abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:28:20 #51
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72672667
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:22 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat wel.
quote:
Je ben een beetje een nietsnut
Ik werk full time en ik studeer. Nietsnut is wellicht wat overtrokken.
quote:
houdt van blowen
Zeker weten
quote:
en je vriendin is moslima.
Was ze maar moslima, dan mocht ik alleen nog maar anaal
quote:
Zo'n typisch wanprodukt van de grote stad, dat denkt 'het' te kunnen 'maken' door zich op te werpen voor de uitgekotste allochtoon.
Neuh. Maar ik ga graag de confrontatie aan met mannekes uit de provincie die denken dat ze wat te vertellen hebben hier.
Intelligent, but fucked up.
pi_72672777
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Was ze maar moslima, dan mocht ik alleen nog maar anaal
Vind je dat zo lekker dan, anaal?
quote:
Neuh. Maar ik ga graag de confrontatie aan met mannekes uit de provincie die denken dat ze wat te vertellen hebben hier.
Waar zie jij die "mannekes" dan? Veruit de meeste provincialen hier zijn zo links als Willem van Hanegem. Daarmee wil jij de confrontatie helemaal niet aan, dat zijn juist je maatjes.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:34:31 #53
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72672825
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:32 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Vind je dat zo lekker dan, anaal?
Vooral geil.
quote:
Waar zie jij die "mannekes" dan? Veruit de meeste provincialen hier zijn zo links als Willem van Hanegem. Daarmee wil jij de confrontatie helemaal niet aan, dat zijn juist je maatjes.
Ik zie door de klonen het bos niet meer, maar iedereen die m'n vrijheid in de weg staat veracht ik.

En die luitjes vind je meer in de provincie dan bij mij om de hoek.
Intelligent, but fucked up.
pi_72672937
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Vooral geil.
Ja, dat is drie keer leuk, totdat je ineens alleen nog maar anaal mag. Ik kan je verzekeren: dan is het echt niet zo geil meer.
quote:
Ik zie door de klonen het bos niet meer, maar iedereen die m'n vrijheid in de weg staat veracht ik.

En die luitjes vind je meer in de provincie dan bij mij om de hoek.
In de provincie wordt overwegend een stuk linkser gestemd dan in de stad. Dus linkse provinciaaltjes staan jouw vrijheid in de weg? Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ze staan mijn vrijheid namelijk ook in de weg.

Gelukkig neem ik langzaam een kentering waar, doordat ook de linkse provinciaal de laatste jaren steeds meer geconfronteerd wordt met de minder leuke elementen van de multicriminele samenleving.
pi_72674782
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Stufi is een investering. Een OV kaart voor MBO'ers hoort daar zeker bij.

Draai liever die geldkraan naar Afrika eens dicht. Bezuinig liever eens op de subsidies voor de zogenaamde 'hogere cultuur'. Bezuinig liever eens op onzinnige projecten die er toch niet komen.

Er valt genoeg te bezuinigen, maar onze kutregering roept enerzijds "heb respect voor de politie" en "leve de kenniseconomie" om vervolgens diezelfde agenten te respecteren met een hongerloon en de kenniseconomie aan de bedelstaf te brengen.
mee eens om zoveel geld gaat het niet maar het is elke keer hetzelfde, meer blauw op straat hier en kenniseconomie daar, en in het beleid zie je dan terug dat ze dat op alle manieren proberen tegen te werken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:08:26 #56
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72674941
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:06 schreef bwgrainer het volgende:

Als je die studentjes tegenwoordig ziet, met hun melk muiltjes en bijna allemaal nog thuiswonend, je lacht je rot. Dat is dan de toekomst van Nederland.
Oh jeej, thuiswonen wat erg Loser.
AFC AJAX
pi_72675716
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:08 schreef msnk het volgende:

[..]

Oh jeej, thuiswonen wat erg Loser.
Je avatar staat je goed.
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:42:04 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72675829
goed plan. Afschaffen die studiefinaciering. Ga maar lenen en werken als je wilt studeren, dan zorgen die lapzwanzen er wel voor dat je wat gaat studeren waar je het mee terug kan betalen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_72676028
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
goed plan. Afschaffen die studiefinaciering. Ga maar lenen en werken als je wilt studeren, dan zorgen die lapzwanzen er wel voor dat je wat gaat studeren waar je het mee terug kan betalen.
Want dat heb jij ook gedaan?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_72676201
Sowieso is het krijgen van stufi en dat vervolgens gebruiken om collegegeld te betalen nogal onnodig rondpompen van geld. Schrap dan gewoon het collegegeld en de stufi en laat studenten tegen gunstige voorwaarden lenen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:54:09 #61
45206 Pietverdriet
pi_72676215
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:47 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Want dat heb jij ook gedaan?
Jup, Werkte als kok tijdens mijn studie, in restaurants en zomers op cruiseschepen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:55:10 #62
45206 Pietverdriet
pi_72676246
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:53 schreef spoor4 het volgende:
Sowieso is het krijgen van stufi en dat vervolgens gebruiken om collegegeld te betalen nogal onnodig rondpompen van geld. Schrap dan gewoon het collegegeld en de stufi en laat studenten tegen gunstige voorwaarden lenen.
Universiteiten krijgen sowieso schandalig veel belastinggeld als je het vergelijkt met het beroepsonderwijs.
pi_72676285
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Universiteiten krijgen sowieso schandalig veel belastinggeld als je het vergelijkt met het beroepsonderwijs.
Ze doen dan ook wel wat meer dan alleen onderwijs geven.
pi_72676357
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek natuurlijk. Het HBO is een sgool. De universiteit is een onderzoeksinstituut (of tenminste, dat zou het moeten zijn, want over sommige "universiteiten" heb ik ook m'n twijfels).
pi_72676420
Ik gebruik nooit studiefinanciering, alleen voor mijn studiegeld 1x per jaar, de rest laat ik gewoon lekker erop staan
pi_72676597
Studiefinaciering geeft ook helemaal een verkeerd idee dat je gratis geld kunt krijgen in Nederland (wat helaas ook zo is).

Maar we hebben het hier niet over het afschaffen maar over een kleine inflatie correctie.
Dus voor iedereen die niet fraudeert met een uitwonende beurs is dat een euro of 5 per jaar.
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:09:05 #67
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_72676674
quote:
Ja, maar dan moet je daarnaast wel een beurzensysteem opzetten zodat ook de mensen die niet kunnen lenen ook kun studeren. Beetje alla USA
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_72676704
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:06 schreef HarryP het volgende:
Studiefinaciering geeft ook helemaal een verkeerd idee dat je gratis geld kunt krijgen in Nederland (wat helaas ook zo is).

Maar we hebben het hier niet over het afschaffen maar over een kleine inflatie correctie.
Dus voor iedereen die niet fraudeert met een uitwonende beurs is dat een euro of 5 per jaar.
Ik zou studiegeld als renteloze staatsleningen uitgeven voor iedereen. Met een max. per jaar om fraude voor te zijn. Dus elk kind dat wil studeren moet dit doen op deze wijze en na de studie zelf terugbetalen. Rijke ouders of niet.

Dat motiveert ze wel minder in de kroeg te hangen en er wat van te maken, of vroegtijdig eieren voor hun geld te kiezen als het toch niet gaat lukken.
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:27:13 #69
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_72677155
quote:
Studeren voor de rijke!
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:29:22 #70
45206 Pietverdriet
pi_72677219
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Studeren voor de rijke!

Nee, zelf betalen voor je studie.
pi_72681398
Misschien moeten die studenten wat minder zuipen en naar Ibiza gaan.Ik heb ook maar kleine beurs maar beetje werken en vooral goed met geld omgaan dus niet elk jaar een nieuwe telefoon halen en elke week kleding halen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_72683020
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef Slappy het volgende:
Misschien moeten die studenten wat minder zuipen en naar Ibiza gaan.Ik heb ook maar kleine beurs maar beetje werken en vooral goed met geld omgaan dus niet elk jaar een nieuwe telefoon halen en elke week kleding halen.
Studenten die naar Ibiza gaan. right. Daar zal je veel vinden, maar niet bijzonder veel studenten.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_72683700
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, zelf betalen voor je studie.
Op zich helemaal geen gek idee. Alleen moet je er wel voor zorgen dat studeren voor iedereen toegankelijk blijft - dat ook scholieren uit arme gezinnen naar de universiteit durven te gaan.

De huidige regeling voor studieschulden komt daarbij al een heel eind in de goede richting, met terugbetalen alleen bij voldoende inkomen, en beperkt tot een periode van 15 jaar.

Wel vind ik dat de februariregeling dan moet worden behouden en moet worden uitgebreid tot het hele geleende bedrag. Dan is het niet meteen een ramp als je als 18-jarige aan een verkeerde studie begint. Zo'n geruststellende gedachte lijkt me wel handig om niet onnodig goede scholieren uit arme gezinnen af te schrikken.
pi_72683724
Dit is schandalig

Wie maakt zich klaar om de ministirie aan te vallen en te gijzelen
tijd voor actie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_72684730
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef Meki het volgende:
Dit is schandalig

Wie maakt zich klaar om de ministirie aan te vallen en te gijzelen
tijd voor actie
Meki regel even wat met oom Bin Laden

[ Bericht 0% gewijzigd door Slappy op 12-09-2009 23:08:11 ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')