kanen-md52quote:Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef TimKuik het volgende:
even een vraag, het zal waarschijnlijk al 50x gevraagd zijn maar wat zijn de beste in-ear oordopjes?
Ja bij Jack, hij had ze een paar weken/maanden geleden in z'n webshop liggen maar heeft ze er weer uitgehaald omdat hij ze niert mocht verkopen van paypal maar als je 'm een mailtje stuurt kan je ze nog krijgen als het goed isquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteld![]()
Weet iemand nog een plek waar ze wel cheap te bestellen zijn:D?
dudes-mall.comquote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Alle horloges en brillen zijn trouwens van de site af
Das zonde, had ie niet moeten doen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Alle horloges en brillen zijn trouwens van de site af
Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DPquote:
Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...quote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan die site? dan kan ik er nog 100 opnoemen, die prijzen komen niet eens in de buurt bij DP
Nee, vanwege PayPalquote:Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee de brillen zijn wel 4 dollar duurder... Meer modellen... En free-shipping...
En DP heeft ze offline gehaald wegens google denk ik...
Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..quote:
Hoe kan je dat nou vragen?quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn die spullen (schoenen) echt? Wist dat je Naike schoenen veel goedkoper op internet kon krijgen. Maar heb mij twijfels bij 45 dollar..
Nja aangezien ze zo veel soorten hebben. Wist niet dat er zoveel namaak bestond. En hoor wel eens dat mensen hun Naikes uit buitenland laten verzendenquote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef veda het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vragen?
Ze verkopen er ook andere dingen voor veeeeel te lage prijzen. Denk het niet é.
zal wel, maar dan zeker voorzichtiger. hij schreef zojuist dat ie een paypal-ban had gekregen vanwege de vele fa kequote:Op maandag 14 september 2009 15:39 schreef Semmm het volgende:
Jack blijft iniedergeval het FAKE assortiment uitbreiden :p
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=6&TopicID=699
quote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Stukken beter dan heeeeel veel andere landen. Maar zoals hierboven al staat, heb je je export kit al besteld?![]()
export kit?
Het mooiste is dat die mensen vaak allemaal in NL blijven.
Krijg je binnenquote:Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Heb ook m'n laserlichtje besteld. Ben benieuwd OF ik 'm krijgBesteld bij DealExtreme.
Iemand ervaring mee?
Maar moet je dan niets horen van de douane ofzo? Als het is tegengehouden...quote:8/28/2009 W2009828523993W Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888
Ik zie niet in waarom niet. Gewoon geduld hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
Denk niet meer dat deze binnenkomt... http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24143
[..]
Maar moet je dan niets horen van de douane ofzo? Als het is tegengehouden...
Ik hoop het voor je dat ie niet aan komt want dat ding maakt alleen maar krassen op je iPhonequote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
Denk niet meer dat deze binnenkomt... http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24143
[..]
Maar moet je dan niets horen van de douane ofzo? Als het is tegengehouden...
Heb je daar geld voor betaald?quote:Op maandag 14 september 2009 17:00 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En naast ze broertje van 2 maanden geleden
Edit...
zal zo eens opnieuw uploaden is error ofzo op me server :S
Volgens mij werkt rumble alleen op een DSLquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef veda het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
Past dit ding ook in een gewone NDS? Of kan je hem dan niet aansturen?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
Nog een xtje dan maar maar nu wel met werkende server
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Ziet er wel netjes uit.quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Ja maar dies tie is ook veel duurderquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef Skiet het volgende:
Ik hoop dat Jack snel de site weer gaat uitbreiden met het verdwenen assortiment. Die andere site heeft wel echt een mooi assortiment brillen. Kijken of Jack dat ook wilt gaan doen..
zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt mquote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef Robin-e30 het volgende:
Balen van die brillen en die zonnebrillen... maare jack wil de site clean houden ivm paypal.. ik las net iets over een andere site van jack waar het dan wel weer te krijgen is ? ! ik vin het zeker jammer !
Idd smaken verschillenquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit.
Waar heb je ze gekocht, en hoeveel heb je ervoor moeten betalen? (Volgens mij ben ik de 10e die het vraagt.)
En dan weet je 100% zeker dat ze ondershept worden. Ik zach ze trouwens niet staan alleen die elektro smoker dingen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteld![]()
Weet iemand nog een plek waar ze wel cheap te bestellen zijn:D?
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailenquote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef jopiede het volgende:
op die streepje variant staat de md52 weer welAlleen kan ik nog niet adden to card. Eff wachten tot dat dat is gefixed
Hoe staat het met je heli? En al de batterijen moeten vervangen van de controller?quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailen
Beterquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn R/C Helicopter is trouwens verkocht aan een nieuwe eigenaar, was me veels te moeilijk vooral met de wind en had gewoon te weinig tijd. Van de rest wel leuk om hem gehad te hebben
Ondanks de problemen
zonnebrillen en horloges kan ik toch nog niet vinden, zal Jack nog wel mee bezig zijnquote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef mcwops het volgende:
[..]
zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt m
Heel wat slagen groten, 80 cm breed..quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Beter![]()
Jouw heli is ook wat slagen groter dan die van mij
bij wind is het idd lastig vliegen. maar oefenen levert wel resultaat op. iedere dag 2x 10 minuten vind ik lang genoeg. en dan nu binnen vliegen. nee, nog de eerste batterijen erin.quote:Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe staat het met je heli? En al de batterijen moeten vervangen van de controller?
Hoeveel voor betaalt?quote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heel wat slagen groten, 80 cm breed..
[ afbeelding ]
Byebye Helicopter![]()
Have a nice flight time
Ziiiieeeekk die eerste foto!quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mstr het volgende:
Gisteren geklooid met sluitertijd + GL, resultaat:
[ afbeelding ]
Vandaag een pakketje voor m'n dSLR, waarin 2 filters missen:
[ afbeelding ]
"WOW" hoe heb je dat gedaanquote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ziiiieeeekk die eerste foto!Is dat beetje makkelijk te maken zo? Totale kosten?
Een fotocamera met lange sluitertijd en een groene laser.quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
"WOW" hoe heb je dat gedaan
EDIT: GL ? Green laser?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een pakketje voor m'n dSLR, waarin 2 filters missen:
[ afbeelding ]
Wat je daar allemaal niet ziet liggen (die ze dus niet opgestuurd hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hmm wat voor snoepjes heb je allemaal gekocht? Heb je SKU nummers? Ken iemand met een DSLR en zitten misschien wel leuke dingen bij (bijna jarig). Zijn die dingen hier niet te krijgen of heel duur? Beetje goede indruk maken haha
quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat je daar allemaal niet ziet liggen (die ze dus niet opgestuurd hebben):
http://www.focalprice.com/detail_DI468B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI447S.html
Wat ze wél opgestuurd hebben:
http://www.focalprice.com/detail_DI024B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI447B.html
http://www.focalprice.com/detail_DS042T.html
http://www.focalprice.com/detail_DT005B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI197B.html
http://www.focalprice.com/detail_DI441B.html
Als je van iets een betere foto wilt hebben, roep je maar
Het probleem is: ik heb m'n dSLR nog niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die filters zijn prijzig hier in NL zie ik. Heb je ze al geprobeerd? Hoe is de kwaliteit ervan?
Que?quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Zith het volgende:
Ik heb het PL filter en die goed (je moet wel weten hoe het precies werkt)
[ afbeelding ]
Heerlijke lucht
Het is heel mooi als je hem draait en dan er door naar je scherm kijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Zith het volgende:
Ik heb het PL filter en die goed (je moet wel weten hoe het precies werkt)
[ afbeelding ]
Heerlijke lucht
Zo te zien komt hij niet meer terug hier ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
dion wist zich niet te gedragen, zie ban med topic
en voor de rest: ik zie hier toch weer te veel nepschoenen enzo verschijnen, verzoekje, niet meer doen enzo
Toevallig post iemand op verzoek een paar nike schoenen. Verder zie ik niet echt bijster veel verboden dingen in het topic de laatste reeks. Valt dus wel mee.. of mis ik allerlei verborgen postsquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
dion wist zich niet te gedragen, zie ban med topic
en voor de rest: ik zie hier toch weer te veel nepschoenen enzo verschijnen, verzoekje, niet meer doen enzo
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Hier is hij altijd gewoon normaal bezig
quote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef NJ het volgende:
Dionysiou kan kennelijk niet normaal met andere mensen omgaan. Hoeft niet meer terug te komen.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:
tochhhhh denk ik dat we ons af en toe beetje blind staren
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472
als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping
staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
Me too, die van mij was dan de 1ste geshipt. Kut zooi, hoop wel dat ie over de douane komtquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S
Begin me toch een beetje zorgen te maken
Als hij aangehouden word door de douane, dan krijg je er wel een brief van ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S
Begin me toch een beetje zorgen te maken
Niemand?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef DjimmyR het volgende:
Weet iemand mischien ook een goede mediaplayer waar ik een harddisk in kan doen?
PL filters zorgen voor minder reflectie van de zon (bijv bij foto's van auto's en water die je beter door het glas/water, maar in de lucht zitten ook allemaal kleine deeltjes (vocht or stof of w/e) en die reflecteren ook allemaal het zonlicht, met een PL filter haal je die reflectie deels uit de lucht waardoor de lucht donkerder blauw wordt*. Ook wordt groen (bomen, gras) dieper groenomdat ze minder zonlicht reflecteren enzo...quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanmorgen een mail gehad van ene chinees die zijn website aanprijst
www.popomp.com
![]()
even googelen en ja hoor OPLICHTERS SCAM PAS OP NIET KOPEN DUS
Nu vraag ik me af hoe komen ze aan mijn mail adres![]()
En ja ik heb wel eens besteld bij DX en FC en DP
maar die geven hun mailbestand toch niet door![]()
WAARSCHUWING NOGMAALS POPOMP.COM ZIJN OPLICHTERS
Gebeurd vaker hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef jopiede het volgende:
.................. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Search Results:quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.
Zo'n apparaat dan (alleen kost deze 150 e).
[ afbeelding ]
Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Ze hebben wel multi color led lampen met afstandbediening bij DX en FP, dus alleen een peertje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.
Zo'n apparaat dan (alleen kost deze 150 e).
[ afbeelding ]
Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?quote:
Waarschijnlijk niet, omdat niemand er een heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?
Kwam op deze drie die interessant leken, iemand die me kan vertellen welke het beste is?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13542
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8822
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15127
leg is uit wat dat ding eigenlijk doetquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:
tochhhhh denk ik dat we ons af en toe beetje blind staren
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472
als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping
staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
Lijkt me dat je er mensen mee af kunt luisteren.... Alleen die decorative solar panel snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
leg is uit wat dat ding eigenlijk doet![]()
![]()
Lijkt me duidelijk... sim kaart erin en dan erheen bellen om te luisteren wat er aan de hand is. Soort afluisterapparaat (vandaar bug)quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
leg is uit wat dat ding eigenlijk doet![]()
![]()
Wel naaiend van Jack dat 'ie op de douane declaratie tóch 'shoes' zet.quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Wel link hoor dat mailen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailen
Thx, maar kan je dit ook in het engels krijgen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Search Results:
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s1#ListView
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wel naaiend van Jack dat 'ie op de douane declaratie tóch 'shoes' zet.
[..]
Wel link hoor dat mailen.
Dan stuurt 'ie dus een PayPal link met een vage beschrijving van het product.
Als iemand dan een PayPal claim opent over het product en moet uitleggen aan PayPal wat het nu precies is, dan is alles weer afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |