere zitten meer posts.
Hoe dat zo dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kwam uit een zelf meegebrachte fles![]()
[..]
Ben gewoon lichamelijk niet in staat er voor
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..
Je kunt ze leasen?quote:
Ik zeg: PROTEST!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja nu wel ja, met je slotjes
Machtswellusteling!
De mijne ook, maar dan hebben ze nog steeds het geld niet voor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
WEET JE OOK WAT DAT EENS!quote:
Dat zegt me vrij weinig. Dat houdt in dat...?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een chronisch vitamine B12 tekort.
Tsja.. Niet dat mijn ouders zo rijk zijn ofzo, die hebben er ook voor moeten sparen. Ik besef ook wel dat ik geluk heb dat ze dat voor me doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef L.no het volgende:
[..]
De mijne ook, maar dan hebben ze nog steeds het geld niet voor.
Ja, die slet had ook op zijn minst hier even de spelfout aan kunnen passen toen hij toch het nummer veranderde.quote:
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zegt me vrij weinig. Dat houdt in dat...?
Dat snap ik, maar je moet wel iets hebben om uberhaupt te kunnen sparen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja.. Niet dat mijn ouders zo rijk zijn ofzo, die hebben er ook voor moeten sparen. Ik besef ook wel dat ik geluk heb dat ze dat voor me doen
Dan zal die zelf niet zo goed zijn in de Nederlandsche taal en het niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die slet had ook op zijn minst hier even de spelfout aan kunnen passen toen hij toch het nummer veranderde.
Freakyquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |