quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Hij wil niet toegeven dat hij hem heeft laten vallen?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Tuvai.net het volgende:
Daarom laat ik anderen nooit aan mijn apparatuur zitten, of in mijn auto rijden, of iets dergelijks. Ik ben altijd kei voorzichtig met mijn spullen en ik doe er ook altijd heel lang mee. Kijken doen ze maar met de ogen, ze hoeven d'r niet meteen mee te gaan klooien.
quote:
+1 voor de paintquote:
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Tuvai.net het volgende:
Daarom laat ik anderen nooit aan mijn apparatuur zitten, of in mijn auto rijden, of iets dergelijks. Ik ben altijd kei voorzichtig met mijn spullen en ik doe er ook altijd heel lang mee. Kijken doen ze maar met de ogen, ze hoeven d'r niet meteen mee te gaan klooien.
In geval van mijn vriendin ben ik dan weer vrij selectief en maak ik nog wel eens een uitzondering.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:03 schreef deepart het volgende:
Laat je je vriendin wel overal aanzitten?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In geval van mijn vriendin ben ik dan weer vrij selectief en maak ik nog wel eens een uitzondering.
Huh? Heb je de klacht wel gelezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef Acinonyx het volgende:
Wat maakt het uit, die mobiel was toch niet van hem ?
Wat zielig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In geval van mijn vriendin ben ik dan weer vrij selectief en maak ik nog wel eens een uitzondering.
Maar zelfs mijn vriendin laat ik niet graag in mijn auto rijden of met m'n laptop klooien.![]()
Iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Huh? Heb je de klacht wel gelezen?
Jah, het hele verhaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Huh? Heb je de klacht wel gelezen?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:14 schreef Apebeer het volgende:
[..]
OW WACHT......
nog even....
Ik snap hem al
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef Acinonyx het volgende:
Wat maakt het uit, die mobiel was toch niet van hem ?
Maar wat als diegene niet toe wilt geven dat hij hem liet vallen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:49 schreef kikoooooo het volgende:
TS, ooit gehoord van een WA verzekering?
hij is geschrokken, je moet met hem praten dat je het via de verzekering wil doe, andrs zijn jullie geen vrienden meer vrees ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:52 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar wat als diegene niet toe wilt geven dat hij hem liet vallen?
Zoals in dit geval![]()
[ afbeelding ]
Zulke mensen noem ik geen vriendenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef henkway het volgende:
[..]
hij is geschrokken, je moet met hem praten dat je het via de verzekering wil doe, andrs zijn jullie geen vrienden meer vrees ik
Wat boeit het ook dan? Je kunt die vriend toch alsnog vragen om het op zijn WA verzekering te gooien? Dan is het probleem opgelostquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:56 schreef Robin__ het volgende:
je heb m gewoon zelf half zacht aangegeven, prutser, dan zou ik me ook niet schuldig voelen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:58 schreef nattermann het volgende:
Heeft hij je geen 50 cent gegeven en er toen zo keihard op gestampt ?????!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jij licht de verzekering altijd op als je zelf met je domme hoofd iets sloopt? deed iedereen dat maar zegquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat boeit het ook dan? Je kunt die vriend toch alsnog vragen om het op zijn WA verzekering te gooien? Dan is het probleem opgelost
quote:Op zondag 13 september 2009 00:37 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Jij licht de verzekering altijd op als je zelf met je domme hoofd iets sloopt? deed iedereen dat maar zeg
quote:Op zondag 13 september 2009 00:37 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Jij licht de verzekering altijd op als je zelf met je domme hoofd iets sloopt? deed iedereen dat maar zeg
Er staat nergens in zijn OP dat zijn vriend hem liet vallen toen hij de telefoon aan zijn vriend gafquote:Op zondag 13 september 2009 10:19 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Eigen schuld TS! Het ging mis toen jij de telefoon gaf. Kijken doe je met je ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |