Volgens leverancier zijn prijzen aan het stijgen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:04 schreef henkway het volgende:
Als je nu gelijk al goedkoper uit bent per maand, dan begin je met winst iedere maand
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:05 schreef FoXje het volgende:
[..]
Volgens leverancier zijn prijzen aan het stijgen.
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:08 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen
Ben je nu al gelijk per maand goedkoper uit??
lijkt me ook, ik heb een vaste periode van drie jaar nu bijna achter de rug en heb er altijd voordeel mee gehad bij Oxxioquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:19 schreef FoXje het volgende:
Vastgezet; heb na ontvangst brief toch 7 dagen om te annuleren
Waarom denk je dat ze het vast willen zetten? De prijzen dalen en jij zit zometeen vast aan een hoge prijs, de aabieder zou het echt niet doen als ze er zelf niet beter van zullen worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:19 schreef FoXje het volgende:
Vastgezet; heb na ontvangst brief toch 7 dagen om te annuleren
De aanbieder is gebaat bij trouwe afnemers met een vaste afnameprijsquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het vast willen zetten? De prijzen dalen en jij zit zometeen vast aan een hoge prijs, de aabieder zou het echt niet doen als ze er zelf niet beter van zullen worden.
Zeg je dat ook van de benzineprijs ???quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
Kan zijn maar momenteel gaan ze dalen*, vandaar zoveel extra reclame voor het vastzetten van je gasprijs.at bedenk ik niet zelf maar het kan natuurlijk ook anders gaan.
Dat dus. Ik zou een dergelijk aanbod nooit vertrouwen zeker als het zomaar uit het niets komt. De prijzen zijn momenteel aan het dalen dus is het logisch dat ze de "hogere" prijs vast willen zetten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het vast willen zetten? De prijzen dalen en jij zit zometeen vast aan een hoge prijs, de aabieder zou het echt niet doen als ze er zelf niet beter van zullen worden.
Dat zou je wel willen he??quote:
Om mij iig 3 jaar als klant te hebben. En daarna hopen dat ik niet opzegquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar spelen meer dingen in mee, je zal nooit precies kunnen zeggen wat er gaat gebeuren met de prijzen. Nu de economische crisis de eerste tijd nog niet voorbij is lijkt het me onwaarschijnlijk dat de prijzen zullen stijgen ik denk eerder dat ze dan gaan dalen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he??
Het gas wordt gelijktijdig gewonnen met aardolie, dus daalt de benzineprijs dan daalt de gasprijs
Maar zal de economie weer snel aantrekken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
nederland heeft de gasprijs kunstmatig gekoppeld aan de prijs van olie
als de economie weer aantrekt zal ook de olievraag in rap tempo weer stijgen, en daarmee dus de prijs. en dus ook die van gas.
Denken, - daar kunnen we geen wortels van kopen, hequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar spelen meer dingen in mee, je zal nooit precies kunnen zeggen wat er gaat gebeuren met de prijzen. Nu de economische crisis nog de eerste tijd niet voorbij is lijkt het me onwaarschijnlijk dat de prijzen zullen stijgen ik denk eerder dat ze dan gaan dalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |