Hoe serieus kunnen we dit allemaal nog nemen. Eerst moeten we geloven dat Floortje op reis gaat om het milieu een kans te geven, dan weer moeten we geloven dat de presentatoren op de mooiste bestemming rondlopen om het ons als kijker te laten zien. Jawel, dit is geen aanvulling voor de PO.quote:Het reisprogramma 3 Op Reis van BNN en de groene omroep LLiNK is volgens Daphne Bunskoek helemaal niet zo groen. Er wordt veel gebruikgemaakt van vliegtuigen, auto’s en scooters. “Groene aspecten worden wel behandeld, maar het zou onnozel zijn om te roepen dat we hiermee de wereld groener willen maken, terwijl ik het vliegtuig naar Zuid- Afrika pak“, vertelt ze in Metro. “Mensen willen reizen, wij laten zien welke manieren er zijn en dat is niet altijd de meest milieuvriendelijke.“
Volgens Bunskoek is het haast niet mogelijk om een reisprogramma te maken op milieuvriendelijke wijze. “Als we dat willen, moeten we gewoon lekker thuis blijven.”
3 Op Reis is vanaf zondag 13 september te zien op Nederland 3. “Floortje maakt een reis rond de poolcirkel, Dennis gaat couchsurfen, bezoekt de grote steden en gaat uit… Ik reis naar mooie, zonnige bestemmingen. Ook probeer ik mensen op te zoeken die zich inzetten voor de natuur. Zo hebben we in Panama iemand bezocht die een resort heeft waar alleen maar gebruik wordt gemaakt van zonne-energie.“
quote:
Ze is ook lekker voor over de slaquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Floortje klinkt wel geil.
KANKERGOEDE GRAP MAN IK LIG TE ROLLEN OP DE GROND. JEZUS CHRISTUS WAT BEN JIJ GRAPPIG EN ORIGINEEL.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
KANKERGOEDE GRAP MAN IK LIG TE ROLLEN OP DE GROND. JEZUS CHRISTUS WAT BEN JIJ GRAPPIG EN ORIGINEEL.
is scarface jezus christusquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
KANKERGOEDE GRAP MAN IK LIG TE ROLLEN OP DE GROND. JEZUS CHRISTUS WAT BEN JIJ GRAPPIG EN ORIGINEEL.
Grote bek voor een kutnewbiequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Kneus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ga gewoon weg dan!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog niet zo lang op een forum zit.
[..]
whehe dat hoofdquote:
HOUD JE BEK KUT NOOBquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik heb haar gevingerd in een witte Renault taxibus op Sri Lanka in 1998.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:19 schreef fathank het volgende:
Floortje
Heb dr een keer ontmoet op het vliegveld van Frankfurt. Wie wil me aanraken?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:20 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik heb haar gevingerd in een witte Renault taxibus op Sri Lanka in 1998.
Toen speelde je nog met knikkers bij je moeder in de achtertuin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:20 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik heb haar gevingerd in een witte Renault taxibus op Sri Lanka in 1998.
Lees de FAQ door en probeer het daarna nog een keer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog niet zo lang op een forum zit.
Bedankt voor deze constructieve bijdrage.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lees de FAQ door en probeer het daarna nog een keer.
Als het fout gaat, consulteer een mod of FA.
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 05:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze constructieve bijdrage.
Echt he.quote:Op zondag 13 september 2009 10:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wat ben jij een kankernerdje komt net om de hoek kijken, vlegel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |