quote:
Ik werk full time en ik studeer. Nietsnut is wellicht wat overtrokken.quote:Je ben een beetje een nietsnut
Zeker wetenquote:houdt van blowen
Was ze maar moslima, dan mocht ik alleen nog maar anaalquote:en je vriendin is moslima.
Neuh. Maar ik ga graag de confrontatie aan met mannekes uit de provincie die denken dat ze wat te vertellen hebben hier.quote:Zo'n typisch wanprodukt van de grote stad, dat denkt 'het' te kunnen 'maken' door zich op te werpen voor de uitgekotste allochtoon.
Vind je dat zo lekker dan, anaal?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Was ze maar moslima, dan mocht ik alleen nog maar anaal
Waar zie jij die "mannekes" dan? Veruit de meeste provincialen hier zijn zo links als Willem van Hanegem. Daarmee wil jij de confrontatie helemaal niet aan, dat zijn juist je maatjes.quote:Neuh. Maar ik ga graag de confrontatie aan met mannekes uit de provincie die denken dat ze wat te vertellen hebben hier.
Vooral geil.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:32 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Vind je dat zo lekker dan, anaal?
Ik zie door de klonen het bos niet meer, maar iedereen die m'n vrijheid in de weg staat veracht ik.quote:Waar zie jij die "mannekes" dan? Veruit de meeste provincialen hier zijn zo links als Willem van Hanegem. Daarmee wil jij de confrontatie helemaal niet aan, dat zijn juist je maatjes.
Ja, dat is drie keer leuk, totdat je ineens alleen nog maar anaal mag. Ik kan je verzekeren: dan is het echt niet zo geil meer.quote:
In de provincie wordt overwegend een stuk linkser gestemd dan in de stad. Dus linkse provinciaaltjes staan jouw vrijheid in de weg? Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ze staan mijn vrijheid namelijk ook in de weg.quote:Ik zie door de klonen het bos niet meer, maar iedereen die m'n vrijheid in de weg staat veracht ik.
En die luitjes vind je meer in de provincie dan bij mij om de hoek.
mee eens om zoveel geld gaat het niet maar het is elke keer hetzelfde, meer blauw op straat hier en kenniseconomie daar, en in het beleid zie je dan terug dat ze dat op alle manieren proberen tegen te werkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Stufi is een investering. Een OV kaart voor MBO'ers hoort daar zeker bij.
Draai liever die geldkraan naar Afrika eens dicht. Bezuinig liever eens op de subsidies voor de zogenaamde 'hogere cultuur'. Bezuinig liever eens op onzinnige projecten die er toch niet komen.
Er valt genoeg te bezuinigen, maar onze kutregering roept enerzijds "heb respect voor de politie" en "leve de kenniseconomie" om vervolgens diezelfde agenten te respecteren met een hongerloon en de kenniseconomie aan de bedelstaf te brengen.
Oh jeej, thuiswonen wat ergquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:06 schreef bwgrainer het volgende:
Als je die studentjes tegenwoordig ziet, met hun melk muiltjes en bijna allemaal nog thuiswonend, je lacht je rot. Dat is dan de toekomst van Nederland.
Je avatar staat je goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh jeej, thuiswonen wat ergLoser.
Want dat heb jij ook gedaan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
goed plan. Afschaffen die studiefinaciering. Ga maar lenen en werken als je wilt studeren, dan zorgen die lapzwanzen er wel voor dat je wat gaat studeren waar je het mee terug kan betalen.
Jup, Werkte als kok tijdens mijn studie, in restaurants en zomers op cruiseschepen.quote:
Universiteiten krijgen sowieso schandalig veel belastinggeld als je het vergelijkt met het beroepsonderwijs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:53 schreef spoor4 het volgende:
Sowieso is het krijgen van stufi en dat vervolgens gebruiken om collegegeld te betalen nogal onnodig rondpompen van geld. Schrap dan gewoon het collegegeld en de stufi en laat studenten tegen gunstige voorwaarden lenen.
Ze doen dan ook wel wat meer dan alleen onderwijs geven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Universiteiten krijgen sowieso schandalig veel belastinggeld als je het vergelijkt met het beroepsonderwijs.
Dat is niet zo gek natuurlijk. Het HBO is een sgool. De universiteit is een onderzoeksinstituut (of tenminste, dat zou het moeten zijn, want over sommige "universiteiten" heb ik ook m'n twijfels).quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Universiteiten krijgen sowieso schandalig veel belastinggeld als je het vergelijkt met het beroepsonderwijs.
Ja, maar dan moet je daarnaast wel een beurzensysteem opzetten zodat ook de mensen die niet kunnen lenen ook kun studeren. Beetje alla USAquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
goed plan. Afschaffen die studiefinaciering. Ga maar lenen en werken als je wilt studeren, dan zorgen die lapzwanzen er wel voor dat je wat gaat studeren waar je het mee terug kan betalen.
Ik zou studiegeld als renteloze staatsleningen uitgeven voor iedereen. Met een max. per jaar om fraude voor te zijn. Dus elk kind dat wil studeren moet dit doen op deze wijze en na de studie zelf terugbetalen. Rijke ouders of niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:06 schreef HarryP het volgende:
Studiefinaciering geeft ook helemaal een verkeerd idee dat je gratis geld kunt krijgen in Nederland (wat helaas ook zo is).
Maar we hebben het hier niet over het afschaffen maar over een kleine inflatie correctie.
Dus voor iedereen die niet fraudeert met een uitwonende beurs is dat een euro of 5 per jaar.
Studeren voor de rijke!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, zelf betalen voor je studie.quote:
Studenten die naar Ibiza gaan. right. Daar zal je veel vinden, maar niet bijzonder veel studenten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef Slappy het volgende:
Misschien moeten die studenten wat minder zuipen en naar Ibiza gaan.Ik heb ook maar kleine beurs maar beetje werken en vooral goed met geld omgaan dus niet elk jaar een nieuwe telefoon halen en elke week kleding halen.
Op zich helemaal geen gek idee. Alleen moet je er wel voor zorgen dat studeren voor iedereen toegankelijk blijft - dat ook scholieren uit arme gezinnen naar de universiteit durven te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, zelf betalen voor je studie.
Meki regel even wat met oom Bin Ladenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef Meki het volgende:
Dit is schandalig
Wie maakt zich klaar om de ministirie aan te vallen en te gijzelen
tijd voor actie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |